هیچ چیز ضربان این دستی جمع و جور تخم مرغ وزنه برای کار کردن در حالی که در خانه

به عنوان یک فرد, من اغلب گفته شده است که چیزهای خوب در بسته های کوچک. این ممکن است درست باشد اما آن را حتی بهت

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

به عنوان یک فرد, من اغلب گفته شده است که چیزهای خوب در بسته های کوچک. این ممکن است درست باشد اما آن را حتی بهتر است تا آنجا که من نگران هستم که کسانی که چیزهای کوچک نیز بسته های سنگین پانچ. تخم مرغ وزن هستند یک نمونه از این نوع ترکیب به معنای واقعی کلمه: کوچک اما توانا و تخم مرغ و وزن بسیار قابل حمل تر و راحت تر در حساس مچ و اضافه کردن مزایای متعدد برای بوکس در حال اجرا و یا هر تمرین دیگر.

در آینده متراکم فلز وزن اعم از 1 به 5 پوند ارگونومیک تخم مرغ وزنه لغزش به راحتی در اطراف انگشت وسط خود را و به شما گرفتن آن را آسان تر برای ساخت عضله و تن و سوزاندن کالری اضافی در حالی که شما پانچ هوا اجرا و یا حتی نگه داشتن سلاح های خود را مستقیم در جنگجو 2. آنها مناسب به کف دست خود را با کمال تعجب به طور طبیعی (حتی با من دست کمی) و اضافه کردن یک قابل توجه اضافی شدت برای هر تمرین. استفاده شده توسط برخی از ورزشکاران المپیک برای آموزش تخم مرغ وزنه می گوید محصول خود را از نظر علمی ثابت شده برای افزایش شدت هر جنبش از 28-62 درصد با توجه به سایت خود را. قطعا آن را احساس می کند که راه.

آنچه که من نیز مانند این است که وزن تخم مرغ می تواند به کاهش استرس و خطر آسیب در مقایسه با دمبل, مصرف برخی از فشار مفاصل خاص. بر خلاف جري شما با استفاده از خود را در حال حاضر-مالیات-از-تایپ مچ دست برای گرفتن وزن — شما در حال درگیر شدن شانه ها و بازوها به طور کامل. اگر شما درد مچ دست از بلند کردن وزنه به من این کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از بزرگ پاداش اضافه شده برای من این واقعیت است که وزن تخم مرغ بسیار جمع و جور است. آنها می آیند با کیف حمل کوچکتر از بسیاری از کیسه های بزک را و اگر آنها را اضافه کردن برخی از وزن اضافی خود را به چمدان آنها نمی کشد تا فضای زیادی در همه. من بسته آنها را هر زمان که من قصد دارم در جایی که در آن من نمی ممکن است قادر به ضربه زدن به یک, اما هنوز هم می خواهید به قادر به تن یا آمپر تا سریع خانه تمرین.

رایج ترین راه استفاده از آنها را در کف قایق مطرح بوکس مورب که من و تاب من abs. آن را به سرعت می شود ضربان قلب من بالا و کار کردن در چندین قسمت از بدن من در یک بار. من هم استفاده از آنها را به پانچ هوا هنگامی که من نیاز به برخی از پرخاشگری و یا برای اضافه کردن پررنگ به من dancercise به تنهایی در اتاق من. آن را به کمک یک جامد ضرب و شتم بازی در هدفون بی سیم خود را به تخم مرغ شما به عنوان به خوبی. (ببخشید نمی تواند مقاومت در برابر.)

آن را قطعا ارزش سرمایه گذاری برای این کوچک-اما-punchy تناسب اندام ابزار — و اگر شما می خواهید برای دریافت به عنوان هدیه به صورت حذفی در زندگی خود را, شما حتی می توانید خرید یک monogrammed جفت.

تخم مرغ وزنه دست دمبل مجموعه

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب