Coronavirus تماس با ردیابی سه مظنون لهستانی حریم خصوصی بحث

در لهستان رسمی تماس با ما-ردیابی برنامه منتشر شده توسط دولت موجب شده است بحث در مورد حفظ حریم خصوصی و نظارت در

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

در لهستان رسمی تماس با ما-ردیابی برنامه منتشر شده توسط دولت موجب شده است بحث در مورد حفظ حریم خصوصی و نظارت در طول COVID-19 بیماری همه گیر. منتقدان دیدن فرصت کافی برای سوء استفاده.

بهره وری از تماس با ما-ردیابی برنامه های کاربردی در مقابله با کروناویروس بحران هنوز ثابت نشده است. با این حال مانند بسیاری دیگر از کشورهای لهستان که تا کنون ثبت شده 23,155 موارد COVID-19 و 1,051 مرگ و میر است که کار خود را در آن گوشی های هوشمند راه حل است.

ProteGO امن برنامه بر اساس OpenTrace کتابخانه منبع باز نسخه از این پروتکل استفاده شده توسط سنگاپور TraceTogether نرم افزار. ProteGO امن اجازه می دهد تا به کاربران برای انجام خود ارزیابی خطر مرتبط با پیمانکاری COVID-19 اما قابلیت های اصلی این نرم افزار است تماس, ردیابی توسط رادیو شناسه (Id) و اسکن محیط در جستجوی سیگنال های ساطع شده از دیگر گوشی های مجهز به نرم افزار. این برنامه موجب صرفه جویی در تاریخ شناسه گوشی های شناسایی شده در این نزدیکی هست. دولت حمایت ProteGO امن توسعه دهندگان قول می دهم که به منظور محافظت از حریم خصوصی داده ها منتقل نمی شود به هر سرور مرکزی و از آن حذف شده پس از دو هفته و یا در درخواست کاربر.

در عین حال لهستانی راه حل است نه به طور کامل غیر متمرکز. ارزیابی خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 که یک عنصر بسیار مهم تماس با ما-ردیابی برنامه های انجام شده بر روی یک سرور مرکزی کنترل می شود توسط وزارت دیجیتال امور. ProteGO امن توسعه دهندگان در پروژه مستندات استدلال می کنند که این قابلیت دیکته شده توسط "نیاز به گسترش استفاده از نرم افزار برای دستگاه های قدیمی تر که در آن تجزیه و تحلیل چنین خواهد بود دشوار یا غیر ممکن است."

این توضیح در میان بسیاری از مسائل دیگر چه نگرانی لهستانی طرفداران حفظ حریم خصوصی مانند روز Szymielewicz رئیس جمهور از حریم خصوصی watchdog Panoptykon پایه و اساس است. به عنوان او با اشاره به مشخصات پروژه فاقد برخی توضیحات وقتی که می آید به پردازش داده ها.

آنچه بدتر است ProteGO امن ادعا می شود به طور کامل شفاف و منبع باز اما کد منبع نرم افزار پردازش داده ها بر روی سرور بود فاش نشده است. "در حال حاضر کد مسئول هشدار به کاربران به خطر ابتلا به کروناویروس و انتقال داده ها وجود ندارد می گوید:" Szymielewicz که بر اهمیت نظارت بر عناصر خودکار تصمیم گیری های مربوط به ارزیابی ریسک در داخل نرم افزار.

خطوط قرمز

این نگرانی های به اشتراک گذاشته شده توسط با تجربه مهندس نرم افزار منبع باز کمک کننده جرسلو Potiuk که در ابتدا شرکت کننده در ProteGO امن پروژه.

"ما از همان ابتدا می دانستم که چنین برنامه باید انجام شود همراه با دولت است که نگه می دارد پرونده سلامت است و تنها نهادی است که می تواند ایجاد تدارکات لازم برای آزمایش افرادی که در خطر ابتلا به بیماری" Potiuk می گوید DW. "این ایده اولیه را به نگه داشتن حداکثر حریم خصوصی. ما بسیار مشتاق است که جنبه ای از راه حل و ما می دانستیم که آن را بسیار آسان برای استفاده, استثنایی, زمان و نیازهای همه گیر برای توجیه تهاجم به حریم خصوصی و بالقوه نظارت است. از سوی دیگر ما نیز آن را می دانستند می توان با حفظ حقوق و حریم خصوصی" او می افزاید.

Jaroslaw Potiuk

جرسلو Potiuk ترک ProteGo امن تیم در مرحله اولیه در توسعه نرم افزار

Potiuk چپ این پروژه پس از یک جلسه با وزارت دیجیتال امور که در آن پدید آمده است که مقامات می خواستم این برنامه به لینک داده ها با کاربران و شماره تلفن های همراه که می تواند به فعال کردن ساده deanonymization از کاربران است. برای Potiuk در این مرحله این بود که دیگر مذاکره: "من می دانستم که حداقل من خطوط قرمز شده بود عبور, بنابراین من ترک بلافاصله."

مدیر پروژه Mateusz Romanow است که در هیئت مدیره از ProteGO امن تیم می گوید که لهستانی راه حل نیازی نیست که کاربران برای ثبت نام با شماره تلفن همراه و این عامل از آن مجموعه جدا از برنامه های معرفی شده در دیگر کشورها مانند جمهوری چک و یا نروژ. او تاکید می کند که "او نیست و نخواهد بود سخنگوی وزارت" اما در همان زمان او به سرعت می افزاید که مقامات می خواستم هرگز به فشار تیم به سمت اخلاقی غیر قابل قبول جهت.

در عین حال ترس از سوء استفاده بالقوه از ProteGO امن وجود دارد. در یک کنفرانس مطبوعاتی در اواخر ماه مارس وزارت توسعه اعلام کرد که کدهای QR جاسازی شده در داخل نرم افزار می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای مدیریت تعداد مشتریان ورود به مراکز خرید در بازگشایی اقتصاد incentivizing نصب و راه اندازی نرم افزار. این پرسش در مورد داوطلبانه طبیعت ProteGO امن است.

Romanow اذعان می کند که تیم توسعه غافل شد از این ایده ها. مقامات به سرعت متقاعد به کنار گذاشتن برنامه و در سخنان خود این وزارت در حال حاضر خواستار آن را "ارتباطات قطعی است."

سوال از اعتماد

"با توجه به COVID-19 وضعیت آن را بسیار آسان تر به دزدکی حرکت کردن در راه حل های نظارت تصویری تحت پوشش. آن را بسیار آسان برای توجیه چنین برنامه ای با این ادعا که این باید انجام شود برای صرفه جویی در زندگی می کند و هیچ وقت برای بحث در مورد جزئیات" اشاره جرسلو Potiuk.

در نظر او سپردن دولت با حساس داده های پردازش شده توسط ProteGO امن برنامه بسیار ساده است — به خصوص که دولت در حال حاضر ساخته شده بدبختی با مراکز خرید اعلام که به معنی بالقوه افتراقی استفاده از نرم افزار است."

Potiuk اشاره می کند که وضعیت کنونی سیاسی در لهستان — همراه با اجتماعی قطبش است ساخت این ماده از اعتماد هر آسان تر است. "دولت های اخیر اقدامات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و روش برخورد آنها با قوه قضائیه یکی بیشتر به دلیل جای تعجب است که بسیاری از مردم نمی خواهد اعتماد دولت و آنها را به سادگی نصب نرم افزار" او تاکید.

جوانا Debek معاون ارتباطات در وزارت دیجیتال امور در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای گفت که دولت متمرکز بود بر روی یکپارچه سازی ProteGO امن برنامه با گوگل و اپل قرار گرفتن در معرض سیستم اطلاع رسانی — مخاطب-ردیابی چارچوب بومی پشتیبانی شده توسط سیستم عامل iOS و آندروید سیستم عامل تلفن همراه است که در ماه مه منتشر شد 20.

"نصب و راه اندازی نرم افزار باقی می ماند داوطلبانه اما موفقیت آن بستگی به پذیرش گسترده و تعداد کاربران آن" توضیح می دهد که Debek اضافه کرد که وزارت را حفظ خواهد کرد تشویق نصب ProteGO امن برنامه است.

ProteGO امن همچنان در حال توسعه است. با توجه به وب سایت رسمی, نسخه 4.0 است که بر اساس قرار گرفتن در معرض سیستم اطلاع رسانی; تمام خطر عفونت ارزیابی فرایند طول می کشد محل در کاربران دستگاه; و موقت شناسه منحصر به فرد امکان استفاده در هر راه را برای شناسایی دستگاه های خاص و کاربران خود را.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب