COVID-19: آفریقا سلامت کارگران در خطر

عدم دنده محافظ در آفریقا در خطر زندگی پزشکی کارگران در خط مقدم از coronavirus بیماری همه گیر. برخی از آنها داو

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

عدم دنده محافظ در آفریقا در خطر زندگی پزشکی کارگران در خط مقدم از coronavirus بیماری همه گیر. برخی از آنها داونینگ ابزار در اعتراض.

پزشکان و کارکنان بهداشتی در کشورهای آفریقایی در اعتراض به فقیر کار در شرایط کمبود تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و ترس از عفونت با کوروناویروس.

برخی از آنها دور ماندن از کار و در عین حال آنها به فوریت مورد نیاز است.

در زیمبابوه پزشکان و پرستاران شاغل در بیمارستان های دولتی در اعتصاب هفته پیش بیش از عدم PPEs مانند مانند لباس محافظ عینک و ضد عفونی کننده برای استفاده از در حالی که درمان بیماران است. هیچ نشانه ای وجود دارد که آنها را به خدمت بازگشت هر زمان به زودی.

پزشکان در نیجریه و کنیا صورت یک وضعیت مشابه است.

تا کنون ده متخصصان پزشکی در حال حاضر آلوده شده است با COVID-19 در یکی از نیجریه بزرگترین ایالت کانو با توجه به DW خبرنگار نصیر Salisu Zango.

بیشتر بخوانید: COVID-19: که هشدار علیه استفاده از گیاهان سنتی در آفریقا

با کادر پزشکی ترس برای زندگی خود بیماران هستند رنج می برند.

"بيماران در بيمارستان های دولتی در حال گرفتن کمک و اکثر پزشکان در حال تبدیل نمی کند تا برای وظیفه" Zango گفت. "آنها شکایت در مورد عدم دنده محافظ مانند ماسک و ترس از آلوده شدن."

این یک وضعیت مشابه در غرب آفریقا توگو که در آن تعدادی از پزشکان و پرستاران قراردادی به این ویروس پس از آمدن به تماس با COVID-19 بيمار.

A woman wearing a protective suit sits at a table

تجهیزات حفاظتی مانند آن پوشیده شده توسط این آفریقای سلامت کارگر وجود ندارد در بسیاری از کشورهای آفریقایی

گیلبرت Tsolenyanu وزیر امور توگو بیمارستان پزشکان اتحادیه SYNPHOT می گوید خطر بالا برای پزشکان و پرستاران.

عدم وجود تجهیزات حفاظتی است "یک ضربه" Tsolenyanu گفت: DW در مصاحبه با "اما یک دلیل برای ما به. ما باید کاستی ها و چالش های موجود در سیستم مراقبت های بهداشتی اما این نباید ما جلوگیری از پیروزی در نبرد در برابر COVID-19."

در مجاور ساحل عاج کریستف Kouame که سران این سازمان دفاع از حقوق مدنی Civis Ci گفت: DW که وضعیت خود را در کشور تکان دهنده بود.

"با توجه به چند مورد از افراد آلوده در کشور ما باید به حال حداقل تجهیزات, اما ما در حال تعجب است که وجود دارد نه به اندازه کافی مواد," او گفت: DW.

در حال حاضر 1,464 مردم در ساحل عاج دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 با 18 مرگ و میر.

دولت وعده برای کمک به

با وجود کاستی های دولت های آفریقایی در حال تلاش برای پیدا کردن راه حل و بسیار مورد نیاز پشتیبانی از خارج.

غرب آفریقا سازمان بهداشت (WAHO) مستقر در بورکینا فاسو است در مشاوره نزدیک با جامعه اقتصادی غرب آفریقا جامعه ایالات (ECOWAS).

بیشتر بخوانید: آفریقا تظاهرات حمایت از coronavirus تست کیت

"ما برگزار شد یک جلسه بحران برای دو هفته با سران دولت ها و آمد تا با قطعنامه" گفت: WAHO مدیر استنلی Okolo.

Boxes of medical supplies loaded onto a trailer are driven off the tarmac at Ghana's Kotota airport

تجهیزات پزشکی اهدا شده توسط چین از جمله تجهیزات حفاظتی وارد در غنا

"پرسنل پزشکی نیاز به حفاظت از آنجا که آنها در حال کار بر خطوط مقدم در این بحران است. دولت ها می خواهند به افزایش شرکت های آفریقایی به تولید ماسک و دیگر مواد کمکی," Okolo اضافه شده است.

"برخی از کشورها مثل غنا سنگال نیجریه و ساحل عاج باید بیمه برای کارگران بهداشت و وعده داده اند به آنها را با ارائه کمک هزینه."

اسکان در نزدیکی بیمارستان

در بسیاری از کشورهای آفریقایی آن است که مشترک برای پرسنل پزشکی و خانواده خود را به قرار در چهارم کارکنان ساخته شده است در کنار بیمارستان. اما این عمل است که اثبات دشوار است در این بیماری همه گیر کوروناویروس به سلامت کارگران می ترسند آنها ممکن است آلوده خود را به اعضای خانواده و بستگان.

بنابراين بيمارستانها در صورت نیاز به ارائه اضافی اقامت در محل های کار است. برخی از کشورها نیز خانههای گلی خالی افزایش حقوق برای کارگران بهداشت و درمان به عنوان یک نوع خطر کمک هزینه.

بیشتر بخوانید: Ghanaians سوال رئيس جمهور وعده جدید بیمارستان

ابولا بیماری همه گیر از 2014-2015 سمت چپ یک علامت پاک نشدنی در غرب آفریقا است. اما تجربه که در آن زمان نمی تواند به طور مستقیم اعمال می شود به بحران امروز است.

"اپیدمی ابولا به طور عمده تحت تاثیر سه کشور: کشور لیبریا سیرالئون و گینه و آنها را دریافت پشتیبانی از بسیاری از کشورهای دیگر" Okolo گفت: "اما در حال حاضر همه کشورهای آفریقایی آسیب دیده اند و COVID-19 بحران و پول کمتری در دسترس است."

'کردن'

با توجه به Okolo "این COVID-19 بحران یک بیدارباش برای همه ما خواهد شد و آغاز بازنگری آفریقا را در سیستم مراقبت های بهداشتی."

"بهبود ارتباطات ساختارهای مشترک اقدامات و بهتر دستمزد باقی می ماند یک چالش جهانی است و باید به آنها رسیدگی شود و اگر چه هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن."

"آفریقا زیرساخت های بهداشت و درمان است که هنوز هم ضعیف است و آن را نمی خواهد تغییر یک شبه فقط به خاطر coronavirus است که در حال حاضر وجود دارد" Okolo گفت.

آفریقا است که تا کنون ثبت نام 49,352 موارد coronavirus و 1,959 مرگ و میر. همچنین وجود داشته است 16,315 بهبود با توجه به شکل از آفریقا مرکز کنترل بیماری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن