بلومبرگ میزبان منحصر به فرد در آینده از سرمایه گذاری میز گرد با دیوید روبنشتاین

بلومبرگ میزبانی اختصاصی مجازی میز گرد هفته گذشته با بیش از 30 ارشد سراسری مدیران آینده با هم به بحث در مورد آی

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

بلومبرگ میزبانی اختصاصی مجازی میز گرد هفته گذشته با بیش از 30 ارشد سراسری مدیران آینده با هم به بحث در مورد آینده سرمایه گذاری در COVID-19 جهان با دیوید روبنشتاین بنیانگذار و Co-اجرایی رئیس گروه کارلایل. سرمایه و نیکوکار بود و خود را کاندید بهترین های مشاهدات خود را در اقتصاد ایالات متحده نقل مکان از عرضه جهانی زنجیر دور از چین و چگونه COVID-19 در حال تغییر است راه کسب و کار و همچنین خصوصی حقوق صاحبان سهام شرکت های تابع.

آقای Rubenstein احساس کردند که تاثیر اقتصادی همه گیر خواهد شد احساس عمیقا در سراسر جهان و آمریکا بعید است برای دیدن یک بازیابی سریع. او همچنین احساس کردند که زمان خوشبینی در بازارهای ایالات متحده است نابجا و آن را به عنوان به احتمال زیاد به بیش از سه سال برای اقتصاد برای بهبود یافتن از این زمان بحران است.

جابجایی جهانی زنجیره تامین

به عنوان جهان پام جدید عادی به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است که زنجیر عرضه جهانی شروع خواهد شد تغییر دور از چین به خصوص در برابر پس زمینه از انتخابات آینده ریاست جمهوری در ایالات متحده است. تشریح تغییر جغرافیای سیاسی, پویا, آقای Rubenstein گفت: "هیچ کس تا کنون از دست داده و هر رای ما هجوم چین; هر دو نامزد در حال رفتن به انجام هر کاری که آنها می توانند به نفع خود و ساده ترین هدف چین است, بنابراین من فکر می کنم وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از کرم های ضد چین و بلاغت از هر دو طرف. من همچنین فکر می کنم که کنگره آمریکا به تصویب قانون است که می گویند که در برخی از مناطق زنجیره تامین می تواند نمی شود به طوری وابسته به هر یک کشور است که واقعا فقط یک تعبیری برای چین".

بازارهای در حال ظهور از دست دادن شین

به دنبال به جلو در پست-COVID جهان تاثیر اقتصادی همه گیر خواهد شد و احساس سخت ترین به اصطلاح بازارهای نوظهور احساس آقای Rubenstein. "من فکر می کنم شکوفه کردن گل رز در بازارهای در حال ظهور' به این دلیل که نرخ رشد فرصت های سرمایه گذاری و نرخ بازگشت نشده اند به عنوان بالا که مردم به فکر آنها خواهد بود," او گفت: در حالی که اضافه کردن که تولید نفت سازمان ملل نیز صورت مسائل مهم.

درس برای سهام خصوصی جهان

صحبت کردن در مورد چگونه شرکت های سهامی خصوصی باید در مقابله با بحران آقای Rubenstein توصیه آنها را به چسبیدن به دارایی های خود قرار داده و در بیشتر سهام در صورت نیاز و حتی خرید بدهی خود را در یک تخفیف در صورت امکان.

او پیش بینی یک تغییر پارادایم در راه خصوصی حقوق صاحبان سهام شرکت های سرمایه گذاری. از لحاظ تاریخی, PE شرکت نمی سرمایه گذاری در یک شرکت مگر اینکه آنها ملاقات مدیر عامل و آنها را علت سعی و کوشش در فرد است. اما در حال حاضر به عنوان آن را واقع بینانه مبالغ زیادی از پول در حال سرمایه گذاری بدون در شخص به علت سعی و کوشش به عنوان مردم بیشتر گرم کردن به ایده سرمایه گذاری تصمیم گیری پس از ارائه آنلاین.

بخش برای آینده

در همراهی با موضوع کسب و کار با تکیه بر تعاملات آنلاین آقای Rubenstein می بیند پزشکی از راه دور, آنلاین, آموزش, و e-sports به عنوان مهم صنایع به سازمان دیده بان برای در آینده است. او همچنین احساس می کند که مواد غذایی سالم و شیوه زندگی مرتبط با شرکت های موفق تر خواهد بود.

به بلومبرگ آینده مالیه سری ویژگی های در عمق گفتگو با جهانی رهبران فکری در سرمایه گذاری, سیاست, اقتصاد و فن آوری است.

دیوید روبنشتاین نیز میزبان دیوید روبنشتاین نشان می دهد: نظیر به نظیر مکالمات در تلویزیون بلومبرگ و رهبری زنده با دیوید روبنشتاینیک بلومبرگ رسانه های دیجیتال سری که در آن او مصاحبه های برتر جهان, سیاسی و رهبران کسب و کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب