آمریکا: جمهوری خواه آریزونا می گوید: "من می خواهم پارتی بازگشت'

لیندا Kevin شده است یک جمهوری خواه پس از او 13. در حال حاضر او را به مبارزه با خود رییس جمهور و دونالد مغلوب س

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

لیندا Kevin شده است یک جمهوری خواه پس از او 13. در حال حاضر او را به مبارزه با خود رییس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و او نه تنها به عنوان اینس Pohl گزارش از آریزونا.

"مراقب باشید در این سنگ. آیا شما دیدن سوراخ ؟ یک مار زنگی در اینجا زندگی می کند" لیندا Kevin هشدار می دهد. او می گوید: بهتر است سر و صدای زیادی را برای ترساندن بالقوه مرگبار موجود است. که نیز بوده است Kevin' رویکرد به انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان مقدار سر و صدا که ممکن است برای نگه داشتن بدترین و یا بیشتر از آن را از اتفاق می افتد در ماه نوامبر.

61 ساله و وکیل بسیاری در گروه سنی انجام شده است و همه او می تواند مطمئن شوید که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می کند برنده نیست گشتند. او می گوید که چون خود را بی ادب نژادپرستانه misogynistic بیگانه شده است و خشم متحدان قدیمی. او می گوید: بیشتر از همه, او در حال مبارزه با مردی که او را نابود سیاسی صفحه اصلی.

بیشتر بخوانید: پلیس ضد مغلوب ساختن پیشی جستن camapigner: مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری 'مطلق فاجعه'

Dyed-in-the-wool جمهوری خواه

لیندا Kevin یک جمهوری خواه از طریق و از طریق. Kevin زندگی می کند که با شوهرش در شهر فینیکس, آریزونا, حومه خیال شروع به کار داوطلبانه و کار برای حزب در سن 13. او همیشه مبارزه برای اعضای حزب در شهرداری و در سطح دولت است. او حتی برای فرار کنگره خود در سال 1994. او برنده نشد صندلی و یک تشخیص ترکیبی از احساسات اعم از غرور به سودا زمانی که او به نظر می رسد در مبارزات انتخاباتی آگهی.

Linda Rawles holds up 1994 campaign poster (DW/I. Pohl)

Kevin زد برای کنگره در سال 1994 اما برنده نشد

"من هنوز هم ایستاده برای همان ارزش," او می گوید. او معتقد است که در بازار آزاد, اصول, اضافه کردن آنها چه در امریکا تاسیس شد. او همچنین معتقد است که در مسئولیت شخصی "من فکر می کنم دولت باید اقامت در خارج از کیف پول خود را داخل و خارج از اتاق خواب خود را."

اما او می گوید: هیچ چیز باقی مانده است از جمله ارزش های پس از چهار سال از دونالد ترامپ: "او تغییر حزب از حزب آزادی به یک حزب که پرستش دیکتاتورها و از بین می برد و حکومت قانون است." Kevin تماس مغلوب ساختن پیشی جستن یک "روانی آشفته مخالف."

بانکی در آریزونا

برای سال جمهوری خواهان همیشه می تواند بر روی پیروزی در آریزونا. ناظران می گویند که ممکن است مورد این زمان در اطراف. که تا حد زیادی به کار با این واقعیت است که لیندا Rawles و زنان مانند او در مرفه حومه خواهد یک outsized نقش مهمی در تعیین اینکه چه کسی برنده کاخ سفید در ماه نوامبر.

یک مسئله هل دادن که تمایل coronavirus بیماری همه گیر. جنوب غربی کویر دولت ضربه سخت شده توسط این عفونت است. آمار رسمی نشان می دهد که بیش از 2500 Arizonans فوت کرده اند از COVID-19. جمهوری خواه mlb نیز یکی از فرمانداران در کشور به دنبال رئیس جمهور مشاوره و شل مستند اقدامات در دولت است.

بیشتر بخوانید: کری از حرکت برای جلوگیری از تهمت خروج نیروهای نظامی از آلمان

'مغلوب ساختن پیشی جستن به خون در دست خود را'

در حال حاضر عفونت های جدید در آریزونا سر به فلک کشید. بیشتر و بیشتر بیمارستان ها گزارش کمبود ظرفیت; ساخت مناسب درمان غیر ممکن است. COVID-19 بیماران نیز مرخص شدن بیش از حد به زودی و پس از آن آنها اغلب سپس آلوده کردن دیگران در جمعیت عمومی است. Morgues نیز در ظرفیت ساختن آن دشوار برای خنک کردن بدن در گرمای بیابان قبل از آنها می تواند به خاک سپرده شد.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به خون در دست خود" Kevin می گوید. "او را نادیده گرفته virus چرا که او در بر داشت آن را شرم آور سیاسی و متقاعد فرماندار ما برای باز کردن بیش از حد به زودی و در حال حاضر مردم در حال مرگ هستند."

Kevin می گوید که به دلیل خوب اقتصادی اعداد مهم تر هستند به ناروا از بیش از 100 ، 000 مرده است. اما او scoffs گفت: کسی نمی تواند جدا کردن بیماری همه گیر از اقتصاد: "آنها به بالا و پایین با هم."

پرتاب از دانشگاه علوم پزشکی مشهد

Kevin می گوید بیشتر و بیشتر جمهوری خواهان در حال تبدیل شدن نسبت به دولت را در مدیریت بحران است. هنوز هم آن است که تقریبا غیر ممکن است برای آنها را به نوبه خود به دور از تهمت publicly.

"اگر شما معتقد چیزی بسیار سخت و دشوار است که به این روانی تغییر" Kevin می گوید.

"این سخت است برای گفتن: من اشتباه است. این طول می کشد مقدار زیادی از شجاعت."

در عین حال برابر با تحسین او برای کسانی که یک بار کمک مغلوب ساختن پیشی جستن و در حال حاضر به مبارزه با او است او نفرت بیش از رهبری حزب که در ادامه به حمل آب برای رئیس جمهور.

بیشتر بخوانید: مریم تهمت کتاب در مورد رئیس جمهور پرفروش

او معتقد است تنها فرصتی که جمهوری خواهان پیدا کردن راه خود را بازگشت به اصول اساسی است که برای خلاص شدن از کل رهبری است. Kevin می گوید او نمی تواند اعتماد کسانی که هنوز هم باقی می ماند وفادار به ناروا چرا که آنها به وضوح متفاوت با قطب نمای اخلاقی.

"من می خواهم پارتی, بازگشت," او می گوید:, و اضافه کرد که آن را در نهایت پایین می آید به چه نوع از یک فرد خواهد بود: یکی که به پیروی از قانون و احترام به دیگران و یا یک قرار می دهد که کودکان در قفس در مرز مکزیک.

زمان برای یک حزب ؟

اگر چه لیندا Rawles با قبول نمی کند بیشتر از جو بایدن از سیاست های او هنوز هم به او رای ماه نوامبر. او می گوید: حداقل او یک upstanding فرد و ذهنی صدا. هر چیزی بهتر از مغلوب ساختن پیشی جستن در چشم او. هنوز هم او آرزوی به صفحه اصلی سیاسی یک حزب سنتی است که نشان دهنده چشم انداز خود را برای اقتصاد و یک است که به عنوان دور به عنوان چپ فعلی حزب دموکرات است.

اما این سوال باقی می ماند, جمهوری خواهان خواهد بود قادر به غلبه بر بحران وجودی خود را حتی اگر تهمت از دست می دهد? لیندا Kevin است شک و تردید نشان می دهد حزب سیستم ممکن است نیاز به نگهداری و یا یک حزب جدید تاسیس شد.

اما این همه در آینده در حال حاضر او فقط به مبارزه برای او ارزش و مقدار زیادی از سر و صدا. درست مثل زمانی که او روش که سنگ در حیاط جلویی.

    



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب