هوش مصنوعی و قدرت های رمان ISR قابلیت عملیات در رد ارتباطات محیط

در همکاری با نیروی هوایی آزمون آزمایشی مدرسه لاکهید مارتین (NYSE:LMT) Skunk Works® با موفقیت نشان داده مستقل ه

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

در همکاری با نیروی هوایی آزمون آزمایشی مدرسه لاکهید مارتین (NYSE:LMT) Skunk Works® با موفقیت نشان داده مستقل هوش نظارت و شناسایی (ISR) سیستم به منظور افزایش اثربخشی عملیاتی برای warfighter در رد ارتباطات محیط.

"به عنوان یک سرنشین از راه دور هواپیما, خلبان, داشتن فرصت برای تست یک تکنولوژی در حال ظهور و دیدن آن را انجام توابع مورد نیاز برای انجام عملیات در رد ارتباطات محیط جرقه تخیل از آنچه ممکن است در آینده سیستم های ISR" گفت: سروان. جاش Rountree آزمون مدیریت پروژه سرب در نیروی هوایی ایالات متحده آزمون آزمایشی مدرسه.

اعمال نفوذ قدرت هوش مصنوعی خودمختار ISR سیستم یکپارچه به یک F-16 را از طریق یک لاکهید مارتین-طراحی و توسعه غلاف راه حل قادر به تشخیص و شناسایی محل مورد نظر به طور خودکار مسیر به هدف و گرفتن یک تصویر برای تایید هدف در یک شبیه سازی شده را تکذیب کرد ارتباطات محیط زیست است. با استفاده از یک خودمختار ISR سیستم برای نفوذ در اعتراض محیط و جمع آوری اطلاعات مهم موثر برای تصمیم گیری زمانی که استاندارد ارتباطی بین سیستم است نه یک گزینه را نگه می دارد warfighter از راه آسیب است در حالی که هنوز دستیابی به اهداف و رسالت.

"به عنوان battlespace می شود به طور فزاینده رقابت انسان و ماشین تیم را از اپراتورهای فعال به جمع آوری اطلاعات مهم در رد ارتباطات محیط حصول اطمینان از ما warfighters دریافت اطلاعات آنها نیاز به زمانی که آنها به آن نیاز دارید" گفت: جورج Hellstern, لاکهید مارتین Skunk Works® , مدیر برنامه, برای هوش مصنوعی راه حل های. "ما مفتخریم به همکاری برای پیشبرد یک رمان قابلیت اجازه می دهد warfighter برای انطباق در یک سرعت در حال تغییر محیط عملیاتی و هنوز هم اطلاعات مهم خود را به انجام این ماموریت است."

لاکهید مارتین مرداب آثار دهه تجربه در حال توسعه اعتماد خودمختار و هوش مصنوعی فن آوری برای کمک به انسان ها حداکثر رساندن ایمنی و عملکرد و آگاهی موقعیتی در سراسر زمین و دریا و هوا فضا و سایبر دامنه. به عنوان تهدیدات جدید پدیدار خودمختار و هوش مصنوعی فن آوری را قادر می سازد عملیات مشترک بین انسان و ماشین تیم به پروژه قدرت در این صورت به طور فزاینده ای بحث محیط زیست است.

در مورد لاکهید مارتین

Headquartered in Bethesda, Maryland, لاکهید مارتین است که امنیت جهانی و هوافضا شرکت است که با استخدام حدود 110,000 نفر در سراسر جهان است و اصولا درگیر در تحقیق و طراحی و توسعه و تولید و یکپارچه سازی و تقویتی از فن آوری های پیشرفته سیستم های محصولات و خدمات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب