Coronavirus آخرین: Global موارد بالا 10 میلیون

یک چهارم از جهانی موارد در آمریکا به عنوان کشورهای مختلف در تلاش برای مدیریت افزایش میزان عفونت بعد از بازگشای

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

یک چهارم از جهانی موارد در آمریکا به عنوان کشورهای مختلف در تلاش برای مدیریت افزایش میزان عفونت بعد از بازگشایی. در ضمن چین قرار داده شده 500,000 مردم در اطراف پکن در مستند. دنبال DW برای آخرین.

  • جهانی عفونت فراتر از 10 میلیون نفر با بیش از 2.5 میلیون نفر در ایالات متحده

  • فرانسه ریخته گری, برگه های رای در انتخابات شهرداری ها در حالی که در لهستان در حال برگزاری یک انتخابات ریاست جمهوری

  • حدود 500000 کشته شده اند با توجه به COVID-19

  • برزیل سوابق 1.3 میلیون عفونت با بیش از 57,000 مرگ و میر

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

17:51 بسیاری از ایالات متحده همچنان به دیدن سنبله در coronavirus موارد به عنوان کاخ سفید درصدد شدت شیوع بیماری های جدید و به دنبال منحرف کردن مسئولیت به مقامات محلی.

معاون رئیس جمهور مایک پنس مقصر افزایش عفونت نرخ گسترش تست و انتقاد از رسانه ادامه داد: تمرکز بر افزایش تعداد مورد.

"آنچه رسانه ها تمرکز نمی کند در همه است که به دلیل فداکاری های مردم آمریکا ساخته شده... به سرعت گسترش و خوب حس مشترک اقدامات آنها همچنان به انجام این کار, ما همچنان به دیدن مرگ و میر کاهش" پنس در مصاحبه ای گفت: پخش CBS در روز یکشنبه.

او اشاره کرد که در بسیاری از موارد جدید در نقاط فلوریدا و تگزاس در میان افراد زیر سن 35 و این ادعا را مطرح کرد کاهش خطر مرگ و میر. زمانی که فشار بر ملی پاسخ پنس گفت: مقامات محلی بودند بهترین قرار داده شده برای رسیدگی به این وضعیت است.

دموکرات ها در ضمن متهم خواه دولت از نادیده گرفتن یک بحران بلندی به عنوان کارشناسان بهداشت هشدار داد که این وضعیت به زودی می تواند به مارپیچی خارج از کنترل و دهها هزار مورد جدید گزارش شده در هر روز.

"این زمان را برای این دولت به طور جدی از این," مجلس نانسی پلوسی بالا دموکرات گفته پخش کننده ABC. "ما بدترین رکورد از هر کشور در جهان و رئیس جمهور می گوید ما در حال پیشرفت است," او اضافه شده است.

بیش از یک دوجین متحده باید جدی شیوع بیماری های جدید با برخی از مناطق شاهد caseloads 50 ٪ افزایش می دهد. آمریکا هفته گذشته شکست رکورد خود را برای موارد جدید.

17:30 آفریقا را تایید موارد از COVID-19 را با صعود به بالا از بیش از 371,000 از جمله شامل 9,484 مرگ و میر. آفریقایی مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از این اعداد و ارقام منتشر شده در روز یکشنبه ،

آفریقای جنوبی بیش از یک سوم از این قاره موارد است. این گزارش 7,210 جدید موارد بالاترین واحد افزایش روزانه به تاریخ.

بیانیه ای از وزیر بهداشت Zwelini Mkhize می گوید آفریقای جنوبی در حال حاضر دارای 131,800 تایید موارد از جمله 2,413 مرگ برای مرگ و مير 1.8%.

کیپ غربی استان از جمله کیپ تاون تا 45 ٪ از موارد. اما Gauteng استان کشور از جمله بزرگترین شهر ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا است دچار افزایش ویروس مصرف آن را به 26 درصد از این کشور موارد است.

16:14 ما بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر تاکید شده است که "پنجره بسته است" برای این کشور به عمل به طور موثر جلوگیری از coronavirus.

آذر با اشاره به های اخیر افزایش عفونت به خصوص در جنوب. او گفت: ان بی سی و سی ان ان است که مردم را "به عمل مسئولانه" اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک های صورت به خصوص "در این مناطق است."

آذر استدلال کرد که آمریکا در موقعیت بهتری نسبت به دو ماه پیش در مبارزه با این ویروس به دلیل آن است که انجام تست های بیشتر و درمان در دسترس برای درمان COVID-19.

اما او اذعان دارد که بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر افزایش می دهد در چند هفته آینده به دلیل آن است که یک عقب مانده شاخص.

تگزاس و فلوریدا معکوس البته در بخش هایی از خود را بازگشایی و پایین بر روی کلمپ میله در روز جمعه که روزانه تعداد تایید عفونت کروناویروس در آمریکا رسید به تمام زمان بالا از 40,000.

13:42 اندونزی رئیس جمهور Joko Widodo تهدید کرده است که به shuffle خود را در کابینه و به طور بالقوه نزدیک کردن سازمان های دولتی اگر آنها انجام نمی شود به اندازه کافی برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

"من می بینم که بسیاری از ما در حال کار به عنوان اگر همه چیز طبیعی باشد. این چیزی است که تحریک کننده من. آیا شما احساس? این یک بحران" Widodo گفت: در عموم منتشر شد نظرات خود را به دولت.

"من خواهد شد هر گونه اقدامات فوق العاده ای برای ما 267 میلیون نفر برای ملت است. می توان آن را انحلال سازمان می تواند یک تجدید سازمان, من به همه چیز فکر کرده است."

Widodo گفت که او نیز ممکن است صدور حکم های اضطراری در صورت نیاز.

اندونزی ثبت بزرگترین روزانه افزایش عفونت در شنبه 1,385 موارد جدید. این تعداد از 54,010 موارد و 2,754 مرگ و میر — بالاترین در شرق آسیا در خارج از چین است.

ادامه مطلب: Coronavirus: ستاره, سازمان ملل, بالا بردن میلیاردها دلار در اتحادیه اروپا واکسن درایو

12:54 انگلیسی, city of Leicester می تواند به صورت کامل و مستند با توجه به افزایش موارد انگلستان دبیر خانه Priti پاتل گفت:.

"وجود خواهد داشت پشتیبانی از رفتن به لستر و در واقع وزیر بهداشت در ارتباط با بسیاری از ما بیش از آخر هفته توضیح برخی از این اقدامات پشتیبانی در تست منابع که به مقامات محلی و همچنین" او به بی بی سی گفت.

گزارش ساندی تایمز روزنامه گفت: دولت تعیین شد به reimpose سخت مستند قوانین در لستر "ظرف چند روز آینده" پس از افزایش 658 مورد جدید گزارش شده در دو هفته به تاریخ 16 ژوئن.

این افزایش در ارتباط بودند به تازه شیوع در تولید مواد غذایی گیاهان و گزارش از اجتماعات بزرگ در خارج از غذای آماده و رستوران ها.

بوریس جانسون دولت تنظیم شده است به سهولت ویروس مستند محدودیت با باز کردن بارها و رستوران ها و آرایشگاه در میان دیگران در سراسر انگلستان از جولای 4 — با وجود پیش بینی موج دوم.

11:02 چین تحمیل کرده است سخت مستند در نزدیک به نیم میلیون نفر در استان های اطراف پایتخت پکن شامل یک تازه coronavirus خوشه به مقامات هشدار داد شیوع بیماری هنوز "شدید و پیچیده است."

پس از چین به نظر می رسد تا حد زیادی به ارمغان آورد این ویروس را تحت کنترل صدها نفر آلوده شده اند در پکن و موارد پدید آمده در کشور همسایه هبی استان در هفته های اخیر.

مقامات بهداشت گفت: Anhui شهرستان — حدود 150 کیلومتر (90 مایل) از پکن خواهد بود "به طور کامل محصور و کنترل شده" همان اقدامات سختگیرانه اعمال در اوج این بیماری همه گیر در شهر ووهان در اوایل این سال است.

تنها یک نفر از هر خانواده اجازه خواهد داشت برای بیرون رفتن یک بار در روز برای خرید ملزومات از قبیل غذا و دارو شهرستان اپیدمی پیشگیری نیروی کار در بیانیه ای گفت.

این حرکت در می آید و پس از یکی دیگر از 14 جدید COVID-19 موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته در پکن در نظر گرفتن مجموع به 311 از اواسط ماه ژوئن و ترغیب تست از میلیون ها نفر از ساکنان.

10:20 در منطقه Gütersloh — سایت عظیم شیوع کروناویروس در Tönnies کشتارگاه — تعداد آزمون مثبت در افراد نامربوط به کشتارگاه افزایش یافته است "به طرز محسوسی."

منطقه گفت: افزایش است و به احتمال زیاد با توجه به افزایش میزان تست در این منطقه است. بسیاری از این آزمایش نشان داد هیچ نشانه ای ندارند. در مدت هفت روز و از جمله پنج شنبه, 75 مورد و بدون هر گونه اتصال به Tönnies گوشت شرکت کشف شد.

این بود که بیش از 28 در مقایسه با دوره روز قبل از.

07:35 سوئیس مقامات می گویند که آنها به دستور 300 نفر به قرنطینه پس از "superspreader" شیوع کروناویروس جدید در زوریخ کلوپ شبانه. مقامات گفت: یک مرد که تا به حال شده است در فلامینگو باشگاه یک هفته پیش آزمایش مثبت برای COVID-19 روز پنج شنبه و پنج نفر که با او بودند پس از آن آزمایش مثبت است.

بر اساس یک لیست از مهمانان ارائه شده توسط باشگاه مقامات در تماس با دیگران و دستور داد آنها را به قرنطینه برای 10 روز.

سوئیس مقامات می گویند که این حادثه نشان می دهد که چقدر مهم است به چوب به بهداشت و فاصله مقررات به عنوان مستند اقدامات به تدریج برداشته. مانند بسیاری از کشورهای اروپایی سوئیس تا به حال به شدت کاهش می یابد تعداد coronavirus عفونت است و در حال حاضر شروع به دیدن اندکی چشم انداز مثبت آن را به عنوان تلاش می کند به راه اندازی مجدد اقتصاد آن است.

در آخرین گزارش خود را ارسال شده در یکشنبه, سوئیس گزارش 69 مورد جدید یک شب از جمعه به شنبه و در مجموع 31,555 موارد; 1,681 نفر کشته شده اند.

07:17 فرانسه است که برگزاری دور دوم انتخابات شهرداری ها در 5,000 شهرها و شهرستانها در روز یکشنبه پس از انتخابات ریخته شده بود به تعویق افتاد و با توجه به کشور شیوع کروناویروس.

رای دهندگان برای انتخاب شهرداران و شهرداری نمایندگان در رأی عامل تحت سخت بهداشت قوانین. ماسک صورت صابون یا دست عفونی و حفظ 1 متر (3 فوت) فاصله بین هر فرد در خطوط الزامی است. رای دهندگان گفته شده را به خود قلم به ثبت نام ثبت نام.

گسترش coronavirus کند شده است به طور قابل توجهی در فرانسه در هفته های اخیر و تقریبا تمام محدودیت های اجتماعی و فعالیت های کسب و کار شد و به تدریج برداشته بیش از ماه گذشته.

هنوز هم ویروس است که انتظار می رود به صدمه زدن به مردم در انتخابات روز یکشنبه

فرانسه تا کنون گزارش شده حدود 200000 مورد تأیید و 29,781 مرگ و میر در این بیماری همه گیر.

07:09 تعداد coronavirus عفونت در پاکستان عبور از 200,000 علامت روز یکشنبهبه مقامات اعمال محدودیت در شهرستانها عمده در سراسر کشور در مبارزه برای کنترل گسترش ویروس.

تعداد تایید COVID-19 نفر افزایش یافت به 202,944 و مرگ و میر ناشی رسیده 4,118. حداقل 4,072 موارد جدید و 83 و میر گزارش شده در 24 ساعت گذشته, سلامت, وزارت اطلاعات نشان داد در روز یکشنبه. بیش از 92,000 یا 45% از افراد آلوده را بهبود در حالی که 2,805 در شرایط بحرانی در بیمارستان.

افزایش تعداد عفونت به سرعت پس از نخست وزیر عمران خان برداشته مستند محدودیت در ماه گذشته با بیش از 100 ، 000 مورد جدید گزارش شده طی 20 روز.

مقامات می گویند این کشور هنوز هم حداقل یک ماه دور از پیش بینی اوج این بیماری همه گیر. نقض مستند دستورالعمل درخواست مقامات به مهر بازارها و مراکز خرید و مناطق مسکونی در نقاط مختلف کشور است.

06:57 جمهوری چک روزانه تعدادی از عفونت های جدید شروع به پریدن کرد به 260 که بالاترین سطح از آوریل 8, وزارت بهداشت داده ها نشان داد در روز یکشنبه. که تقریبا سه گانه که از 93 ثبت شده در روز پنج شنبه.

داده ها نشان داد که افزایش قابل توجهی در موارد جدید ثبت شد در کاروینا منطقه تا حد زیادی آسیب دیده ترین منطقه در کشور در حال حاضر است.

رئیس بهداشت عمومی افسر Sarah Razova گفت: رادیو عمومی است که این افزایش می تواند مرتبط به فشرده تست در چند مکان که در آن این بیماری در حال گسترش سریع است. این شامل یک معدن در شرق این کشور و یک شرکت در شمال.

در کل کشور 10.7 میلیون تایید کرده است 11,298 COVID-19 موارد با 347 مرگ به عنوان پایان روز شنبه.

05:28 دولت آلمان از بایرن به شدت COVID-19 تست در یک "عظیم" مقیاسبا توجه به دولت و وزارت بهداشت.

"یک بنای ما باواریا آزمون مفهوم است که تمام افرادی که می خواهید به آزمایش می شود برای SARS-COV-2 عفونت باید قادر به پیدا کردن اینکه آیا آنها آلوده شده اند," منطقه ای وزیر بهداشت ملانی Huml گفت: در مونیخ.

آزمون مجموعه به تمرکز بر کشتارگاهها و گوشت فرآوری گیاهان در تلاش برای "جلوگیری از عمده شیوع بیماری در Gütersloh," او اضافه شده است.

دولت ارائه شد آزمون برای همه باواریا ساکنان به سرعت به عنوان امکان پذیر است و حتی افراد بدون علائم است.

04:05 استرالیا ویکتوریا دولت ساخته شده است آن را اجباری برای بازگشت مسافران برای دریافت تست شده برای coronavirus پس از دولت ثبت سنبله در تعدادی از عفونت. استرالیا نیز نیاز به بازگشت همه مردم به قرنطینه در هتل ها به مدت دو هفته.

مردم در قرنطینه خواهد بود آزمایش دو بار در روز و سپس در روز 11 از دو هفته دوره قرنطینه. کسانی که هنوز هم به دلیل خودداری از تست مورد نیاز خواهد بود به ماندن در قرنطینه برای بیشتر از 10 روز ویکتوریا برتر دانیل اندرو گفت.

ویکتوریا کشور دوم پرجمعیت ترین دولت تایید 49 موارد جدید در 24 ساعت گذشته که بالاترین افزایش روزانه در بیش از دو ماه.

03:07 دولت انگلستان است و با توجه به تحمیل یک مستند در شهر لستر پس از یک افزایش شدید در تعداد coronavirus موارد ساندی تایمز روزنامه گزارش شده است.

وزیر بهداشت مت Hancock شده است با بررسی قوانین مورد نیاز برای تعطیل کردن شهر از حدود 350000 نفر و پس از آن تایید کرد بیش از 650 مورد در دو هفته منتهی به ژوئن 16, این روزنامه به نقل از مقامات ارشد دولت منابع.

هنکاک ارسال یک موبایل تست واحد به شهرستان در هفته گذشته برای کمک به مدیریت شیوع است و با توجه به "همه گزینه ها" در مورد چگونگی پاسخ به آخرین موج از عفونت.

02:55 آلمان's تعداد تایید COVID-19 مورد افزایش یافته است 256 به 193,499 با توجه به رابرت کخ موسسه (RKI) برای بیماری های عفونی. سه نفر وجود دارد ثبت شده مرگ و میر آوردن مجموع به 8,957.

دیروز آلمان وارد 687 موارد جدید و شش مرگ و میر.

آنگلا مرکل روز شنبه هشدار داد مردم در برابر نادیده گرفتن خطرات ناشی از کروناویروس گفت که این بیماری همه گیر نشده است و وضعیت در این کشور همچنان جدی است.

بیشتر بخوانید: شیوع کروناویروس: آلمان تبدیل شدن به اروپا بزرگ بعدی نقطه داغ?

01:35 چین تایید کرده است 17 موارد جدیدی از کروناویروس که 14 گزارش شد در پکن. مقامات در پایتخت را به طور موقت بسته مواد غذایی عمده فروشی بازار است که اعتقاد به منبع از آخرین شیوع.

مدارس در چین سرمایه بسته شده اند و برخی از محله های قرار داده شده اند تحت مستند. به عنوان بسیاری از مردم در حال سفر در طول چهار روز تعطیلات آخر هفته هر کسی ترک پکن باید آزمایش منفی برای ویروس در هفته گذشته. این شهر نیز افزایش یافته است آن تست ظرفیت تا 300,000 یک روز.

پس از آخرین آمار چین در مجموع عفونت ایستاده در 83,500. مرگ و میر در کشور باقی مانده است بدون تغییر در 4,634 از اواسط ماه مارس.

01:05 مکزیک گزارش 4,410 موارد جدید در 24 ساعت گذشته, گرفتن این کشور در مجموع عفونت به 212,802. کشور و وزارت بهداشت نیز گزارش داد 602 اضافی مرگ و میر. تا کنون 26,381 مردم در مکزیک کشته شده اند با توجه به کوروناویروس. دولت گفت: تعداد واقعی ممکن است به طور قابل توجهی بالاتر از این موارد تایید شده است.

00:00 آمریکا تایید کرده است بیش از 2.5 میلیون نفر از coronavirusبه مراتب بیشتر از هر کشور دیگر. آن را نیز ثبت 125,435 مرگ و میر در حدود یک چهارم از سراسر جهان شمارش که می ایستد در بیش از 495,000.

جنوب و غربern متحده شاهد افزایش قابل توجه ترین در موارد بسیاری را آغاز کرده اند به سهولت مستند اقدامات. تگزاس و فلوریدا را reimposed برخی از محدودیت ها در حالی که واشنگتن فرماندار جی Inslee قرار دادن دولت را بازگشایی طرح در خود نگه دارد.

گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

adi/mm (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن