eDreams ODIGEO گسترش نخست ثبت نام و اشتراک برنامه شامل هتل ها و بیشتر انعطاف پذیری برای مسافران

2.1 میلیون گزینه های مسکن در صنعت پیشرو قیمت اضافه شده اند به نخست ثبت نام و اشتراک برنامه از ماه ژوئن 2020نخس

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399
  • 2.1 میلیون گزینه های مسکن در صنعت پیشرو قیمت اضافه شده اند به نخست ثبت نام و اشتراک برنامه از ماه ژوئن 2020
  • نخست اعضای لذت بردن از بی نظیر قیمت ها در هتل ها و رزرو پرواز را قادر می سازد به طور متوسط صرفه جویی ترکیبی از €250 در هر سفر
  • این حرکت نشان می دهد کسب و کار' چابکی و انعطاف پذیری در COVID-19 چشم انداز با مسافرت داخلی انتظار می رود برای تبدیل شدن به بیشتر های مهم این سال
  • این شرکت در حال راه اندازی یک خاص به دور مبارزات انتخاباتی به ارائه 6 ماه دوره آزمایشی رایگان برای نخست به عنوان یک محدود ارائه به افزایش انعطاف پذیری به مشترکین جدید
  • نخست پیشی گرفته است یک و نیم میلیون مشترک پس از راه اندازی آن

eDreams ODIGEO اروپا بزرگترین سفر آنلاین شرکت و یکی از بزرگترین در اروپا کسب و کار تجارت الکترونیکی اعلام کرد که این افزایش نوآورانه خود اشتراک برنامه 'نخست' برای پاسخ به جدید مسافر نیاز در پست COVID-19 عصر.

با هدف ساخت, سفر, انعطاف پذیر تر و قابل دسترس در 'جدید' شرکت گسترش نخست ارائه محصول در سراسر eDreams, Opodo و رفتن به سفرهای به در حال حاضر شامل بیش از 2.1 میلیون هتل در سراسر جهان در همان سالانه هزینه اشتراک. این محصول که قبلا فقط تحت پوشش پروازهای شد و انقلابی در صنعت سفر زمانی که برای اولین بار اعلام کرد ارائه می دهد مشترکین دسترسی به تخفیف و جوایز ویژه و همچنین به عنوان یک اولویت مشتری خدمات خط تلفن. با این به روز رسانی نخست کاربران هم اکنون می توانید کتاب بی نظیر هتل و پرواز کرایه و صرفه جویی در به طور متوسط €250 در هر سفر*. اشتراک سرویس به دست آورده بیش از یک و نیم میلیون مشترک پس از راه اندازی در سال 2017.

با داخلی و کوتاه-مسافت سفر به کلید در پست COVID-19 چشم انداز این حرکت بهره مند خواهد شد هزاران نفر از مسافران به ویژه کسانی که در حال برنامه ریزی برای پرواز در خارج از کشور در سال 2020 به عنوان آنها در حال حاضر قادر به مستقل محل اقامت رزرو برای نزدیکی academist:: دانشجویان در رقابتی ترین قیمت در بازار.

بعلاوه این شرکت در حال راه اندازی یک خاص به دور مبارزات انتخاباتی به ارائه 6 ماه دوره آزمایشی رایگان برای نخست به عنوان یک محدود ارائه به افزایش انعطاف پذیری برای مشترکین جدید. زمان نخست کاربران همچنین گزینه ای برای تمدید اشتراک خود را از 12 تا 18 ماه بدون هیچ هزینه اضافی.

1 متوسط صرفه جویی در هر سفر از جمله یک هفته اقامت و رفت و برگشت پرواز برای دو مسافر.

نخست کاربران همچنین گزینه ای برای تمدید اشتراک خود را از 12 تا 18 ماه بدون هیچ هزینه اضافی.

این اطلاعیه به شرح زیر شرکت اخیر اندازی نوآورانه AI-پرواز شده شاخص قیمت که مصالح بیش از 14 میلیارد datapoints به مشتریان را قادر به شناسایی و ردیابی مقرون به صرفه ترین زمان به کتاب پرواز و همچنین به عنوان مقرون به صرفه ترین مقصد برای بازدید است. در این راه حرکت بیشتر سمان eDreams ODIGEO تعهد به قرار دادن مشتریان در هسته آن استراتژی کسب و کار از طریق نوآوری های تکنولوژیک.

دانا دان مدیر عامل شرکت eDreams ODIGEO اظهار نظر "ما افتخار می کنیم به طور مداوم اهرم فن آوری ما قابلیت ارائه پویا و جذاب محصولات ما به مشتریان موجود و جدید. نخست انقلابی پیشنهاد اول مربوط به سفر اشتراک برنامه. این اجازه می دهد تا ما را به توسعه یک رابطه عمیق تر با مشتریان خود و اضافه کردن هتل ها و بیشتر انعطاف پذیری لازم برای این ارائه را بیشتر تقویت وفاداری مشتری ما. آن است مهم تر از همیشه به چالاک در بخش سفر و اعلام ما امروز نشان می دهد که کسب و کار ما این است که قادر به محوری که لازم است برای ادامه پیشرو در صنعت ما و نوآوری برای مشتریان در صورت COVID-19."

در مورد eDreams ODIGEO

eDreams ODIGEO یکی از بزرگترین شرکت مسافرت آنلاین و یکی از بزرگترین کسب و کار تجارت الکترونیکی در اروپا است. در زیر آن چهار پیشرو آنلاین آژانس مسافرتی برندها – eDreams, رفتن, Voyages, Opodo, Travellink و metasearch موتور Liligo – آن را در خدمت بیش از 18 میلیون نفر در هر سال در سراسر 46 بازار. ذکر شده در اسپانیایی, بازار سهام, eDreams ODIGEO با این نسخهها کار میکند بیش از 665 شرکت های هواپیمایی و مشارکت با 130. با نام تجاری ارائه می دهد بهترین معاملات در پروازهای منظم و کم هزینه خطوط هوایی و هتل ها و کشتی, خودرو اجاره, پویا, بسته, بسته بندی تعطیلات و بیمه مسافرت به سفر آسان تر و در دسترس تر و بهتر ارزش برای مصرف کنندگان در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن