سی ان ان لنگر انفجار فاکس نیوز Doc: او را بیشتر از یک Sycophant بیش از یک دکتر'

سی ان ان لنگر Brianna Keilar پاره به فاکس اخبار پزشکی کمک کننده دکتر مارک سیگل در روز پنج شنبه در نظر گرفتن هد

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

سی ان ان لنگر Brianna Keilar پاره به فاکس اخبار پزشکی کمک کننده دکتر مارک سیگل در روز پنج شنبه در نظر گرفتن هدف در Siegel را مغلوب ساختن پیشی جستن-دوستانه coronavirus پوشش و کمرنگ جلوه دادن این بیماری همه گیر در حالی که با برچسب زدن به او "sycophant."

آینده چاپلوس مصاحبه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که رئیس جمهور گفتن Siegel او کروناویروس "راهنمای" فاکس نیوز, دکتر, در روز پنج شنبه بوده بیش از رئيس جمهور را توانایی به یاد پنج کلمه.

"در یک معنا که مصاحبه بود یک آزمون شناختی. همانطور که می دانید او بسیار تیز در هر ثانیه" Siegel " در فاکس و دوستان. "و او یک تست در تلویزیون جایی که او در واقع شما می دانید از طریق رفت چگونه حافظه خود را است."

پس از snarking که تهمت درمان عبور از یک پایه شناختی ارزیابی به عنوان اگر "او فقط کشف برق" Keilar اشاره کرد در روز پنج شنبه بعد از ظهر که تهمت نیز نشانه رفته ستایش در Siegel در طول دوستانه تابناک چت.

"من شما را در همه زمان ها و من شما را تقریبا مانند راهنمای من به این دلیل رک و پوست شما را خوب در آن شما می دانیم چقدر مهم آن این است که" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Siegel در یک کلیپ Keilar برای بینندگان سی ان ان.

"بنابراین از آنجا که دکتر مارک سیگل رئیس جمهور راهنمای در این تاریخی همه گیر" Keilar افزود: "این است که ارزش به دنبال چه خوب دکتر توصیه کرده است میلیون ها نفر در طول چند ماه گذشته ، در اینجا او در ماه مارس است."

او تصویری از Siegel این ادعا در آن زمان که "بدترین سناریو" برای coronavirus شد آنفلوآنزای فصلی, متضاد روباه نظرات دکتر با بالا بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci توضیح یک هفته بعد که این ویروس حداقل ده بار به عنوان کشنده به عنوان آنفولانزا.

Keilar همچنین نشان داد که در آن بخش Siegel parroted رئيس جمهور در انتقاد از سازمان بهداشت جهانی و بازی کردن پتانسیل موج دوم و افزود که ایالات متحده دارای مقدار زیادی از تست برای زمانی که معلمان و دانش آموزان به مدرسه بروند.

"همه حق دو چیز است: ایالات متحده نیست و حتی خارج از آن موج اول و در هفته پس از Siegel ساخته شده که نظر موارد در ایالات متحده افزایش 2.6 میلیون و 63,000 بیشتر آمریکایی درگذشت," او گفت:. "و Siegel ذکر است که ما را به مقدار زیادی از تست برای بچه ها و معلمان? ما در حال آماده شدن برای شروع سال تحصیلی و تست یک فاجعه است. مصرف آن را دو هفته برای بسیاری از آمریکایی ها برای دریافت نتایج است."

سی ان ان لنگر پیچیده او حذف توسط ذکر است که سیگل نیز تکرار کاخ سفید را به تلاش برای عموم تضعیف Fauci, بازی, تصویری از فاکس نیوز doc گفت Fauci کار این است که به توافق با رئیس جمهور.

"خب دکتر سیگل بیشتر از یک sycophant از دکتر" Keilar به این نتیجه رسیدند. "و او را رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن 'coronavirus راهنمای.' رئیس جمهور تهمت به نظر می رسد خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن