Coronavirus: 57 درصد از مردم در محله های فقیرنشین بمبئی تا به حال ویروس

بسیاری از زاغه نشينان در هند شهر بمبئی را توسعه داده اند آنتی بادی برای رمان coronavirus یک مطالعه جدید نشان د

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

بسیاری از زاغه نشينان در هند شهر بمبئی را توسعه داده اند آنتی بادی برای رمان coronavirus یک مطالعه جدید نشان داد. این نشان می دهد که میزان مرگ و میر "به احتمال بسیار پایین" محققان اضافه شده است.

بیش از نیمی از مردم زندگی در محله های فقیرنشین در شهر بمبئی قرارداد رمان coronavirus با توجه به یک شهر-سفارش مطالعه که مطرح محققان امید دستیابی به گله ایمنی.

آزمایش خون در حدود 7000 به صورت تصادفی انتخاب مردم نشان داد که 57 درصد از ساکنان زاغه تا به حال ویروس آنتی بادی با توجه به بررسی های انجام شده از طرف شهرداری شرکت بیشتر بمبئی (BMC). این بود که در مقایسه با 16 ٪ از غیر-ساکنان زاغه.

پرجمعیت بمبئی با جمعیت 12.5 میلیون دلار به عنوان یکی از این فاصله از coronavirus در هند. بمبئی ثبت بیش از 110,000 آلوده و 6,184 مرگ اگر چه موارد به نظر می رسد به کاهش باشد.

این گزارش منتشر شد که مقامات هندی روز چهارشنبه گزارش داد که عفونت در سراسر کشور عبور کرده و 1.5 میلیون نفر و مرگ و میر نزدیک 35,000.

"حداقل در محله های فقیرنشین ما فکر می کنم آن است که تا حد زیادی به دلیل اجتماعی فاصله کار نمی کند به سادگی به دلیل تراکم جمعیت" اظهار نظر تاتا موسسه تحقیقات بنیادی را Ullas S. Kolthur بود که درگیر در انجام این بررسی.

برخی از کارشناسان در هند مورد سوال کرده اند که آیا این کشور در حال آزمایش مردم به اندازه کافی و ترس است که بسیاری از coronavirus مرگ و میر در حال ثبت به عنوان چنین.

ادامه مطلب: چرا هند انکار COVID-19 جامعه انتقال?

نشانه هایی از امید ؟

در حالی که حجم نمونه برای مطالعه کم بود این نتایج به محققان نشانه هایی از امید.

بدون علامت عفونت شد "به احتمال زیاد به یک نسبت بالا از تمام عفونت" و نشان داد این ویروس میزان مرگ و میر به احتمال زیاد "بسیار کم" گفت: محققان.

این sero-نظرسنجی — تعیین چگونه بسیاری از بزرگسالان را توسعه داده اند آنتی بادی بدون تایید سابقه عفونت — همچنین نشان داد گله ایمنی ممکن است قابل دسترسی محققان فکر می کنم.

"نتایج بهتر از sero-گزارش از دیگر کشورهای" هند به زبان انگلیسی روزنامه تایمز هند به نقل از برترین BMC سلامت رسمی دکتر Daksha شاه عنوان کرد و گفت.

ادامه مطلب: می coronavirus همه گیر آوردن یک دوچرخه سواری انقلاب به هند ؟

kmm/اس ام اس (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن