CoolSiC™ ماسفت 1700 ولت SMD را قادر می سازد تا بهترین بهره وری و کاهش پیچیدگی بالا ولتاژ تغذیه کمکی لوازم

Ifx (FSE: IFX / OTCQX: IFNNY) مکمل آن CoolSiC™ ماسفت ارائه با یکی دیگر از ولتاژ کلاس. داشتن اضافه 650 V به نمو

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

Ifx (FSE: IFX / OTCQX: IFNNY) مکمل آن CoolSiC™ ماسفت ارائه با یکی دیگر از ولتاژ کلاس. داشتن اضافه 650 V به نمونه کارها در اوایل سال جاری شرکت در حال حاضر راه اندازی 1700 V class با آن اختصاصی سنگر تکنولوژی نیمه هادی. به حداکثر رساندن فیزیکی قوی فنی سیلیکون کاربید (SiC) این تضمین می کند که جدید 1700 V سطح-دستگاه های نصب شده (SMD) ارائه قابلیت برتر و همچنین کم سوئیچینگ و انتقال ضرر و زیان است. این CoolSiC ماسفت 1700 V در حال هدف قرار دادن کمکی منابع قدرت در سه فاز تبدیل سیستم های مانند موتور, درایو, انرژیهای تجدید پذیر, شارژ زیرساخت ها و HVDC سیستم های.

چنین قدرت برنامه های کاربردی معمولا عمل زیر 100 W. در این موارد طراحان اغلب ترجیح می دهند یک به پایان رسید flyback توپولوژی. با جدید CoolSiC ماسفت 1700 V در SMD بسته این توپولوژی در حال حاضر حتی برای فعال DC-link متصل کمکی مدارات تا 1000 ولت DC ولتاژ ورودی. راندمان بالا و قابلیت اطمینان بالا کمکی مبدل با استفاده از یک تک به پایان رسید flyback converter در حال حاضر می توان در سه فاز قدرت تبدیل سیستم. این منجر به کوچکترین رد پا و کاهش بیل از مواد.

"سنگر تکنولوژی از یک CoolSiC ماسفت متعادل کننده عملکرد و قابلیت اطمینان در عمل در حال حاضر در دسترس برای 1700 V" گفت: دکتر پیتر Friedrichs مدیر ارشد SiC در برق صنعتی کنترل تقسیم Infineon. "آن ترکیبی از بهترین SiC خواص: پایین دست رد پای کوچک در یک ولتاژ بالا SMD بسته است. این کمک می کند تا مشتریان به طور قابل توجهی کاهش پیچیدگی در خود کمکی منابع قدرت".

1700 V مسدود کردن ولتاژ از بین می برد طراحی نگرانی در مورد افزایش ولتاژ حاشیه و قابلیت اطمینان از منابع قدرت. CoolSiC سنگر ویژگی های تکنولوژی پایین ترین دستگاه capacitances و دروازه اتهامات عنوان شده برای ترانزیستور از این ولتاژ کلاس. در نتیجه از دست دادن قدرت کاهش بیش از 50 درصد و 2.5 درصد بهره وری بالاتر نسبت به دولت از هنر 1500 V سیلیکون کنند. بازده 0.6 درصد بالاتر نسبت به دیگر 1700 SiC کنند. کم ضرر و زیان فعال کردن فشرده مونتاژ SMD با جابجایی طبیعی خنک کننده بدون نیاز به هیت سینک.

جدید 1700 V CoolSiC سنگر ماسفت بهینه شده برای flyback توپولوژی با +12 V / 0 V دروازه-منبع ولتاژ سازگار با مشترک از کنترلرهای PWM. بنابراین آنها نمی نیاز به یک دروازه IC درایور و اداره می شود به طور مستقیم توسط flyback کنترل. مقاومت رتبه 450 mΩ, 650 mΩ یا 1000 mΩ. جدید 7 سرب D2PAK SMD بسته ارائه می دهد گسترش خیزش و ترخیص کالا از فاصله بیش از 7 میلی متر است. با آن برآورده معمول 1700 V نرم افزار مورد نیاز و PCB مشخصات حداقل رساندن انزوا تلاش برای طراحی.

در دسترس بودن

CoolSiC ماسفت 1700 V در D2PAK-7L بسته بندی در دسترس هستند و در تولید سری. اطلاعات بیشتر در دسترس است www.infineon.com/coolsic-mosfet.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن