Coronavirus: که مستند اقدامات در حال برداشته در سراسر اروپا ؟

مستندات و فاصله اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس را از خط خارج اروپا اقتصاد و چپ میلیون ها نفر بدون کار. در

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

مستندات و فاصله اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس را از خط خارج اروپا اقتصاد و چپ میلیون ها نفر بدون کار. در حال حاضر اروپا به تدریج آغاز محدودیت های بلند و از سرگیری عملیات.

میلیون ها نفر از مردم در سراسر اروپا آمده از مستند روز دوشنبه با سیاستمداران در سراسر این قاره در حال حاضر دست و پنجه نرم با نحوه بازگشایی کسب و کار مدارس و استراحت coronavirus مهار اقدامات بدون جرقه موج دوم از عفونت.

اتریش: حدود 100000 نهایی دانش آموزان سال انتظار می رود به بازگشت به دبیرستان ها و مدارس فنی و حرفه ای برای اولین بار از اواسط ماه مارس. همانطور که از دوشنبه, مراقبت از سالمندان ساکن خانه مجاز خواهد بود برای دریافت بازدید کننده دوباره برخی از اقدامات بهداشتی در محل باقی می ماند.

بلژیک: بیشتر حمل و نقل عمومی شروع خواهد شد در حال اجرا دوباره و مردم اجازه خواهد داشت به بازی های ورزشی و ورزش با دو نفر دیگر. برخی از صنعتی و کسب و کار به کسب و کار شرکت های که نیاز به در محل کار می توانید از سرگیری عملیات تحت شرایط خاص است. در ضمن مغازه ها پارچه می توانید باز به دلیل اهمیت آنها در ساخت ماسک صورت.

کرواسی: کسب و کارهای کوچک از جمله زیبایی و سالن مو می تواند بازگشایی تا زمانی که آنها پایبند به مقررات بهداشت. بزرگتر مغازه ها و کسب و کار را به ماندن بسته برای یک هفته دیگر.

قبرس: قوه قضائیه دادگاه خواهد بازگشایی در روز دوشنبه خواهد شد اما انتظار می رود به دنبال دستورالعمل های دقیق. خرده فروشی و مغازه های سخت افزار را نیز از سر گرفت. 10 p. m.-4 صبح مقررات منع رفت و آمد در محل باقی می ماند در سراسر کشور است.

فرانسه: فرانسه قصد ندارد به شروع به بلند کردن coronavirus مستند تا مارس 11, زمانی که کودکان به تدریج بازگشت به مدرسه برخی از کسب و کار در حال بازگشایی و مردم را مجاز به سفر در 100 کیلومتر (60 مایل) شعاع خانه های خود را بدون اجازه مخصوص.

آلمان: سالن مو در سراسر کشور بازگشایی در روز شنبه البته تحت سخت بهداشت قوانین. بسیاری از دانش آموزان مجاز خواهد بود به بازگشت به کلاس به چند کشور به تدریج لغو محدودیت در مدارس. اجتماعی-فاصله اقدامات در محل باقی می ماند در سراسر بسیاری از آلمان, محدود کردن, هوای آزاد, گردهمایی به جفت (یا گروه های بزرگتر همه از همان خانواده) و در فاصله 1.5 متر است. مرکز ایالت زاکسن-آنهالت در کشور است که به ثبت رسیده نسبتا چند مورد از coronavirus است که اجازه می دهد مردم برای دیدار در گروههای پنج. آلمان فدرال تقسیم قدرت معنی coronavirus مربوط به اقدامات منطقه متفاوت است. در همین حال وزیر کشور و ورزش گفت: او از سر گیری فوتبال فصل این ماه به عنوان طولانی به عنوان تیم پایبند به سلامت و بهداشت قوانین — و بازی در خالی استادیوم.

یونان: سالن های الکترونیکی مغازه ها و فروشگاه های کتاب بودند با توجه به بازگشایی البته با محدودیت در محل. مردم نیز خواهد شد مجاز به ترک خانه های خود و حرکت آزادانه در درون خود محلی استان. ساکنان جزیره هنوز هم مجاز به بازدید از سرزمین اصلی یونان است. مردم نیز نیاز به پوشیدن ماسک صورت در حمل و نقل عمومی در بیمارستان ها و کلینیک و یا دیگری صورت خوب است.

مجارستان: به غیر از پایتخت آن بوداپست شهرستانها در سراسر کشور را لغو محدودیت از دوشنبه. اجتماعی-فاصله اقدامات و ماسک صورت باقی خواهد ماند اجباری در سراسر کشور.

An employee working for the regional public transport company offers a face mask to a passenger at the Nyugati square in Budapest, Hungary, Monday, April 27, 2020. (picture-alliance/AP Photo/Z. Balogh)

مجارستان مستلزم آن است که مردم ماسک در حمل و نقل عمومی

ایسلند: آرایشگری و سالن زیبایی سالنهای ماساژ, موزه ها و کلینیک های دندانپزشکی را بازگشایی در روز دوشنبه. مدارس و سایر موسسات آموزشی نیز برنامه ریزی شده برای از سرگیری. تجمعات هنوز هم محدود خواهد شد به 50 نفر است.

ایتالیا: پس از دو ماه coronavirus سلول رومیان شده اند مجاز به سرمایه گذاری در خارج از منزل. ساخت و ساز و صنایع تولیدی نیز از سرگیری عملیات که از روز شنبه. رستوران ها و کافه ها می توانید برای باز کردن اما فقط برای غذای آماده خدمات. پارک ها و گورستان نیز بازگشایی و مجالس ترحیم می گیرد دوباره البته تنها با جماعت. مردم خواهد بود و مجاز به ورزش بیشتر در خارج از منزل و دیدار عزیزان اما شده است وجود دارد بسیاری از سردرگمی و بحث در سراسر کشور مدیترانه ای در مورد که آبشار در آن رده.

لیتوانی: از شنبه مرزها باز خواهد شد دوباره برای ساکنان که می خواهید به سفر غیر-ساکنان هنوز هم مجاز به ورود به کشور حوزه بالتیک.

لوکزامبورگ: حدود 6000 سال آخر دانش آموزان مجاز به سر کلاس. کارورزان و دانشجویان که نیاز به انجام کار عملی در دانشگاه و یا کسانی که در دوره های فنی و حرفه ای می توانید به بازگشت به کار.

هلند: تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای بازگشایی رستوران ها و کافه ها که بسته شده اند پس از 15 مارس انتظار می رود که در اطراف مارس 12.

لهستان: کتابخانه ها و موزه ها مجاز به بازگشایی ، هتل ها و مراکز خرید می تواند بازگشایی زیر دقیق بهداشت شرایط و تنها جای یک نفر در هر 15 متر مربع از سطح خرده فروشی. هتل استخر شنا و مرکز تناسب اندام بسته باقی می ماند به عنوان دادگاه های مواد غذایی, تناسب اندام, باشگاه ها و زمین های بازی در مراکز خرید.

Corona-Lockerungen in Europa Polen (picture-alliance/dpa/D. Zarzycka)

قطب افزایش آزادی های روز, اما یک حکومت نظامی باقی مانده شب

اسپانیا: برخی از کسب و کارهای کوچک مانند آرایشگری خواهد بازگشایی برای فردی مشتری قرار ملاقات. بسیاری از اسپانیایی ها منتشر شد به ورزش و پیاده روی آزادانه جرأت خارج برای اولین بار در طول تعطیلات آخر هفته پس از کشور رفت و به مستند در 14 مارس. اما اجتماعی فاصله اقدامات باقی مانده در محل در حالی که یک حکومت نیاز مردم را به پوشیدن ماسک صورت در حمل و نقل عمومی در زمان اثر در روز دوشنبه.

mvb/msh (AFP AP dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب