کروناویروس در ژاپن: آتش سوزی طرد آنلاین حملات علیه پزشکان قربانیان

مقامات ژاپنی را محکوم کرد حمله به مردم با کروناویروس و کسانی که در تلاش برای درمان آنها. این کشور تا کنون گزار

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

مقامات ژاپنی را محکوم کرد حمله به مردم با کروناویروس و کسانی که در تلاش برای درمان آنها. این کشور تا کنون گزارش شده بیش از 16,000 COVID-19 موارد و حدود 700 مربوط به مرگ و میر.

آتش که شکست هفته گذشته در هتل Maruji در Utsunomiya کوچک بود و به زودی تحت کنترل در آورده و توسط یک عضو از کارکنان با آتش نشانی, اما آن را ناشی از شوک در سراسر ژاپن است. فروغ محققان به زودی تعیین شده بود عمدا مجموعه با استفاده از طول فرش و چوب — و آنها گمان می کنند این یک شکل از اعتراض.

این هتل شده است را کنار بگذارند و به عنوان یک مرکز قرنطینه برای ساکنان محلی که باید تشخیص داده شده است با علائم خفیف از رمان coronavirus. چهار نفر اقامت در 111-اتاق هتل در زمان و هیچ یک مجروح شدند اما این حادثه تنها یکی از چندین سراسر ژاپن است که باید هدفمند مردم با بیماری کارکنان پزشکی که در حال درمان COVID-19 بیماران و حتی افرادی که نام برده شده در رسانه های اجتماعی به عنوان تست مثبت برای ویروس.

و در حالی که آن را قابل درک است که بسیاری از مردم می خواهید برای جلوگیری از هر کسی که ناخوشی با یک بیماری است که ادعا کرد که نزدیک به 300,000 زندگی در سراسر جهان از جمله تقریبا 700 در ژاپن خصومت می آید به عنوان یک شگفتی در جامعه ای که به مدت طولانی بالید خود را در حمایت از آسیب پذیر ترین آن اعضا و تشویق و ترغیب دیگران در سختی به "gambatte" یک عبارت است که ترجمه را به عنوان به انجام یکی از بهترین.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

'طبیعت انسان'

"این است که متاسفانه طبیعت انسان" گفت: Jun Okumura یک تحلیلگر در میجی موسسه امور جهانی. "من فکر می کنم که مردم خسته از استرس اطراف این بیماری; آنها خسته از امور روزمره خود بودن مختل قادر به خرید بروید به رستوران برای دیدن دوستان و یا خانواده و برای برخی از مردم آن را به اندازه کافی به آنها ضربه محکم و ناگهانی," او اضافه شده است.

"معمولا آنها را از ناکامی های خود را در حساب های رسانه های اجتماعی اما برخی از آنها به وضوح به اندازه کافی ناراضی به انجام کاری مخرب" Okumura گفت: DW. "اما این مایه تاسف است که آنها هدف ناخوشی و یا افرادی که در حال تلاش برای کمک به همه ما خوب باشید."

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: ژاپن آسانسور وضعیت اضطراری در سراسر بسیاری متحده

در جای دیگر پلیس به بررسی گزارش از خودروهای با شماره پلاک از خارج از استان با داشتن سنگ پرانی آنها و یا دیگر رانندگان اقدام به شدت در حالی که کیوتو Sangyo دانشگاه دریافت کرد آتش سوزی تهدید پس از آن تعداد دانش آموزان در بازگشت از تحصیل در خارج از کشور و آزمایش مثبت برای ویروس. یک تماس گیرنده به دانشگاه خواستار دانستن نام و آدرس منزل از دانش آموزان آسیب دیده.

در Iwate یک مرد مسن که در حال سفر در خارج از استان بود و نه آلوده به این ویروس ممنوع بود از حرکت به یک خانه بازنشستگی و دوری همسایگان خود را. او در یک خانه آتش است. در Mie, مردم محلی تخریب و سنگ پرانی کردند در خانه یک فرد با این بیماری است. در اوزاکا, یک عضو شورای شهر توصیف یک فرد جوان که تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس به عنوان "قاتل" از افراد مسن.

پزشکان تحت حمله

حتی پزشکان و کارکنان بیمارستان که درهم برای کمک به مردم تبدیل شده اند هدف از محل کار آزار و اذیت و انتقاد از مقامات مافوق خود را در حالی که کودکان خود را مورد آزار واقع شده است در مدارس.

این انجمن ژاپنی برای فاجعه پزشکی (JADM) منتشر کرده است به شدت دقت کنید بیانیه ای خواستار کارفرمایان همکار مراقبت های بهداشتی کارگران و مدارس به عمل برای جلوگیری از آزار و اذیت در این زمینه آن است که نقض حقوق بشر است.

"پزشکی برخی از کارگران که در معرض خطر سلامت خود را برای نجات دیگران گزارش کرده اند که درمان باور نکردنی ناعادلانه" این انجمن در بیانیه ای گفت.

بیشتر بخوانید: ژاپن هل Avigan مواد مخدر در برابر COVID-19

برخی از اعضای 5,000-ارتباط قوی که در عمل به عنوان یک چتر سازمان به منظور هماهنگی اعزام واجد شرایط اولین پاسخ دهندگان در یک وضعیت اضطراری گزارش با عنوان "میکروب" توسط همکاران.

"این باید در نظر گرفته شود حقوق بشر موضوع" ارتباط گفت. "ما به شدت اعتراض و تقاضا است که وضعیت تصحیح شود."

JADM دریافت کرده است "ده ها" گزارش از آزار و اذیت از پرسنل اورژانس از جمله ممنوع بودن از بیمارستان که در آن او کار می کند و دیگر اینکه یک برچسب "عفونت منبع" توسط همکاران.

"بدون اعمال خود بیشتر مسافران و خدمه می تواند به توسعه جدی علائم و زندگی بیشتر می تواند از دست رفته اند" بیانیه ای گفت:. "انتقاد که بر اساس تعصب یا تعصب نمی تواند تحمل شود."

نخست وزیر شینزو آبه را محکوم کرده است حوادث گفتن یک جلسه مجلس "این شرم آور است. هر کسی می تواند آلوده شده اند."

Tomoko Suga استاد در هوکایدو را Rakuno Gakuen دانشگاه که مطالعات خشونت موافق است که coronavirus اتحادش را تغییر جامعه در ژاپن, اما او باور نمی کند آن را تبدیل به بیشتر های خشونت آمیز و یا مهم تر از دیگران است.

ادامه مطلب: Coronavirus بحران تغییر در ژاپن فرهنگ کار

حفاظت از عزیزان

"من فقط فکر می کنم این موارد از مردم که مایل نیست به بیمار و یا برای دوستان خود و یا خانواده به بیمار, به طوری که آنها در حال تلاش برای نگه داشتن افراد دیگر دور و خارج از محله خود," او گفت: DW. "این فقط یک بسیار اساسی مکانیسم حفاظت و من باور دارم که ژاپن هنوز هم به طور کلی یک جامعه گرا ملت و جامعه که در آن مردم در حال پشتیبانی شده توسط کسانی که در اطراف آنها را."

Okumura می گوید او امیدوار است پس صحیح است و این که وضعیت را آرام پس از همه گیر آن دوره اجرا شده است اما او معتقد است که همه چیز ممکن است بدتر شوند و حتی بیشتر باید شیوع ادامه برای هفته ها و ماه آمده است.

"این می تواند در هر راه بروید," او گفت:. "تنش می تواند کاسته دوباره اگر چیزهایی شبیه آنها بهبود هستند اما جایگزین سرایت اثر و بیشتر مردم از دیدن خشونت و آنلاین نقد به عنوان یک پاسخ مناسب."

بیشتر بخوانید: ژاپن از دست دادن صبر و شکیبایی با دولت بیش از COVID-19 پاسخ



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب