بر وعده Sic تروریسم نیروهای وظیفه در اعتراض

دادستان کل لایحه Barr گفت: دولت فرمانداران در روز دوشنبه که وزارت دادگستری تهیه شده بود برای استفاده از FBI در

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

دادستان کل لایحه Barr گفت: دولت فرمانداران در روز دوشنبه که وزارت دادگستری تهیه شده بود برای استفاده از FBI در منطقه ای مبارزه با تروریسم هاب برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با اجرای قانون محلی در مورد "افراط گرایان" و "آشوبگران" در تظاهرات گسترده در این کشور است.

Barr گفت: وزارت دادگستری خواهد ضربه بزنید مشترک با تروریسم نیروهای وظیفه (JTTFs)—گروه های منطقه ای است که معمولا متحد منطقه ماموران اف بی آی با دولت محلی و فدرال اجرای قانون برای نظارت و پیگیری تروریست های مظنون به "شناسایی افراد در جمعیت آنها را بیرون بکشد و تعقیب آنها."

آن اوایل یک نگاه اجمالی از چگونگی وزارت دادگستری قصد دارد به رئیس جمهور تهمت را از نظر قانونی مشکوک تهدید برای درمان معترضان به تروریست ها یک واقعیت است. با توجه به JTTF کهنه آن را آشکار سوء استفاده از نیروهای وظیفه. و این نشانه آن است که همیشه در حال گسترش جنگ علیه ترور است پریدن و در عین حال یکی دیگر از guardrail.

ساعت بعد بر ترک کاخ سفید و محوطه و راه می رفت به میدان لافایت پارک فقط به شمال. او در آنجا ماند تقریبا یک بلوک دور از گردهمایی جمعیت معترضان که مستقر بودند پشت یک مانع شدن از نرده ها و لایه هایی از پلیس مسلح. بار در یک دست کت و شلوار اما کراوات ایستاده بود در میان آنچه به نظر می رسد مشاوران. او به نظر می رسید به مطالعه جمعیت جلوتر از او گهگاه با اشاره آنها را در حالی که صحبت کردن به کسانی که در کنار او. او هرگز جرأت بیش از حد نزدیک است. و به زودی پس از آن پلیس شروع به هل دادن معترضان دور برگشت از نرده.

سپس آنها شروع کشتار با گاز اشک آور معترضان. سپس اسب در آمد.

پیش از آن در روز Barr گفت: فرمانداران "به نظر می رسد که برخی از ابعاد مشترک هستند ... ما عادی شد. شما باید فرصت طلب مردم مانند غارتگران است. اما در بسیاری از مکان ها ... شما باید این عنصر از افراط گرایان آنارشیست ها...آشوبگران که در حال رانندگی خشونت" و اضافه کرد که JTTF ساخت و ساز بود "محاکمه و واقعی سیستم است."

"این کار را برای داخلی تروریست های وطنی," او گفت:. "این در حال حاضر ادغام خود را به دولت و مردم محلی. این هوش هدایت می شود. ما می خواهیم به جلو خم و شارژ ... هر کسی که نقض قانون فدرال در ارتباط با این شورش."

رژیم صهیونیستی. جانت میلیس یک دموکرات از مین فشرده Barr که دقیقا تحریک به خشونت در تظاهرات.

"من بسیار علاقه مند به دانستن اینتل بنابراین ما می توانیم آماده سازی در پیشبرد برای هر شورشیان و یا هر حرفه ای محرکین" او گفت:. "من دوست دارم برای به دست آوردن اینتل که شما به نظر می رسد دسترسی به توجه به که این افراد هستند."

Barr گفت: همه مربوط به هوش خواهد بود به اشتراک گذاشته شده از طریق JTTF. قبل از نقل مکان کرد رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن در پا و پیشنهاد کرد که فرمانداران بیش از حد به اشتراک گذاری اطلاعات آنها را جمع آوری کرده اند در خشونت آمیز معترضان با وزارت دادگستری.

برای دومین روز متوالی FBI کاهش یافته است به نظر. اواخر روز دوشنبه اعلام آن ایجاد شد یک نکته خط برای مردم به اطلاع رسانی در مورد "خشونت محرکین که در حال بهره برداری مشروع و صلح آمیز تظاهرات و درگیر شدن در نقض قانون فدرال است." آن مطمئن انتشار "اف بی آی احترام به حقوق افراد به صورت مسالمت آمیز در ورزش اول خود را اصلاح حقوق." آن مشخص نیست هر گونه قوانین فدرال شهروندان ممکن است متوجه معترضان نقض.

JTTFs اهداف تعیین شده گروه های تروریستی – به طور معمول سازمان های تروریستی خارجی به عنوان تایید شده توسط وزارت امور خارجه و وزارت خزانه داری بخش است. وجود تروریسم داخلی اساسنامه اما JTTFs همچنین می توانید هدف خشونت های داخلی گروه های مانند سفید-supremacist اند اما این سازمان ها به طور معمول باید یک رکورد از افراطی خشونت ها شامل قتل است.

"وجود دارد یک معیار شما به جا. شکستن پنجره ها و سوزاندن خودروها مناسب نیست" گفت: علی Soufan بازنشسته FBI مبارزه با تروریسم عامل و JTTF کهنه. "این یک تفرقه پیام سیاسی در انتخابات سال تلاش برای ایجاد یک دشمن است."

Soufan گفت: "نمی دانم که چگونه وزارت دادگستری خواهد بود قادر به آشتی دادن رئیس جمهور توییتی تمایل به تعیین Antifa به عنوان یک گروه تروریستی با ماموریت از JTTF.

جان کوهن یک ارشد سابق وزارت امنیت داخلی گفت: "این "جالب" استفاده از JTTFs "خوب بود تا زمانی که آنها در حال هدف قرار دادن واقعی داخلی خشونت افراطی از هر دو سمت راست و سمت چپ درگیر در فعالیت های خشونت آمیز و نه تنها کسانی که درگیر در حفاظت گفتار."

اما Soufan اشاره کرد که تهمت بود نه از راه دور علاقه مند به استفاده از JTTF تمرکز به همان اندازه.

"اگر هیچ قتل هیچ تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا هیچ تفرقه در راه Atomwaffen یا پایه در حال انجام است چگونه آیا شما می خواهید برای انجام این کار ؟ شما یک زن و شوهر از بچه ها هم در رسانه های اجتماعی برای انجام این کار ؟ شما با داشتن یک تخلف برای گرافیتی?" Soufan گفت. "آنچه [از FBI مدیر] کریستوفر Wray چیکار کنم ؟ وجود دارد رفتن به تغییرات ساختاری در FBI برای انجام این نوع کار می کند؟"

Antifa است نه یک سازمان اما در عوض یک اخلاق antifascist رویارویی است. که مجاز راست بال به تعریف Antifa گسترده به عنوان منفور خشونت آمیز مخالفان سیاسی و, در حال حاضر برای باز کردن دیافراگم دولت مجاز خشونت علیه آمریکایی ها. "اکنون که ما به وضوح ببینید Antifa به عنوان تروریست می تواند ما را شکار آنها را مانند ما انجام آن در خاورمیانه دارد ؟ توییتی تشکر. مت Gaetz (R-Fl.) "[L]و ببینید که چگونه سختی این Antifa تروریست ها زمانی که آنها در مواجهه با لشکر 101 هوابرد" اضافه شده ایالت ایسنا-ارک.), یک جنگ عراق کهنه.

یک سخنگوی وزارت دادگستری نیست پاسخ به یک سوال در مورد چگونه برای مقاصد قانونی این بخش تعریف Antifa.

در آن amorphousness است اقتدارگرا فرصت با توجه به Jason استنلی یک استاد فلسفه دانشگاه ییل و نویسنده چگونه فاشیسم کار می کند.

"این یک پایان undefined هدف ما از جنگ با ترور است که بسیاری از مردم گرفتار شدند تا توسط اعضای خانواده با متصل بودن" برای اهداف تروریستی توسط فزاینده, وب سایت انجمن استنلی گفت. "اول آنها را برای مسلمانان و به من گفت: هیچ چیز چون من نه مسلمان – به Neimoller شعر همه را دوباره و دوباره. آن هرگز متوقف نمی شود فقط منفور گروه اقلیت آن را همیشه می رود به مخالفان است. تاریخچه به شما می گوید که. برای استفاده از این دستگاه در حال حاضر سوء استفاده یک بار در برابر مخالفان سیاسی داخلی آن فوق العاده خطرناک است."

"اگر هیچ قتل هیچ تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده چگونه شما می خواهم به انجام این کار ؟ شما یک زن و شوهر از بچه ها هم در رسانه های اجتماعی برای انجام این کار ؟ شما با داشتن یک تخلف برای گرافیتی?"

علی Soufan

استنلی همچنین اشاره کرد که با هدف مبارزه با تروریسم دستگاه در مردم معترض با پلیس متحد پلیس با مغلوب ساختن پیشی جستن. "او می خواهد به اجرای قانون responding [تظاهرات] در یک نظامی راه" استنلی گفت. "اگر شما یک مستبد شما می خواهید اجرای قانون را در کنار خود."

و نه تنها آنها را. در تماس وزیر دفاع علامت Esper تشویق فرمانداران به افزایش استفاده از گارد ملی به "تسلط بر battlespace." خود را گاه به گاه مرجع شهرهای آمریکا با یک اصطلاح مورد استفاده برای توصیف تئاتر برای عملیات نظامی شوکه سابق فرماندهی مشترک عملیات ویژه فرماندهی ژنرال بازنشسته تونی توماس. "نه آنچه آمریکا نیاز به شنیدن... همیشه مگر اینکه ما در حال تاخت و تاز دشمن و یا تجربه یک قانون اساسی شکست...یعنی یک جنگ داخلی" توماس توییتی. تهمت نیز گفت: فرمانداران است که رئیس ستاد مشترک ارتش ژنرال. علامت Milley – که توسط قانون است نه در زنجیره ای از فرمان بود "مسئول" از پاسخ به اعتراضات. یک سخنگوی Milley را بلافاصله بازگشت یک تماس را به دنبال روشن شدن.

وقتی پرسیده شد که در مورد رئیس جمهور نظر دوشنبه شب یکی از مقامات ارشد وزارت دفاع گفت: با توجه به The Daily Beast: "من هیچ ایده چه چیزی در جریان است."

به عنوان DC پلیس اشک تانک های مسالمت آمیز معترضان در برابر کاخ سفید در اواخر بعد از ظهر دوشنبه رئیس جمهور وعده داده شده برای جلوگیری از "اقدامات داخلی و ترور است." معلوم بود اگر تهمت بود به استناد قرن 19 قیام قانونکه سبب جمهور در مورد "غیرقانونی انسداد ترکیب یا nbsp یا شورش علیه اقتدار ایالات متحده" برای استفاده نظامی "به سرکوب شورش." اما او گفت: اگر فرمانداران "حاضر به اقدام" که برای سرکوب "سپس من را از استقرار نظامی ایالات متحده و به سرعت حل این مشکل برای آنها است."

مغلوب ساختن پیشی جستن معرفی شده بر روی تماس با فرمانداران دوشنبه گفت او را "فعال" خود را دادستان کل. "و ما فعال خواهد شد و او را به شدت" او گفت:. "ما به شدت برای دستگیری. ما مجبور به گرفتن بسیار سخت تر است. شما باید برای دستگیری مردم و شما باید سعی کنید مردم است. و آنها نیاز به رفتن به زندان برای مدت طولانی از زمان." مغلوب ساختن پیشی جستن به نام افراد درگیر در این تظاهرات که دزدی کالا از فروشگاه ها و روشنایی اتومبیل در آتش به عنوان "تروریست" و اضافه کرد که "آنها Antifa و آنها چپ رادیکال است."

Barr اشاره کرد در ابتدای تماس بگیرید که وزارت دادگستری خواهد شروع به حرکت به جلو با همکاری با دولت به دستگیری و محاکمه افرادی که درگیر در گسترش خشونت در جریان تظاهرات.

"دو تا از رایج ترین هستند و هر کسی که عبور خطوط دولت .... به تحریک شرکت در یا تشویق به شورش و یا هر کسی که با استفاده از هر ایالتی امکانات از جمله ارتباطات از راه دور و یا هر چه...در ارتباط با شرکت در یا تشویق شورش" بر گفت. "اما وجود دارد بسیاری دیگر ... توطئه و یا هر چیز دیگر شبیه به آن."

بار به نظر می رسد به عنوان مرجع 18 بخش 2101 ایالات متحده کد که مراجع "شورش."

اما به نظر می رسد استثنا از جمله "به منظور به دنبال مشروع اهداف سازمان کار از طریق منظم و قانونی به معنی" قانون یادداشت ها.

معلوم نیست چه وزارت دادگستری و یا JTTF را در مورد شناسایی افرادی که عبور خطوط دولت و سپس اقدام به تحریک خشونت. همچنین مشخص نیست که آیا وجود چنین افراد شرکت کننده در جریان ناآرامی.

بدون در نظر گرفتن بار گفتم متحده نیاز به انجام یک کار بهتر در کنترل معترضان اگر تنها تا پلیس می تواند بازداشت و تحت پیگرد قانونی قرار.

"ما باید برای کنترل جمعیت است. و که نیاز به حضور قوی. در بسیاری از مکان ها ... آن نیاز به گارد ملی. مهم این است که شما باید به اندازه کافی نیروی... به پویا تر و پس از آشوبگران" او گفت:. "پلیس دوخته است ....آنها فقط در خط ایستاده به تماشای برنامه های. و زمانی که آنها متفرق کردن جمعیت مردم در حال اجرا هستند در جهات مختلف.

دلیل ما برای کنترل خیابان ها است و نه فقط به آوردن صلح به آن شهر است اما برای گرفتن بازیگران بد."

با این حال بسیار Barr به دنبال به نوبه خود JTTFs در برابر "Antifa," Soufan آن در نظر گرفته بدبینانه انحراف از سراسر کشور نارضایتی بر روی صفحه نمایش در طول هفته گذشته.

"ما را فراموش کرده ام در مورد این جنبش مردمی خسته از بی عدالتی و نژاد پرستی در این جامعه" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب