تامسون رویترز ادغام قانونی ردیاب با HighQ

تامسون رویترز اعلام کرد ادغام قانونی ردیاب ترین به طور گسترده ای مورد استفاده نرم افزار سیستم مدیریت الکترونیک

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

تامسون رویترز اعلام کرد ادغام قانونی ردیاب ترین به طور گسترده ای مورد استفاده نرم افزار سیستم مدیریت الکترونیکی صورتحساب و توجه به مدیریت برای شرکت های بزرگ حقوقی ادارات با HighQ های پیچیده همکاری و گردش کار ابزار طراحی شده برای ساده کردن قانونی عملیات.

ادغام قانونی ردیاب با سند قابلیت های مدیریت در HighQ کمک می کند تا در خانه تیم های افزایش بهره وری با ابزارهای پیشرفته برای کار محصول همکاری. با HighQ سند مدیریت بخش های حقوقی می تواند به صورت امن ذخیره و جستجو در اسناد و ایمیل ها را کنترل و مقایسه نسخه های مشاهده حسابرسی تاریخچه و دسترسی به اسناد و مدارک به صورت آفلاین و بدون نیاز به ترک استاندارد ابزار بهره وری.

"مدیریت اسناد هسته ای برای هر بخش حقوقی و با اتصال کار-محصول ابزار همکاری با توجه به قابلیت های مدیریت, مشتریان ما کار می کنند بیشتر کارآمد و مولد" گفت: Chris مگوایر مدیر کل حقوقی شرکت نرم افزار انطباق و خطر ابتلا به تامسون رویترز. "مشتریان تمایل به استفاده از فن آوری در یک روز بیشتر میشود و اصطکاک راه و اتصال حقوقی ردیاب با HighQ سند مدیریت تحول گام."

مزایای کلیدی از ادغام قانونی ردیاب با HighQ سند مدیریت عبارتند از:

  • حقوقی ردیاب ماده اتصال – به سادگی حرکت بین ردیاب مسائل و HighQ سند پوشه ها
  • سند علامت و نسخه مقایسه – مقایسه نسخه های جدید و شناسایی تغییرات سریع تر از آهنگ تغییرات
  • سند همکاری و بهره وری – کار موثر تر در اسناد و وظایف مربوط را احاطه کرده است که پیش نویس تصویب و اجرای گردش کار
  • فایل امن و به اشتراک گذاری اسناد – ایمن دسترسی و کار بر روی اسناد و مدارک در هر زمان و از هر مکان و در سراسر هر دستگاه با هر حزب در خارج
  • نرم افزار بهره وری یکپارچگی – ایجاد و ویرایش فایل های در مجموعهTM بهره وری و همکاری ابزار و Office 365TM, مدیریت ایمیل ها و پیوست و به سادگی همگام سازی اسناد

مگوایر افزود: "این ادغام پرورش مشترک و متصل حقوقی محیط زیست است که ایدز در شیفت به کار از راه دور توانمند سازی مشتریان ما را به ارائه ارزش به سازمان های خود را که آیا آنها در حال کار خود را از مرکز شهر دفتر و یا از خانه."

تامسون رویترز

تامسون رویترز پیشرو در ارائه اطلاعات کسب و کار خدمات. محصولات ما عبارتند از: بسیار تخصصی اطلاعات را فعال کنید نرم افزار و ابزارهای حقوقی, مالیات, حسابداری و انطباق حرفه ای همراه با جهان ترین اخبار جهانی خدمات – ایسنا. برای کسب اطلاعات بیشتر در تامسون رویترز بازدید tr.com و برای آخرین, اخبار جهان reuters.com.

G مجموعه یک علامت تجاری از شرکت گوگل است. Office 365 است یک علامت تجاری ثبت شده از شرکت مایکروسافت در ایالات متحده و کشورهای دیگر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب