Coronavirus: هند تماس با ردیابی نرم افزار می آید در زیر آتش

اطلاعات طرفداران حفظ حریم خصوصی راه اندازی یک چالش قانونی علیه استفاده اجباری از دولت حمایت تماس با ردیابی نرم

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

اطلاعات طرفداران حفظ حریم خصوصی راه اندازی یک چالش قانونی علیه استفاده اجباری از دولت حمایت تماس با ردیابی نرم افزار. دولت هند آن را به نام یک ابزار در مبارزه با رمان coronavirus.

به دهلی نو مبتنی بر آزادی اینترنت پایه (IFF) در یکشنبه پشتیبانی از یک چالش قانونی علیه استفاده اجباری از تماس با ردیابی برنامه Aarogya Setu. دولت مورد حمایت برنامه های گوشی های هوشمند شده است در صورتحساب یا لیست به عنوان یک ابزار برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

"برای قرار دادن آن را به سادگی به عنوان جرم جنایی تحت تعقیب قرار دادن افراد برای نصب یک برنامه گوشی های هوشمند حتی در زمان همه گیری غیر قانونی است گفت:" IFF. "با توجه به این ما مجبور به برداشتن قدم برای به چالش کشیدن این منظور است."

بیشتر بخوانید: چگونه crowdfunding است کمک به هند فقیر در سن COVID-19

مقامات در Noida یک شهر در حومه پایتخت هند ساخته اند آن را یک جرم جنایی نیست که نرم افزار نصب شده بر روی یکی از گوشی های هوشمند. اما IFF گفت: این ترس دیگر نقاط کشور را رول مشابه سفارشات.

در هفته گذشته در هند صفحه اصلی امور وزارت گفت: "استفاده از Aarogya Setu باید به صورت اجباری برای همه کارکنان هر دو خصوصی و عمومی است."

مقامات در حال آماده سازی برای کاهش محدودیت ها با هدف مهار گسترش coronavirus از جمله اجازه می دهد برخی از کارخانه ها برای از سرگیری عملیات. وزارت گفت: شرکت رهبری برگزار خواهد شد مسئول "برای اطمینان 100% پوشش" برنامه میان کارکنان شاغل در مناطق با خطر بالا.

فقدان اطلاعات حمایت

دولت هند معتقد است که تماس با ردیابی برنامه کمک خواهد کرد که کاربران هشدار که ممکن است در تماس با یک مورد مثبت یا اطلاع آنها از وقوع نقاط در منطقه خود است. همچنین گفت که داده های کاربر را پردازش خواهد بود ناشناس.

اما طرفداران حفظ حریم خصوصی داده ها را مورد انتقاد قرار اجباری با استفاده از برنامه همراه با مجازات کیفری برای امتناع. دیگران هشدار داده اند که هند نیست و باید از این ظرفیت قانونی به حکومت استفاده از برنامه داده با توجه به عدم دیجیتال قانون حفظ حریم خصوصی.

بیشتر بخوانید: تحت coronavirus مستند دهلی زاغه نشينان مبارزه برای به دست آوردن آب

"این حرکت باید حمایت اختصاص داده شده در قانون فراهم می کند که حفاظت اطلاعات قوی پوشش و تحت نظارت یک نهاد مستقل" گفت: Udbhav Tiwari, مشاور سیاست عمومی برای فن آوری شرکت موزیلا.

هند گزارش شده نزدیک به 53,000 تایید موارد مرگبار پاتوژن. حداقل 1,785 که مردم به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

ls/dr (یمن)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن