خنک شدن در این تابستان با آب مبارزه

بهترین چیز در مورد تابستان به نظر من شما بیش از حد داغ در مورد مراقبت زیاد است. روز دیگر من رفت و به من دوچرخه

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

بهترین چیز در مورد تابستان به نظر من شما بیش از حد داغ در مورد مراقبت زیاد است. روز دیگر من رفت و به من دوچرخه ثابت و ایستاده در آفتاب حدود بیست دقیقه من خیس در عرق خشک برای آب و انجام داده ام را تقریبا هر چیزی را به هاپ در یک استخر. متاسفانه وجود ندارد در این نزدیکی هست اما هنگامی که ما به خانه ما بهترین چیز بعدی: پر کردن فنجان با آب و پرتاب آنها را در هر یک از دیگر. آن من فکر کردم که یک راه عالی برای صرف زمان در خارج, خنک کردن و خنده یک تن که آیا شما بچه ها یا نه, این است که حماسه مبارزه با آب در تابستان امسال است.

برای بالن آب

بالن های آب و فیلر

تصور کنید در واقع هدف قرار دادن یکی از دوستان با یک بالون آب. این یک بسته از 1000 مورد نیاز است (آنها به راحتی پاپ). آن را نیز همراه با دو نازل متصل به شلنگ خود را و یا نزول پس از پر کردن آنها را بسیار آسان تر ساخته است.

برای فانتزی بالن آب

دسته O بالن

و یا شما می توانید جست و خیز فرایند خسته کننده از پر کردن بالن آب تا یکی یکی و انجام آن همه در یک بار. این همه متصل هستند و زمانی که آنها کامل مهر و موم آنها و کراوات خود را. قرار داده و آنها را در یک سطل قبل از شما آنها را پر کنید تا بنابراین شما می توانید آنها را به اطراف حمل یک بار آنها را پر کنید.

برای پاشش

حداکثر برنده

این فوم آب تیرانداز بسته شامل 6 اسباب بازی به طوری که شما می توانید یک گروه با هم. آنها شبیه های معمولی, استخر, رشته فرنگی, اما فقط جلو و عقب رسیدگی به آن را پر کنید تا مانند یک لوله آزمایش و فشار آن را به جلو به انفجار آب در دوستان خود را.

برای خیساندن

JOYIN فوق العاده آب بلستر

شما البته نیاز به یک سوپر جذب کننده برای تابستان. در واقع شما نیاز به حداقل دو تا هم خوب از آنجا که آنچه شما واقعا می تواند انجام دهد فقط با یک سوپر جذب کننده? و شما باید از همان نوع است. این می تواند نگه دارید تا 25 اونس آب و شلیک کنید تا 36 پا است که به اندازه کافی به همه چیز جالب است.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن