Coronavirus: چگونه ورزش های اصلی در حال بازگشت در کره جنوبی

کره جنوبی بیس بال و فوتبال مسابقات خواهد شد شروع این هفته ارائه جهانی طرفداران ورزش با نادر عمل زندگی می کنند.

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

کره جنوبی بیس بال و فوتبال مسابقات خواهد شد شروع این هفته ارائه جهانی طرفداران ورزش با نادر عمل زندگی می کنند. اما هر دو لیگ خواهد بود عامل تحت سخت COVID-19 دستورالعمل.

کره جنوبی یکی از سخت ترین-آمار کشور در روزهای اولیه از coronavirus بحران است. در طول سه هفته از اواسط ماه فوریه تا اوایل مارس COVID-19 نفر در کره جنوبی سر به فلک کشید از ناچیز 31 به بیش از 7,800.

این بیماری باعث K-لیگ کره جنوبی 12-تیم بالا پرواز لیگ فوتبال و KBO آن 10-تیم اصلی بیس بال لیگ برای به تعویق انداختن شروع فصل خود را.

اما با کاستن از سرعت شیوع — کره جنوبی گزارش داد هشت مورد جدید در روز دوشنبه را به کل تعداد به 10,801 — دولت شروع بلند کردن اجسام مستند اقدامات است. اجازه داده است که برای هر دو لیگ حرفه ای به بازگشت KBO در مارس 5, و K-لیگ on May 8.

دو مسابقات در میان اولین ورزش حرفه ای لیگ برای بازگشت به عمل تنظیم ممکن است سابقه برای لیگ های دیگر در سراسر جهان است. هنوز هم هر دو باید اجرا دستورالعمل های دقیق و مطابق با این کشور به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC). در ضمن بسیاری از ورزش لیگ در سراسر جهان خواهد شد نگه داشتن زبانه نزدیک در این دو کره ای فصل به فصل پیشرفت است.

بازیکنان و اجتماعی فاصله

در هر دو لیگ بازیکنان خود را به تغییر عادی عادات به طور قابل توجهی به رعایت دقیق اجتماعی-فاصله گرفته است.

در K-لیگ بازیکنان اجازه داده نخواهد شد برای صحبت با هم تیمی های مخالفان و یا داوران در حالی که در این زمینه است. تکان دادن دست را نیز مجاز نیست.

بازیکنان باید برای حفظ فاصله خود از یکدیگر در هنگام راه رفتن بر روی زمین. هر بازیکن نیز خود تعیین مجموعه ای از بطری های آب.

همه K باشگاه لیگ و لیگ پرسنل از جمله بازیکنان و مربیان و داوران و سایر مقامات مورد نیاز آزمایش جدید کروناویروس 1 مه.

KBO بازیکنان مجاز به لرزش دست یا پنج یا. تف به امری عادی در بیس بال نیز "به شدت ممنوع است." با توجه به دانیل کیم, کره ای بیس بال خودی برای کره جنوبی پخش MBC ورزشی این شده است یکی از سخت ترین عادات برای بازیکنان به استراحت.

بازیکنان نیز باید خود را به درجه حرارت بررسی می شود دو بار در روز و KBO جدیدترین COVID-19 دستورالعمل آنها را تشویق به دانلود برنامه های گوشی های هوشمند به گزارش روزانه خود را به سلامت به مقامات لیگ.

Corona | Sport in Südkorea (picture-alliance/AP/Lee Jin-man)

بیس بال داوری ورزشی دستکش پلاستیکی و ماسک صورت

نقاب مقامات

مربیان و gameday پرسنل در هر دو لیگ را ملزم به پوشیدن ماسک. این KBO توصیه کرده است که بازیکنان را به پوشیدن ماسک در clubhouses و دیگر قطعات از ورزشگاه.

در علاوه بر این به ماسک تمام غیر یکنواخت پرسنل در KBO — این مانع مربیان که به طور سنتی پوشیدن لباس در بیس بال — مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن دستکش های پلاستیکی به عنوان به خوبی. که شامل داوران, مربیان, بت پسران/دختران و توپ پسران/دختران. داوران نیز ممنوع و از دست زدن به بازیکنان.

کوتاه فصل

هر دو لیگ را مجبور به قطع برنامه های خود را هر چند K-لیگ انجام داده است بیشتر پیرایش از KBO.

K-لیگ خواهد شد که در آن 12 تیم در بازی از 27 بازی هر یک از معمول 38-بازی فیکسچر لیست. هر تیم بازی خواهد کرد هر یک از خانه های دیگر و دور. پس از 22-بازی مرحله اول لیگ خواهد بود, گروه بندی می شوند به بالا-شش و پایین-شش با هر تیم در بازی پنج بازی خود اختصاص داده است.

برعکس KBO در حال حاضر در نظر دارد به چوب به آن 144-بازی برنامه با هر یک از این 10 تیم بازی هر یک از دیگر 16 بار. اما KBO All-Star Game نمایشگاه که امکانات این فصل بهترین بازیکنان شده است scrapped. علاوه بر این در دور اول پلی آف شده است کاهش می یابد از بهترین پنج به بهترین سه سری.

مثبت COVID-19 آزمون

هر دو کره ای لیگ را پذیرفته اند که یک coronavirus مورد ممکن است به نظر می رسد هنگامی که بازی از سر گرفته شده است اما آنها باید قرار داده احتمالات در محل یکی باید بوجود می آیند.

در K-لیگ یک مثبت COVID-19 آزمون یک بازیکن یا یک مربی می تواند آسیب دیده و تیم قبلی خود حریف می شود محروم از یک بازی برای دو هفته. هر بازی برنامه ریزی شده که در طول زمان خواهد بود به تعویق افتاد.

یک coronavirus مورد شناسایی شده در روز یک بازی می تواند بازی می شود و به تعویق افتاد. اگر یک بازیکن یا مربی تجارب coronavirus علائم لیگ برتر گفت: این بازی خواهد بود و مجاز به ادامه با این بازیکن در حال حذف از صف.

Corona | Sport in Südkorea (picture-alliance/dpa/Yonhap)

بازیکنان از اینچئون ایران و سوون FC نگه داشتن فاصله خود را به عنوان آنها بر روی زمین

اگر فصل نمی تواند به اتمام K-لیگ خواهد تنها تاج قهرمان اگر حداقل 22 مسابقات شده اند. اگر این مورد است, این فصل به پایان خواهد رسید بدون برنده لیگ بعدها تصمیم می گیرید که می توانید برای شرکت در این قاره ای لیگ قهرمانان آسیا.

در ضمن یک KBO بازیکن که نشان می دهد علائم COVID-19 خواهد بود بلافاصله قرنطینه با توجه به KBO دستورالعمل. این ورزشگاه که در آن تیم خود را در آخرین بازی نیز خواهد بود بسته به مدت دو روز.

اگر بازیکن نشان دادن علائم آزمایش ویروس دولت منصوب اپیدمیولوژی انجام خواهد شد تماس با ردیابی و تعیین دیگران که نیاز به انجام یک 14 روز در قرنطینه.

اما KBO گفت: آن را نمی خواهد بلافاصله توقف بازی به دلیل coronavirus مورد. لیگ را به جای دیدار با تیم مدیران به کشف توقف فصل بسته به میزان تحمیل بازیکن تماس با دیگران در لیگ.

خالی استادیوم در حال حاضر

بدون فن خواهد بود در حضور و غیاب که در دو لیگ رزومه کاری این هفته است. اما هر دو سمت چپ درب باز برای تماشاگران اجازه داده می شود در استادیوم در نهایت.

K-لیگ گفت که به عنوان به زودی به عنوان دولت شل تر coronavirus اقدامات آن را "تنظیم زمان و روش برای انتقال به مسابقات در حال بازی با تماشاگر در آن حضور داشتند."

در ضمن با توجه به کیم از MBC ورزشی طرح در KBO است که اجازه می دهد تا تماشاگران را به غرفه به تدریج در ابتدا پر کردن 20% تا 25% از استادیوم و از افزایش آن وجود دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن