Coronavirus آخرین: جهانی مرگ و میر بیش از یک چهارم از یک میلیون

جهانی مرگ و میر از COVID-19 افزایش یافته است به بیش از یک چهارم از یک میلیون نفر است. دولت آمریکا در گزارش پیش

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

جهانی مرگ و میر از COVID-19 افزایش یافته است به بیش از یک چهارم از یک میلیون نفر است. دولت آمریکا در گزارش پیش بینی افزایش مرگ و میر به واشنگتن هل متحده به بازگشایی شده است. دنبال DW برای آخرین.

  • بیش از یک چهارم میلیون نفر فوت کرده اند در سراسر جهان با توجه به COVID-19 با تعداد تایید عفونت در حال حاضر بیش از 3.5 میلیون
  • محدودیت در آلمان ادامه داد: برای سهولت در حالی که محققان تخمین می زنند که تنها در 10 COVID-19 موارد که در واقع تشخیص داده شده است
  • تنش بین آمریکا و چین بالا رفته درجه یک پس از به بیرون درز اطلاعات سند ادعا پکن "عمدا پنهان به شدت" از شیوع
  • اتحادیه اروپا به رهبری کنفرانس کشورهای کمک کننده را افزایش می دهد میلیاردها نسبت به واکسن تلاش

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

00:45 هند در حال آماده سازی برای بازگرداندن تا یک میلیون رشته اتباع که گفته شد به باقی می ماند که در آن آنها بودند که دهلی نو برای اولین بار تحمیل مستند. بسیاری از مضطرب سرخپوستان هستند و کارگران مهاجر در کشورهای خلیج فارس است. جزئیات بیشتر در مورد آن را در اینجا.

00:01 در اینجا به برخی از پیشرفت های عمده ای در گسترش COVID-19 در 24 ساعت گذشته.

بیش از یک چهارم میلیون نفر فوت کرده اند در سراسر جهان با توجه به رمان coronavirus با توجه به آخرین برگه از دولت, داده, در حالی که تعدادی از موارد فعال افزایش یافته است و به بیش از 3.5 میلیون. بسیاری از جدید و میر وارد شده بودند در شمال امریکا و اروپا چه تعداد نیز افزایش یافت در آمریکای لاتین و روسیه و برخی از کشورهای آفریقایی.

اتحادیه اروپا به رهبری, جمع آوری کمک برای حمایت از تلاش ها برای ایجاد یک واکسن مطرح میلیاردها. رهبران جهان متعهد €7.4 میلیارد دلار ($8.07 میلیارد دلار) برای جمع آوری پول برای توسعه coronavirus واکسن و درمان است. کمیسیون اروپا و نروژ چراغ زمینه اهداکنندگان در حالی که آلمان متعهد بیش از €500,000 میلیون.

بسیاری از کشورهای اروپایی ادامه داد: سهولت coronavirus محدودیت با بازگشت دانش آموزان به کلاس در اتریش, سالن مو بازگشایی در آلمان و رستوران ها ارائه از خدمات دوباره باز برای کسب و کار در رم ایتالیا.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا: ایتالیا مرگ و میر افزایش می یابد و نزدیک به 40%

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب