کلت خود را ارائه می دهد IP دسترسی به خدمات برای مشتریان با استفاده از مایکروسافت SaaS خدمات

کلت خدمات فناوری تا به امروز اعلام کرد افزایش ادغام با مایکروسافت با ارائه cloud-بهینه سازی اختصاصی اتصال به ا

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

کلت خدمات فناوری تا به امروز اعلام کرد افزایش ادغام با مایکروسافت با ارائه cloud-بهینه سازی اختصاصی اتصال به اینترنت برای شرکت های مایکروسافت استفاده SaaS خدمات از جمله مایکروسافت تیم و مایکروسافت 365.

این اطلاعیه می آید که مایکروسافت Azure مشابه سرویس می شود به طور کلی امروز در دسترس است. کلت ارائه افزایش عملکرد از طریق end-to-end مسیریابی بهینه سازی و جریان prioritisation از طریق آن ابر Prioritisation سرویس IP دسترسی داشته باشید.

کلت یکی از ارائه دهندگان خدمات شبکه در اروپا و پیوستن به راه اندازی مایکروسافت مشابه سرویس پیش نمایش عمومی در ماه نوامبر سال 2019 و از امروز کلت ابر Prioritisation خدمات برای دسترسی آی پی ارائه یک افزایش تجربه مشتری با تضمین این که تیم مایکروسافت و مایکروسافت 365 جریان بهینه end-to-end از جمله آخرین مایل از همه مشتری سایت متصل از طریق کلت IP دسترسی به Azure.

این افزایش ادغام می بیند end-to-end prioritisation بین مشتریان شعبه سایت و لاجوردی که بدان معنی است که کاربران را از سود قابل اعتماد با عملکرد بالا و اتصال با SLA تضمین تاخیرهای حتی در مورد گرفتگی در آخرین مایل. کلت همچنین تضمین می کند که هیچ داده ای را از طریق شخص ثالث و شبکه IP غیر از کلت و مایکروسافت که کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ارائه امن است.

کلت ابر Prioritisation و IP دسترسی ارائه شده توسط بیمه کلت IQ شبکه که می رسد 29,000 خالص در ساختمان و بیش از 900 مراکز داده, خدمت, بیش از 25000 مشتریان در سراسر جهان. کلت را به طور کامل و متعلق به اداره متراکم شبکه فیبر اجازه می دهد تا شرکت برای بهره مندی از یک end-to-end بدون درز اتصال به ابر.

کلت معاون رئیس جمهور سبد محصولات پیتر Coppens گفت: "365 مایکروسافت و مایکروسافت تیم های در حال استفاده به صورت روزانه توسط کاربران کسب و کار خود را به عنوان روش اصلی ارتباط و همکاری. ما می دانیم که قدرت این ابزار را به کسب و کار و افزایش یکپارچگی بین کلت و مایکروسافت بیشتر تقویت خود تجربه مشتری در راه معنی دار.

"به منظور واقعا از ابر و همه آن را ارائه کرده است با داشتن حق اتصال حیاتی است و اغلب نادیده گرفته عنصر. آن را به این دلیل که ما به طور مداوم با تمرکز بر بهبود بیشتر ابر اتصال به آن را دقیق ساده تر و امن تر به واقعا فعال کردن سازمان به رشد" پیتر ادامه داد.

جف کوهن, GM, Microsoft Azure, در شرکت مایکروسافت گفت: "کلت بوده است, Microsoft Azure, ExpressRoute شریک ارائه بر روی تقاضا و اختصاصی قابلیت اتصال به لاجورد. ما را خوشحال و برای گسترش روابط ما با کلت به ما اعلام عمومی در دسترس بودن لاجوردی مشابه است."

کلت طلا شریک مایکروسافت شده است و لاجورد بیان مسیر شریک پس از سال 2014 ارائه امن و قابل اعتماد و در زمان واقعی دسترسی به Azure. با علاوه بر این از کلت ابر Prioritisation شرکت می تواند در حال حاضر نیز با بهره مندی از بازار پیشرو تجربه برای خود مایکروسافت برنامه های کاربردی SaaS.

ابر اولويت در اروپا در دسترس است بلافاصله و در آسیا قبل از تابستان سال 2020 است.

در مورد کلت

کلت تلاش برای تبدیل راه جهان با این نسخهها کار از طریق قدرت اتصال. کلت IQ شبکه متصل 900+ مراکز داده در سراسر اروپا و آسیا و آمریکای شمالی بزرگترین مراکز کسب و کار با بیش از 29,000 خالص در ساختمان ها و در حال رشد است.

کلت را درک کسب و کار اتصال مورد نیاز و فراهم می کند با عملکرد بالا و پهنای باند بالا راه حل برای فعال کردن مشتریان با موفقیت و با کلت چشم انداز محور در حال ترین مشتری مداری کسب و کار در این صنعت است. مشتریان شامل داده های فشرده سازمان پوشا بیش از 210 شهرستانها در بیش از 30 کشور. کلت است به رسمیت شناخته شده مبتکر و پیشگام در نرم افزار تعریف شبکه (SDN) و عملکرد شبکه های مجازی سازی (NFV). متعلق به بخش خصوصی, کلت یکی از مهمترین و مالی صدا شرکت در آن صنعت و قادر به ارائه بهترین تجربه مشتری در یک قیمت رقابتی. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.colt.net.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب