Coronavirus آخرین: جهانی COVID-19 مرگ و میر رسیدن به 275,000

روسیه و برزیل در ادامه به دیدن خوشه در عفونت به عنوان کشورهای اروپایی همچنان به استراحت محدودیت. سخنگوی معاون

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

روسیه و برزیل در ادامه به دیدن خوشه در عفونت به عنوان کشورهای اروپایی همچنان به استراحت محدودیت. سخنگوی معاون رئیس جمهور مایک پنس نیز آزمایش مثبت است. دنبال DW برای آخرین.

  • شمال آلمان در ایالت مکلنبورگ-فورپومن تبدیل شده است برای اولین بار به بازگشایی رستوران با مناطق دیگر انتظار می رود به دنبال کت و شلوار در اواخر این ماه
  • روسیه را افزایش موارد همچنان آن را به عنوان نزدیک 200,000 در مجموع
  • بلاروس جشن پیروزی در روز با دهها هزار نفر از مردم در نزدیکی

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

13:40 به دولت بریتانیا گفته است که شرکت های هواپیمایی آن را معرفی 14 روز در قرنطینه دوره برای بسیاری از افراد پس از رسیدن از خارج از کشور به سعی کنید برای جلوگیری از یک ثانیه در اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در حالی که دولت هنوز به طور رسمی اعلام, حرکت, خطوط هوایی بریتانیا که نشان دهنده بسیاری از شرکت های هواپیمایی گفت: این حرکت نیاز به یک "معتبر خروج طرح" و باید بررسی شود در هر هفته. فرودگاه اپراتورها در مورد "تاثیر مخربی" ممکن است در صنعت حمل و نقل هوایی.

منتقدان با اشاره به دیگر کشورها که معرفی چنین قرنطینه شیوه با آغاز مستند که به انگلستان رفت و به مدت هفت هفته پیش. در آن زمان صدها پرواز را وارد از خارج از کشور بدون نیاز به قرنطینه و یا چک های بهداشتی برای هر یک از مسافران پس از رسیدن.

حرکت است و انتظار می رود به طور رسمی اعلام شده توسط نخست وزیر بوریس جانسون روز یکشنبه در یک به طور گسترده ای پیش بینی شده آدرس به ملت که بسیاری از استرالیایی ها امیدواریم که ممکن است برخی از کاستن از محدودیت.

انگلستان که بدترین آمار کشور در اروپا با 212,629 مورد تأیید و 31,316 مرده است.

12:40 صدراعظم آلمان آنجلا مرکل متعهد به حمایت از بخش فرهنگیاست که به شدت تحت تاثیر مستند اقدامات معرفی شده تقریبا دو ماه پیش.

بهداشت شد از اهمیت زمانی که بازگشایی تئاتر, سالن کنسرت, opera خانه ها و مکانهای دیگر مرکل گفت که برنامه های در حال تحول است و برای اطمینان از اقدامات ایمنی را در مکان و زمانی که این بخش در نهایت باز می شود درهای خود را.

ادامه مطلب: Coronavirus — آلمان, موسیقی, هنر صحنه از جان گذشته برای 'بسیار مهم' کمک

"ما هیجان زده را به اولین گام به سوی زندگی عادی روزمره به خصوص در بخش فرهنگی" مرکل گفت: در هفته تصویری پیام به ملت.

این مستند آغاز شد که در ماه مارس از جمله بسته های فرهنگی سالن شده است به خصوص دشوار در هنرمندان مرکل افزود که دولت او بود "با توجه" است که اقدامات حمایتی لازم خواهد بود برای هنرمندان برای کمک به آنها در تحمل این زمان دشوار است.

11:50 آلمان coronavirus مستند باعث شده است بسیاری از سعی کنید شانس خود را در محیط سوابق درون خود را در چهار دیوار. خلاص شدن از شر این موسسه مسئول ثبت سوابق مجموعه در کشورهای آلمانی زبان گفت که مردم تمرین هنرهای رزمی بوده است به خصوص در ارسال رکورد جدید در تلاش است.

خلاص شدن از شر رئیس اولاف Kuchenbecker گفت: DPA خبرگزاری ارسالی که شامل تلاش برای شکستن به عنوان بسیاری از قوطی که ممکن است در زمان تعیین شده و تلاش برای سر و صدا نارگیل با آرنج خود را. یک اتریشی ملی قادر به کاهش هشت 28-سانتی متر تابه به رول فلز در عرض یک دقیقه.

شناخته شده ترین تلاش در تنظیم یک رکورد جهانی در هفته های اخیر شاهد 1,320 ضبط آهنگ "Rock You Like a Hurricane" توسط عقرب در محدوده خانه های خود. اجرای بیش از 40 کشور شد ویرایش هم توسط معلم موسیقی ینس Illemann در دولت آلمان, Schleswig Holstein و محصول نهایی می شود منتشر شده در یوتیوب بعد از آن در روز شنبه.

11:02 چین اذعان کرده "کاستی" در آن سیستم بهداشت و درمان عمومی که در معرض بودند با ظهور رمان coronavirus. Li Bin معاون مدیر ملی چین کمیسیون بهداشت ساخته نادر پذیرش گفته مقامات نمی شد به اندازه کافی آماده شده برای وقوع. او گفت که پکن در حال حاضر می ساخت "متمرکز یکپارچه و کارآمد" رهبری سیستم است که اجازه می دهد آن را به پاسخ بیشتر به سرعت و به طور موثر به هر بحران بهداشت عمومی در آینده است.

چین مواجه شده است و انتقاد هر دو در خانه و خارج از کشور برای کم اهمیت جلوه دادن ویروس و پنهان کردن اطلاعات در مورد شیوع هنگامی که آن را برای اولین بار پدید آمده در مرکز شهر ووهان در ماه دسامبر.

روز جمعه در پکن گفت: حمایت از سازمان بهداشت جهانی-نقد و بررسی به واکنش جهانی به شیوع کروناویروس — پس از همه گیر شده است.

ادامه مطلب: آیا آمریکا و چین coronavirus بازی سرزنش را تهدید می کند تحقیقات علمی?

10:43 حداقل سه نفر کشته و چندین نفر دیگر مجروح در افغانستان در اعتراض و خواستار بیشتر coronavirus کمک. معترضان در غور جمع شده بودند گفت: آنها تا به حال موفق به دریافت بسته های مواد غذایی از آرد و برنج اهدا شده توسط یک موسسه خیریه.

پلیس آتش گشودند و پس از معترضان آسیب دیده اموال نزدیکی فرماندار
دفتر در استان Firuzkoh و با حمله به نیروهای امنیتی ولایتی مشاور Abdul Basir قادری گفت: آلمان DPA news agency. هشدار عکس های و توپ آب تا به حال موفق به پراکنده کردن معترضان, او گفت:.

"این شهرستان در یک وضعیت نظامی در حال حاضر" قادری اضافه شده است. "وجود دارد تانک در جاده ها است."

سخنگوی والی گفت که افراد مسلح دیده می شد در میان معترضان.

ولایت غور یکی از محروم ترین, توسعه نیافته و نا امنی در استان در کشور است.

10:00 روزانه coronavirus مرگ و میر در اسپانیا کاهش یافته است به 179 از 229 روز جمعه با توجه به اعلام وزارت بهداشت و درمان. به طور کلی مرگ و میر در حال حاضر در 26,478 در حالی که تایید عفونت رز به 223,574.

این کشور وزیر بهداشت گفت: دولت آغاز خواهد شد لغو محدودیت در حرکت — در محل به مدت دو ماه — برای بیش از نیمی از جمعیت کشور شروع هفته آینده. وزیر بهداشت سالوادور Illa روز جمعه گفت که مناطق که ملاقات مورد نیاز برای تسهیلات حساب برای 51 درصد از این کشور 47 میلیون نفر است.

از دوشنبه این مناطق خواهد شد رایگان برای بازگشایی صندلی در فضای باز در مناطق کوچکتر رستوران ها و کافه ها برای خدمت به 50 درصد از ظرفیت عادی. گردهمایی گروه های 10 نفر هويدا, هوای آزاد, بازار, خدمات کلیسا و موزه دهانه نیز مجاز است.

رئال مادرید منطقه با بیش از 64000 تایید عفونت و بخش های بزرگی از کاتالونیا با بیش از 51,000 موارد باید واجد شرایط برای جزئی لغو محدودیت.

09:38 بیش از 5000 نفر جمع شده بودند در اواخر جمعه شب در اسلوونی سرمایه از Ljublijana در اعتراض به محدودیت های اعمال شده توسط دولت برای جلوگیری از گسترش coronavirus. کوچکتر تظاهرات صورت گرفت در دیگر شهرهای این کشور مطبوعاتی آژانس گزارش روز شنبه.

در پایتخت تظاهرکنندگان زنگ زد زنگ در خارج از ساختمان مجلس به بیان خود disconcent با اقدامات است. محدودیت های اعمال شده از اواسط اسفند به تدریج در حال برداشته اما ممنوعیت تجمعات و تظاهرات در نیروی باقی مانده است.

این تظاهرات همچنین در اعتراض به اتهام فساد در جناح راست ناسیونالیست دولت از نخست وزیر Janez Jansa. دولت گزارش شده است که در تهیه ضد coronavirus محصولات از خارج از کشور از طریق یک توزیع کننده محلی. توزیع کننده است که نزدیک به مقامات دولتی بالا است مشکوک به بیش از شارژ.

09:26 آلمان بوندسلیگا, فوتبال بازیکنان فقط مجاز به جشن با هدف "مختصری در آرنج و یا تماس با ما" در هنگام مسابقات از سرگیری دوباره در مارس 16, پس از سال با توجه به کوروناویروس.

با استناد به یک داخلی, آلمانی, لیگ برتر فوتبال (DFL) سند روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که بازیکنان آموزش داده شد برای جلوگیری از بالا سپاس بغل کردن و تف و خواهد بود وجود دارد هیچ کودک کثافت هیچ handshakes و هیچ تیم عکس. تیم را نیز بیرون آمدن از تونل در زمان های مختلف.

سند درخواست هایی که بازیکنان روی نیمکت پوشیدن ماسک و که آنها را ترک صندلی های خالی بین هر فرد است.

"مربی ممکن است از دهان و بینی, ماسک برای تماس با خارج, دستورالعمل تا زمانی که او را نگه می دارد حداقل فاصله 1.5 متر (5 فوت) از تمام افراد دیگر" بیلد نوشت: با استناد به سند است.

زمان سپری شده در اتاق قفل باید محدود به یک حداقل از "30 تا 40 دقیقه" برای هر فرد است.

09:05 وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas می گوید: اروپا باید اذعان کرد که آن را "نبود خوبی آماده" برای این بیماری همه گیر کوروناویروس. در بیانیه ای مارک اروپا روز Maas گفت که در ابتدا بسیاری از کشورها از جمله آلمان شد و با تمرکز بر مقابله با شیوع این بیماری در خانه.

در حالی که دفاع ملی در پاسخ به "لازم به منظور حفاظت از توانایی ما برای عمل و پس از آن نیز به کمک دیگر" Maas گفت: اتحادیه اروپا در حال "رشد در بحران است."

اتحادیه اروپا پاسخ تنبل با توجه به مرزی پزشکی کمک های عظیم مالی و بسته حمایتی و هماهنگ برنامه تحقیقات علمی.

Maas به نام همبستگی ارائه شده توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا "منحصر به فرد در جهان" و اضافه کرد که آلمان می خواهد بلوک برای خروج از بحران قوی تر است. برلین طول می کشد بیش از شش ماه دوار ریاست جمهوری از 27 کشور اتحادیه اروپا در ژوئیه 1.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: اتحادیه اروپا می خواهد بلوک مرزهای مهر و موم شده تا ژوئن 15

08:30 دلیل افزایش خانه تحویل در مستند هلندی راه اندازی ايميل سال سنت در کشور آلمان با ارائه مواد غذایی به خانه خود را از خدمات در یکشنبهزمانی که همه مغازه ها به طور معمول بسته شده است.

آنلاین فروشگاه مواد غذایی, پیک نیک قبلا ارائه شده یکشنبه تحویل منحصرا به سلامت کارگران است. "در حال حاضر ما می خواهیم گسترش یکشنبه تحویل شامل تمام مشتریان" پیک نیک موسس و مدیر فردریک Knauft گفت Die Welt.

به عنوان پاسخ به شیوع کروناویروس در اوایل ماه مارس دولت آلمان به سوپر مارکت ها گزینه ای برای باز کردن در روزهای یکشنبه به منظور کاهش کمبود عرضه. اما تمام سوپر مارکت ها این پیشنهاد را رد کرد و گفت این امر در بحبوحه کارکنان خود را. یکشنبه دهانه را نیز ناشی از درگیری با اتحادیه های کارگری و کلیسای مسیحی در آلمان هر دو از طرفداران سرسخت برای نگه داشتن مغازه ها بسته در روزهای یکشنبه.

پیک نیک, اما, گرفته تا ارائه دهد. یک مرحله آزمون از روز شنبه تحویل در حال حاضر در حال وقوع در شهر فیرزن در غرب آلمان در ایالت نوردراین-وستفالن.

08:11 به ایالات متحده را مسدود کرده است شورای امنیت سازمان ملل متحد رای در قطعنامه ای خواستار آتش بس در جنگ زدگان کشور به تمرکز منابع در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

دیپلمات ایالات متحده به خبرنگاران گفت: بعد از آن که در جریان اختلافات با چین شد یک عامل در این تصمیم که واشنگتن را متهم بارها و بارها مسدود کردن قطعنامه.

واشنگتن نیز حاضر به حمایت از زبان های موجود در این پیش نویس برای توصیف سازمان بهداشت جهانی (WHO). رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه گذشته اعلام کرد ما را تعلیق کمک های مالی به این که متهم ژنو مبتنی بر بدن از کم اهمیت جلوه دادن جدیت از شیوع این بیماری در ماه های ژانویه و امتناع از علنا محکوم چین دست زدن به بحران است.

07:35 سنگاپور گزارش شده 753 جدید عفونت آن به وزارت بهداشت گزارش روز شنبه, آوردن شهر-دولت مجموع موارد به 22,460. وزارت بهداشت و درمان گفت: اکثریت قریب به اتفاق از عفونت های جدید بودند کارگران مهاجر که با هم زندگی در خوابگاه.

مقامات گفته اند که این قیام در میان کارگران خارجی بود و انتظار می رود در میان مداوم ویروس تست در ده ها تن از خوابگاه شده است که قفل شده است. سنگاپور اجازه خواهد داد که انتخاب کسب و کار به کار در مارس 12 تدریجی عقبگرد از دو ماه مستند است که انتظار می رود برای پایان دادن به تاریخ 1 ژوئن.

07:29, چینی, جمهوری خلق چین در نامه نوشته ارائه برای کمک به کره شمالی در مبارزه با شیوع کروناویروس, چینی تلویزیون دولتی گزارش کرده است.

در توجه به همتای کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد چینی به رهبر گفت که او تا به حال نگرانی قابل توجهی در مورد وضعیت در این کشور جدا شده اما او خوشحال بود که کره شمالی به دست داشتند به نتایج مثبت در تلاش خود را به سرعت عفونت مرگبار.

07:00 شمال آلمان در ایالت مکلنبورگ-فورپومن تبدیل شده است برای اولین بار به بازگشایی رستورانs, پس از هفته ها از سرتاسر کشور در تعطیلی به دلیل coronavirus. دیگر آلمانی متحده انتظار می رود به دنبال کت و شلوار در روزهای آینده و هفته.

رستوران ها باید دنبال سخت بهداشت و اجتماعی فاصله اقدامات از جمله نگه داشتن 1.5 متر (5 فوت) از فضای بین ناهار خوری گروه. این به این معنی eateries تنها قادر خواهد بود به جای حدود نیمی از خود را به طور منظم تعدادی از مشتریان با توجه به منطقه ای رئیس جمهور DEHOGA آلمان هتل و رستوران با کانون لارس شوارتس. او گفت که او انتظار دارد که حدود یک سوم از رستوران ها در منطقه به بازگشایی در روز شنبه.

رستوران ها نیز تنها مجاز به خدمت وزارت امور خارجه ساکنان. شوارتس توصیه می شود که شام پیش تماس بگیرید برای رزرو و گفت که حداقل یک مهمان در هر جدول مورد نیاز خواهد بود برای ارائه اطلاعات در مورد شیوع متصل به رستوران توسعه.

ادامه مطلب: شیوع کروناویروس بسته, آلمانی, گوشت های بسته بندی کارخانه

06:21 یک ما در دادگاه فدرال است متوقف ممنوعیت در تجمع جمعی از اعمال به فرد خدمات مذهبی در ایالت کنتاکی باز کردن یک مسیر برای روز یکشنبه کلیسا را به محل.

یک سفارش ضابط موقت متوقف می شود فرماندار اندی Beshear دولت از اجرای یک بلوک در اجتماعات بزرگ "در هر فرد مذهبی خدمات که پایبند به قابل اجرا اجتماعی فاصله و بهداشت دستورالعمل."

حکم طرفه در این مورد با خیمه کلیسای باپتیست در نیکلاسویل کنتاکی اما شامل همه مکان های عبادت در دولت است. دو تن دیگر از قضات فدرال قبلا تایید ممنوعیت.

در حکم جدید ون Tatenhove گفت: فرماندار "صادقانه انگیزه" برای حفظ دولت خود شهروندان است اما این که او ارائه "یک دلیل قانع کننده برای استفاده از قدرت خود را به حد یک شهروند حق آزادانه ورزش چیزی است که ما ارزش تا حد زیادی — حق هر آمریکایی به دنبال وجدان خود را در مسائل مربوط به دین است."

قاضی گفت که خیمه تا به حال ادعا آسیب جبران ناپذیر و کلیسا بود به احتمال زیاد به موفقیت در آن مورد است.

05:28 دولت نخست وزیر ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع شده است به نام برای آلمان به بازگشایی مرز خود را با فرانسه.

"این مستند وجود دارد [فرانسه] در حال پایان یافتن است در مارس 11," آرمین Laschet گفت: روزنامه آلمانی Stuttgarter Zeitung و Stuttgarter Nachrichten. "خواهد بود که یک لحظه خوبی به سیگنال به همسایه ما است که ما در حال تلاش برای جمعی اروپا در پاسخ به مبارزه با این بیماری همه گیر."

Laschet که همچنین یک نامزد به رهبری آلمان مرکز-راست حزب CDU به نام آلمان برای رسیدن به اتریش به بحث در مورد بازگشایی که مرز. آخر هفته شد "بیش از حد متمرکز بر دولت-ملت و بیش از حد کوچک در اروپا," او گفت:. Laschet شده است در حمایت از حفظ مرزها باز پس از آغاز شیوع.

Laschet نظرات در تقابل با کسانی که از کشور آلمان وزیر Horst Seehofer که به تازگی گفت: مرزهای بسته شده است "بخشی از موفقیت ما تا کنون در حاوی ویروس است."

Seehofer شاهد فشار هر دو در داخل و خارج از آلمان برای باز کردن مرزهای کشور. دولت برتر از Saarland Tobias هان روز جمعه به نام برای هم مرز با فرانسه باز می شود در حالی که لوکزامبورگ و اتریش را نیز مرزهای خود را با آلمان به بازگشایی شد.

ادامه مطلب: Coronavirus: اتحادیه اروپا خواستار بسته شدن مرزهای خارجی تا اواسط ماه ژوئن

04:47 اتحادیه اروپا و کشورهای در حال بیش از حد متکی به کشورهای غیر اتحادیه اروپا برای لوازم پزشکی, آلمانی, وزیر اقتصاد پیتر Altmaier است گفت: نقطه ای که آلمان را به تمرکز بر روی زمانی که طول می کشد بیش از این ریاست اتحادیه اروپا در ماه جولای.

"بحران کنونی نشان می دهد که ما باید برای جلوگیری از یک طرفه وابستگی و تنوع بین المللی زنجیره تامین به میزان بیشتری" Altmaier به رویترز گفت در اظهارات منتشر شده روز شنبه. اروپا باید برای تبدیل شدن به کمتر وابسته به غیر اروپایی تامین کنندگان پزشکی حفاظت دنده مانند ماسک صورت او اضافه شده است.

"برای این کار ما نیاز به یک اروپایی استراتژی صنعتی برای تقویت پایه های صنعتی در اروپا همراه با چارچوب شرایط به خصوص برای شرکت های کوچک و شرکت های متوسط."

وزیر اقتصاد هشدار داد که این تمرکز به این معنا نیست یک "وداع با جهانی شدن است."

"بر خلاف آن تاکید بر اهمیت حذف قوانین تجارت بین المللی است که همه باید رعایت," او گفت:. او اصرار داشت که استراتژی جدید باید در خط با سازمان تجارت جهانی (WTO) قوانین و مقررات.

آلمان در حال حاضر در روند تغییر آن قوانین و مقررات تجارت خارجی به نیاز است که دولت مطلع هنگامی که کشورهای خارج از اتحادیه اروپا خرید سهام در بهداشت و درمان شرکت.

04:32 ترکیه تحمیل کرده است تازه آخر هفته مقررات منع رفت و آمد در 24 شهر و استان. ساکنان آنکارا و استانبول در میان کسانی که دستور به ماندن در خانه از نیمه شب جمعه. تنها نانوایی داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی مجاز به باز باقی می ماند. دولت هنوز برنامه ای برای نرم کردن برخی از محدودیت ها از شنبه, از جمله بازگشایی مراکز خرید و سالن مو. ترکیه دیده است 135,569 تایید عفونت و 3,689 نفر کشته شده اند.

03:43 شعبده باز روی شاخبود که بخشی از آلمان سرگرم اواز یا موسیقی دو "Siegfried & Roy" درگذشت در سن 75 پس از عقد قرارداد COVID-19 خود را سخنگوی دیو Kirvin گفت. شاخ یک حیوان تامر و جادوگر بد نامی برای ظاهر خود را با ببر سفید و شیر در کنار شریک زندگی خود را زیگفرید Fischbacher.

کار خود را به پایان رسید در سال 2003 زمانی که او mauled توسط ببر, تحمیل صدمات است که او هرگز به طور کامل بهبود یافتند ،

"Roy شد یک جنگنده تمام عمر خود را از جمله در طول این نهایی روز" مرحله خود را شریک Fischbacher در بیانیه ای گفت.

03:25 کره جنوبی ثبت 18 مورد جدید از coronavirus در روز شنبه — 12 از این بود در سئول.

در حالی که مقامات بهداشتی را بلافاصله انتشار بیشتر, جزئیات جدید نقل و انتقال های مرتبط بودن شب باشگاه در Itaewon سرگرمی منطقه در سئول.

در روز جمعه, پزشکی, کارگران شروع به تماس با ردیابی پس از 29 سال که بازدید سه کاباره ها در این منطقه در هفته گذشته بعد از آزمایش مثبت برای ویروس.

حداقل 15 جدید انتقال در ارتباط بودند به او.

نخست وزیر چانگ Sye-kyun گفت: دولت استخدام "تمام منابع در دسترس" برای پیدا کردن و منزوی شده است.

نظم اداری نیز منتشر شده است, مشاوره, کاباره ها و امکانات مشابه در سراسر کشور به مدت یک ماه.

تعداد موارد تایید شده در کشور افزایش یافته است به 10,840 با 256 مرگ و میر.

بیشتر بخوانید: Coronavirus: چگونه ورزش های اصلی در حال بازگشت در کره جنوبی

02:24 آرژانتین روز جمعه تمدید آن مستند در پایتخت اما آرام محدودیت در جای دیگر در کشور است.

یک روز قبل از آنها بودند به مجموعه منقضی اجتماعی فاصله اقدامات در بوئنوس آیرس تمدید شد آوریل 24.

رئیس جمهور آلبرتو فرناندز اعلام ساخته شده در تلویزیون نشانی و گفت که او "بسیار افتخار" از شهروندان برای پیوستن به سخت اجتماعی فاصله پروتکل های. او افزود که این اقدامات کمک کرد این کشور در رسیدن به هدف خود را از مسطح عفونت منحنی.

شهردار بوئنوس آیرس, Horacio رودریگز Larreta اعلام کرد که کودکان در حال حاضر خواهد شد مجاز به خارج از ورزش در تعطیلات آخر هفته هنگامی که همراه با پدر و مادر خود را.

آرژانتین شده اند تحت سختگیرانه قرنطینه پس از 20 مارس. در مارس آنها اجازه داده شد به پیاده روی کوتاه در خارج از خانه خود در طول روز.

این کشور گزارش کرده است در مجموع 5,611 موارد COVID-19 و 293 مرگ و میر.

02:07 تعداد تایید coronavirus موارد در آلمان افزایش یافته است 1,251 به 168,551 با توجه به آمار و ارقام از رابرت کخ موسسه روز شنبه منتشر شد. تعداد کل مرگ و میر افزایش 147 به 7,369.

01:44 مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) گزارش کرده است 28,974 موارد جدید COVID-19 آوردن مجموع به 1,248,040. تعداد مرگ و میر افزایش یافته است 2,180 به 75,477.

ایالات متحده در جهان است بدترین آسیب دیده کشور در coronavirus بیماری همه گیر.

00:50 مکزیک گزارش شده 1,906 جدید کروناویروس موارد و 199 مرگ و میر آوردن تعداد کل تایید عفونت به 31,522 و مرگ و میر به 3,160.

چهره های جدید به دنبال قتل سه خواهر همه آنها در پرستاران شاغل در مکزیک دولت سیستم بیمارستان. زنان داشتند به قتل رسیده اند با خفه مقامات در مرز شمالی ایالت کواویلا گفت. هیچ انگیزه مشخص شده است اما سه گانه-قتل مطرح شده است و ترس است که یک روند در حمله به کارکنان مراقبت های بهداشتی است که افزایش بیشتر.

در بخش دیگر از مکزیک, پرستاران, شده, ضربه, لگد کردن حمل و نقل عمومی و مایعات تمیز کردن را روی آنها ریخت. مکزیکی, مقامات بهداشتی را محکوم کرد و این حملات و مصرانه از پرسنل پزشکی به پوشیدن لباس و یا مالش در خیابان برای جلوگیری از هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: مکزیک کارتل های مواد مخدر تبدیل موسسات خیریه در بیماری همه گیر کوروناویروس

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار: اتحادیه اروپا می خواهد بلوک مرزهای مهر و موم شده تا ژوئن 15

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

kp,lc, dv/mm (AFP AP "رویترز" dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن