جیم باکر را Katey ایجاد کرد است که با داشتن بدترین آخرالزمان همیشه

Morningside ایالات متحده آمریکا قرار بود در آخرالزمان-اثبات است. یک دریچه گچ قلعه در گوشه جنوب غربی میسوری را

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

Morningside ایالات متحده آمریکا قرار بود در آخرالزمان-اثبات است.

یک دریچه گچ قلعه در گوشه جنوب غربی میسوری را اوزارک کوه, Morningside یک مسیحی انجیلی جامعه ساخته شده برای اجاره آپارتمانهای حق را از طریق به پایان جهان.

"که در آن شما در حال رفتن به رفتن در زمانی که جهان در آتش است ؟ که در آن شما در حال رفتن به رفتن ؟ این جایی است که برای خدا و مردم این محل ما نیاز به برخی از کشاورزان به حرکت در اینجا" Morningside بنیانگذار خوار روز قیامت کشیش تلویزیونی جیم باکر گفت: در مارس سال 2018 خطبه. "آیا شما می دانید مردم از دولت, از, ناسا, تحقیقات از بسیاری از آنها گفته اند در تحقیقات خود امن ترین مکان برای زندگی در زمان مشکل است حق در اینجا؟"

Morningside نام باکر مسیحی پخش امپراتوری و همچنین میسوری مسکونی جامعه که از او پخش می شود. اما آن را بیشتر ساخته شده اخبار در هفته های اخیر به دلیل موسس حقوقی گلایه: سازمانهای مختلف دولتی را متهم به باکر ترویج جعلی COVID-19 درمان معجزه.

پس چه coronavirus همه گیر مانند نگاه در این معبد بقا ؟ با توجه به مصاحبه با افرادی که به تازگی زندگی می کردند و صرف زمان وجود دارد تقریبا همان کابوس بیداری در همه جا به عنوان دیگر: مخلوط تلاش در اجتماعی, فاصله, اخراج و گزارش کمبود روزمره منابع به عنوان COVID-19 نابسامانی کشور است.

سابق Morningside کارمند صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن چرا که او امیدوار به بازگشت به کار خود را به عنوان همه گیر کاسته گفت: او در میان موجی از اخراج به جامعه وارد شده مستند در اواخر ماه مارس است.

"آنها در حال اجرا از منابع آنها ذخیره کرده بود تا در زمانی که من در ترک وجود دارد گفت:" کارمند سابق که استدلال باکر شد بدنام شدن در رسانه ها.

نه Morningside و نه یک باکر نماینده بازگشت و درخواست برای اظهار نظر برای این داستان.

داستان Morningside توسعه شامل دو شکست تاریخی پارک و دو ده اتهامات جنایی. باکر در حال حاضر 80 بود که یک ستاره از 1980s کشیش تلویزیونی صحنه و حتی گسترش یافته به یک کتاب مقدس پارک تا زمانی که فدرال محکوم به او یک طرح استادانه درست شده به طور غیر قانونی خامه ای میلیون ها خاموش پارک تفریحی. یک کلیسا سابق وزیر نیز او را متهم کرد از نظر جنسی آزار او را خرید و او سکوت اگر چه او ادعا کرد که تنها با رضایت طرفین خارج از ازدواج رابطه جنسی با او بود و هرگز متهم شده است.

بیست و چهار اعتقادات در تقلب و توطئه اتهام در پارک تفریحی رسوایی و چهار ماه در زندان بعد باکر منتشر شد از قفل در سال 1994. توسط 2003 او بازگشت می خواهم به پخش, وزارت, این بار با یک چشم و در پایان بار. او موعظه آخرالزمان و با استفاده از یک راه گریز در, غیر انتفاعی, قانون هوک مانده دنده مانند قرار است مکمل های بهداشت و درمان و سطل قفسه پایدار مواد غذایی است.

"تصور" یکی از باکر اضطراری مواد غذایی تبلیغات گفت: "جهان در حال مرگ است و شما با داشتن یک صبحانه برای پادشاهان است." (چون خود وزارت است از لحاظ فنی غیر انتفاعی باکر ندارد "فروش" محصولات خود را; او ارائه می دهد و آنها را به عنوان "هدیه عشق" برای افرادی که خاص کمک های مالی مانند $4,500 برای "صلح از ذهن Final Countdown" بسته نرم افزاری که شامل 31,000 وعده غذایی در انواع سطل.)

در سال 2008 او باز Morningside یک کلیسا پیچیده/مسیحی پخش studio/انجیلی مدینه فاضله در سایت سابق پیرو رنسانس اقتصادازاد با مضمون پارک تفریحی. آن را نهایی مانده فروش زمین: باکر ادعا کرد که آن را می تواند تحمل قریب الوقوع آخرالزمان و ارائه انواع خانه در محل. بالاتر پایان خانه شامل آپارتمانهای مشرف به یک مرکز خرید-مانند مرکزی نشست منطقه که همچنین شامل یک نمازخانه و یک فروشگاه عمومی یک کافه و یک 15-پرستش مجسمه عیسی مسیح.

می شود survivalists همچنین می تواند در زندگی چیزی به نام "گنبد خانه" hemispherical اسکلت بتنی که Morningside تبلیغ در نتیجه: "در سال 2003 یکپارچه گنبد ساختمان دولت در عراق جان سالم به در ضربه مستقیم توسط یک 5000 پوند بمب است."

اما برای همه آن حوادث بحث Morningside به نظر می رسد به روبرو شده اند بسیاری از همان coronavirus ناراحتی به جهان خارج است.

سوزی رویز یک دیرین Morningside ساکن که به تازگی به فروش می رسد محل سکونت خود وجود دارد گفت: این رستوران تبدیل کرده بود به takeout-تنها در طول همه گیر و عمومی فروشگاه که مبادرت به فروش مواد غذایی کنسرو و مذهبی tchotchkes—تا به حال قرار داده شده نشانگر در طبقه شش فوت از هم جدا برای تشویق اجتماعی فاصله.

پم برنت مدیر از سنگ شهرستان در بخش بهداشت و درمان که نظارت Morningside ایالات متحده آمریکا گفت: این شهرستان تنها سه مورد تأیید رمان coronavirus. ساکنان روستایی شهرستان ممکن است یک زمان راحت تر و سالم حفظ فاصله از کسانی که در شهرهای بزرگ ، و در حالی که او کاهش یافته است به نظر Morningside او اشاره کرد ساکنان در محله های نزدیک می تواند به محافظت از خود را با شستن دست های خود با پوشیدن ماسک صورت و نگه داشتن از هم جدا زمانی که ممکن است.

البته اجتماعی فاصله می تواند به عنوان یک ضربه به یک جامعه نزدیک گره مانند Morningside.

"من فقط پایین وجود دارد یک زن و شوهر روز پیش آنها نماز تیم" رویز گفت. "این همیشه یک محل که در آن مردم به طور داوطلبانه. وجود دارد یک حس اجتماعی و نه مانند یک ترکیب نه مانند یک فرقه اما درست مثل هر گونه ارشد محل که در آن شما باید همه این افراد را جمع. تاپیک فیلم شب در روز شنبه. آنها بازی کردم شب. آنها میرم کلاس ورزش و چیزهای شبیه به آن. وجود دارد فقط یک کشیده هم به یک معنا از جامعه است."

یکی از بزرگترین تهدیدات به سنت مانند بازی شب نیست coronavirus اما باکر خود را قانونی و نگرانی های مالی. این کشیش تلویزیونی عناوین ساخته شده در مارس زمانی که کمیسیون تجارت فدرال غذا و داروی آمریکا و مقامات دولتی در نیویورک و میسوری سیلی او را به اتهام ترویج ساختگی کروناویروس "درمان" در تلویزیون خود را نشان می دهد. به اصطلاح "راه حل نقره" بود تبلیغ به عنوان یک مرهم برای COVID-19, سارس, ویروس HIV و بیماری های دیگر است. باکر رد اتهامات در پرونده در روز دوشنبه. او که نماینده سابق ایالت میسوری فرماندار جی نیکسون است, نیز رو به یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام توسط یک میسوری ساکن برای ادعایی خود را ارتقاء نقره ای راه حل است. وکلای او کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه در اوایل این هفته.

"کشیش جیم همیشه مؤمن در حال آماده شدن است. او نمی خواهد حمایت چیزی او را باور نمی کند و استفاده از خود را. همه چیز او به فروش می رساند, من او را دیده ام استفاده کنید. من او را دیده ام با استفاده از نقره به صورت روزانه."

سابق Morningside کارمند

به عنوان یک نتیجه از حقوقی گلایه باکر ادعا کرد که قطع شده است از پردازش کارت اعتباری شرکت. در اواسط ماه مارس آغاز شد التماس پیروان به ارسال فیزیکی چک نشان می دهد خود را مبارزه قانونی بود آنقدر گران است که او می خواهم که به فروش قطعات Morningside مگر اینکه پیروان خود را ارسال پول بیشتر.

"من فقط غمگین برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد به امریکا" باکر گفت: در فروردین پخش با توجه به جناح راست سازمان دیده بان. "ما در حال زندگی در این روزهای آخر و اگر ما در جهت اشتباه و امریکا است که از طریق. شما مجبور به استفاده از یک چک کنید [برای کمکهای مالی و خریدهای]. محصولات خود را در حال رفتن به شما آمده است. هر یک از آنها خواهد آمد راست به خانه خود را, و اگر ما نمی توانیم, ما می رویم به بازپرداخت. من فروش قطعات ساختمان در Morningside در دراز مدت اگر شما به من فرصت بده. اجازه ندهید که من باید به فایل برای ورشکستگی است."

Morningside به نظر می رسد به صرفه جویی در برخی از پول در این راه بسیاری از شرکت های آمریکایی هستند: برش کارکنان آن است. به تازگی کارمند گذاشته و گفت که او در میان بسیاری از کارگران به از دست دادن شغل خود را هنگامی که Morningside آغاز تمرین های اجتماعی فاصله اقدامات مانند آن کشیش تلویزیونی میزبان فیلم برنامه از صفحه اصلی.

"آنها تا به حال به اجازه رفتن از تقریبا همه به جز ضروری کارگران بودند که کمک به تولید نشان می دهد که ضروری مانند ویراستاران فیلم و یا دوربین خود بچه ها یا بچه ها که مشغول به کار در حمل و نقل," او گفت:.

در طول حداقل یک قبلی فاجعه رویز گفت: به طور کلی فروشگاه پایدار Morningside از طریق مواد غذایی precarity. اگر چه باکر در حال حاضر ژنراتور قابل حمل به فروش می رساند برای $1,090 Morningside در ابتدا فاقد یک ژنراتور پشتیبان در مدت کوتاهی پس از او وجود دارد نقل مکان کرد در سال 2008 او به یاد می آورد.

که در زمستان "ما تا به حال طوفان یخ" او گفت:. "همه چیز تعطیل بود اما یکی از جالبترین زمان از آنجا که همه ما ماندم, به در اصلی بخشی از ساختمان ... کشیش جیم فوق العاده سخاوتمندانه ، او باز کلی فروشگاه و اوه خدای من ما غذا خوردن مثل ما در انتظار اعدام هستند. ما با داشتن بستنی و هر چه. این واقعا سرد بود. در نهایت آنها به یک ژنراتور است که تبدیل به چراغ فقط برای داخل ساختمان و سپس آنها بزرگتر ژنراتور برای کل ساختمان است."

کسانی بودند Morningside اولیه جمعیت روز. یک 2018 مقاله گفت: این جمعیت از حال گسترش به بیش از 70 full-زمان ساکنان با برنامه های رشد بالاتر از 2000.

کارمند سابق مطمئن نیستم که آیا Morningside تا به حال شده است قادر به restock کالاهای ضروری از او باقی مانده است. (لری را یک Morningside خانه برای مادران باردار به تازگی قرار دادن یک تماس برای محصولات کودک.) و برای همه ارتباط آن با فاجعه-مواد غذایی سطل Morningside ندارد اصلی ذخایر این کارمند سابق اشاره کرد. سطل نه مونتاژ در Morningside اما خریداری شده از یوتا بر اساس Augason مزارع عمده شرکت مواد غذایی است که اغلب کشتی های آنها را به طور مستقیم به باکر مشتریان.

کلی فروشگاه "آیا باید برخی از مواد غذایی سطل فروش آنها هنوز هم وجود دارد اما آن را عمدتا حمل از مکان هایی است که در Morningside" سابق کارگر گفت. "اگر شما آنلاین سفارش آن می آید از Augason مزارع. آن را نشانی از رفتن نیست به Morningside."

به عنوان برای این اتهامات که باکر متقلبانه میفروخت یک نقره, راه حل معجزه درمان کارمند سابق ادعا باکر با استفاده از محصولات خود را. "کشیش جیم همیشه مؤمن در حال آماده" او گفت:. "او نمی خواهد حمایت چیزی او را باور نمی کند و استفاده از خود را. همه چیز او به فروش می رساند, من او را دیده ام استفاده کنید. من او را دیده ام با استفاده از نقره به صورت روزانه است."

رویز که با حضور در کلیسا های مختلف از باکر را با وجود زندگی در Morningside گفت: نه به تلفیق مردم با انسان ساخته شده که جامعه معروف است. (در حالی که او زندگی می کنند وجود دارد مردم به او گفت Morningside "می تواند مانند یک ترکیب,'," او گفت:.)

"من استراحت بدهد" رویز اضافه شده است. "این یک محل که در آن مردم زندگی می کنند و پس از آن وجود دارد جیم باکر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن