جدید بالا دادستان در اوکراین است جو بایدن در مناظر

اوکراین به تازگی منصوب دادستان کل 41 ساله Iryna Venediktova یک زن به تماشای. رئیس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelens

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

اوکراین به تازگی منصوب دادستان کل 41 ساله Iryna Venediktova یک زن به تماشای. رئیس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelensky انتظار او برای تحقیق و تعقیب سلف خود. او به نظر می رسد بیش از حد مشتاق است که این یک فرایند است که راه اندازی شده است از شروع به (یک بار دیگر) سعی کنید به لام دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشرو رقیب برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا جو بایدن.

"به بیرون درز ضبط شده در یک nothingburger اما Venediktova با عجله به باز کردن پرونده است."

پوروشنکو' وکیل مدافع ایلیا Novikov

در شب مه 19, Venediktova شخصا تایید آغاز اقدامات جنایی علیه رئیس جمهور سابق پترو پوروشنکو برای خیانت و سوء استفاده از دفتر. این حرکت باعث شد به بیرون درز ضبط محرمانه مکالمات است که گفته می شود در زمان 2015-2016 بین پوروشنکو و پس از آن معاون رئیس جمهور بایدن و همچنین جان کری بود که وزیر خارجه ایالات متحده امریکا در آن زمان است.

قبل از انتصاب وی به عنوان دادستان کل در ماه مارس Venediktova—فارغ التحصیل از اوکراین آکادمی پلیس که دارای رتبه بندی از کاپیتان—خدمت کرده بود Zelensky به عنوان اقدام رئیس دولت اداره تحقیقات (DBR). او گزارش تحقیقات راه اندازی به Poroshenko در حالی که در آن موقعیت و گفته است که به درگیری با احترام دادستان کل در آن زمان روسلان Ryaboshapka چرا که از راه او انجام آنها. Ryaboshapka اخراج شد در ماه مارس پاکسازی راه را برای او را به موقعیت خود را.

ماهیت خصوصی بایدن-پوروشنکو ضبط شده و راه آنها به بیرون درز یادآور راه اتحاد جماهیر شوروی KGB بهره برداری wiretaps و دروغ اما است که مانع Zelensky و Venediktova از sensationalizing چه در حال حاضر قرار داده شده است در ضبط.

این برای اولین بار ارائه شده در یک کنفرانس مطبوعاتی داده شده در مارس 19 توسط آندری Derkach عضو پارلمان اوکراین است که بسیار طرفدار مسکو گذشته است. Derkach مانند ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه, فارغ التحصیل از اتحاد جماهیر شوروی سابق را در مدرسه عالی KGB خارجی آموزش هوش تسهیلات در حال حاضر شناخته شده به عنوان FSB آکادمی.

در سال های اخیر Derkach کرده از نزدیک با مغلوب ساختن پیشی جستن شخصی وکیل سابق شهردار نیویورک رودی جولیانی برای ترویج اتهامات که بایدن به عنوان معاون رئیس جمهور قوی مسلح دولت اوکراین به تلاش برای حفاظت از منافع خود را پسر هانتر بایدن بود که خدمت در یک موقعیت سودآور در هیئت مدیره یک شرکت گاز اوکراین به نام Burisma.

هر کسی که آشنا با تاریخ اوکراین فساد می داند که بایدن را فشار بر دولت در سال 2015 و 2016 شد بخشی از یک کمپین بزرگ توسط صندوق بین المللی پول و اتحادیه اروپا و همچنین دولت اوباما به Poroshenko به تمیز کردن عمل خود را. حلق آویز در تعادل بودند 40 میلیارد دلار در صندوق بین المللی پول ضمانت وام با 1 میلیارد دلار وام تضمین از آمریکا و باز کردن راه.

در آن زمان یک کلید نماد اصلاحات بود جایگزینی Poroshenko در زمان طولانی دوست صمیمی دادستان کل ویکتور Shokin بود که برای بدنام نه محکوم هر عمده الیگارشی یا مقامات دولتی شناخته شده برای فساد—حتی کسانی که از بدنام رژیم سرنگون توسط میدان انقلاب در سال 2014.

شروع در اواسط 1990s دادستان عمومی در اوکراین به دست آورد و شهرت برای بهره برداری از فساد به جای مبارزه با آن است. اغلب پیگرد قانونی در اوکراین راه اندازی شده است به لرزش کردن اهداف به جای قرار دادن آنها در زندان است.

با توجه به گسترده گزارش در روزنامه بریتانیایی مستقل بر اساس مصاحبه های متعدد با سطح پایین تر دادستان تحقیقات از صاحب Burisma این شرکت با هانتر بایدن در هیئت مدیره مناسب است که تجزیه سناریو دقیقا.

"نه Shokin و نه Poroshenko می خواستم به بررسی [Burisma صاحب Mykola] Zlochevsky," معاون سابق دادستان دیوید <url> گفت: مستقل. "آنها به سادگی شروع یک پرونده جنایی بازداشت چند دارایی و شروع مذاکره با corruptioneer برای رشوه."

بنابراین وجود دارد هیچ واقعی آیات در بایدن-پوروشنکو گفتگو. آنچه آشکار است که استفاده از آن Venediktova, Derkach و Zelensky در حال ساخت آنها است.

"به بیرون درز ضبط شده در یک nothingburger می گوید:" Poroshenko دفاع وکیل ایلیا Novikov قرض گرفتن یک واژه از بایدن سخنگوی. "اما Venediktova با عجله به باز کردن پرونده در اواخر شب پس از Derkach منتشر کرده نشت" Novikov گفت: روزانه وحش. "است که به ما نشان می دهد که رئیس جمهور Zelensky شخصا انتظار خود دادستان برای شروع روند قبل از خود کنفرانس مطبوعاتی [روز بعد]."

در واقع وجود دارد هیچ اشاره ای Burisma در Derkach ضبط شده است. اما به سختی صحبت می کند نیروی اوکراین شنوندگان به درک یک بار دیگر به عنوان آنها زمانی که آنها به عنوان خوانده شده متن تهمت-Zelensky تماس تلفنی سال گذشته چقدر وابسته به واشنگتن کیف تبدیل شده است.

Poroshenko به وضوح تمایلی به اخراج Shokin بود که "او" دادستان و یک دوجین سال قبل از Poroshenko (یک میلیاردر که ثروت خود را از فروش آب نبات شکلات) نقل مکان کرد تا سیاسی نردبان به ریاست جمهوری.

Poroshenko شنیده می شود در ضبط گفتن بایدن او مایل به خندق Shokin حتی اگر با توجه به Poroshenko Shokin هیچ مشکلی انجام داده بود. در یک تماس پس از آن بایدن تبریک Poroshenko در انتصاب جدید دادستان.

"من می دانم که وجود دارد خیلی بیشتر از آن است که انجام می شود می گوید:" بایدن. "اما من واقعا من واقعا فکر می کنم که خوب است و من درک می کنم شما در حال کار با Verkhovna [داعش] در روزهای آینده بر تعداد اضافی از قوانین برای حفظ صندوق بین المللی پول [ضمانت وام] اما تبریک نصب دادستان جدید عمومی. آن را برای رفتن به بحرانی برای او به کار به سرعت به ترمیم آسیب Shokin انجام داد و من از حرف من و در حال حاضر که دادستان جدید عمومی در محل ما آماده برای حرکت به جلو در امضای جدید که 1 میلیارد دلار وام تضمین کند."

زمانی که Derkach ارائه این ضبط به مطبوعات در مه, او را متهم به نژادپرستی بایدن از ارائه Poroshenko 1 میلیارد دلار از آمریکا پول مالیات دهندگان "در ازای حفظ Burisma طرح های بین المللی و فساد است." به عنوان Derkach شرح داده شده نسخه خود را از حوادث "بایدن برگ برای کیف برای قرار دادن فشار بر روی پترو Oleksiyovych [کنگره] در مورد Shokin. وجود دارد یک بحث قوی... در بایدن جیب... $1 میلیارد دلار وام تضمین... چنین بود که قیمت به صرفه جویی در [Hunter] بایدن از زندان است."

سپس Derkach در زمان ضبط به Venediktova. اگر شارژ Poroshenko می تواند تا 15 سال در زندان است.

زمانی که رئیس جمهور Zelensky مشخص شده در پایان سال اول خود را در قدرت روز پس از Venediktova کشید تا خیانت اتهامات علیه Poroshenko او را ترک هیچ جایی برای شک و تردید او حمایت آنها و ضبط شده و متهم.  

"من فکر می کنم این آخرین نشانه آن است که اوکراین را ببینید. دادستان اجرای قانون بدن واکنش نشان می دهند باید گفت:" Zelensky. "دادستان کل اوکراین ثبت دادرسی کیفری به درخواست معاون [آندری] Derkach دیروز. آنها بررسی خواهد شد."

در طول این استیضاح است که از رئیس جمهور ایالات متحده تهمت بدنام جولای 25, 2019, تلفن تماس فشار Zelensky برای خاک در بایدن Zelensky آیا بهترین خود را برای جلوگیری از گرفتن طرف. که سخت تر خواهد بود به انجام این کار اگر Venediktova همچنان به دنبال خیانت مورد بر اساس بایدن مکالمات.

رئیس جمهور اوکراین هنوز هم لذت می برد نادر محبوبیت با تصویب امتیاز بیش از 60 درصد است و کاهش شیب از نزدیک به 80 درصد در سال گذشته و Zelensky است که هدف از افزایش انتقاد. به مناسبت اولین سالگرد ریاست جمهوری خود با تهدید سلف خود با اتهام خیانت به نظر نمی آید خوب است. "من باور نمی Zelensky" کریستینا Berdyskykh پیشرو سیاسی اوکراین, روزنامه نگار گفت: در Ukraina 24 تلویزیون. "همه جوان و مترقی اعضای چپ Zelensky تیم."

به عنوان این مجادلات توسعه Zelensky را دادستان خواهد بود در مرکز آنها.

کمتر از دو سال پیش Iryna Venediktova شد آموزش قانون در یک دانشگاه در شهر خارکف در شرق اوکراین است. "او در زمینۀ تئوری مدنی و قانون تجارت در یک بسیار مهم دانشکده در عدالت کیفری" یک فعال جامعه مدنی در خارکف Volodymir Rysenko گفت: روزانه وحش. اما در یک ماده از ماه Venediktova حرفه ای شروع به پریدن کرد از یک استاد دانشگاه به یک صندلی در Rada.

او یک عضو از Zelensky را بنده از مردم و او ساخته شده بود شماره 3 در لیست انتخاباتی خود را در سال گذشته تقریبا تضمین او را به یک صندلی. سپس او داده شد یکی دیگر از چرخش سر کار که Zelensky منصوب و او را به اقدام مدیر دفتر امور بررسی.

در نهایت در ماه مارس Venediktova منصوب شد به اوکراین دادستان کل به نگه داشتن آن موقعیت است.

"هنگامی که ما در Venediktova از خارکف, ما می بینیم چیزی برای افتخار می گوید:" Rysenko. "ما از شنیدن Venediktova متهم مردم در مصاحبه های او بدون هیچ درک درستی از آنچه برائت واقعا به معنی."

"او کمی تجربه برای چنین کار بزرگ و منصوب شد بر اساس یک سیاسی دوستان آقای Zelensky می گوید:" امور جهانی تحلیلگر مایکل Bociurkiw. "او معکوس اصلاحات از سلف او که مورد تحسین قرار گرفته توسط جامعه مدنی دیپلمات ها و جامعه بین المللی است. او در حال حاضر ساخته شده چند بحث قرار ملاقات ابقاء بی کفایت و یا سیاسی آلوده دادستان حق اخراج توسط سلف او و مسدود جامعه مدنی و شرکای خارجی از بررسی صلاحیت برخی از قرار ملاقات."

مدیر اجرایی غیر دولتی ضد فساد عمل مرکز Daria Kaleniuk نمی بینم هر قانونی زمینه را برای راه اندازی یک پرونده جنایی از خیانت بر اساس ضبط شده است.

"به نظر من Derkach سزاوار به بررسی خیانت خود را برای طولانی مدت کار با افرادی مانند جولیانی, برای, پخش كردن دروغ و توطئه است که تضعیف آمریکا-اوکراین استراتژیک روابط" Kaleniuk گفت: روزانه وحش. "من فکر می کنم Zelensky هنوز هم به وضوح نشان می دهد که او نمی خواست به دخالت در آمریکا انتخابات و حمایت از هر طرف وجود دارد; اما من نگران هستم او منصوب شده است Venediktova که در میان دیگر چیزهای عجیب و غریب مانند مسدود کردن پیگرد قانونی اصلاحات—باعث می شود این مزخرف مورد بر اساس Derkach صوتی. آن را نشان می دهد عدم حرفه ای از هر دو دادستان کل و رئیس جمهور."

برای ترقی خواهان در اوکراین یک سوال بلندی بیش از مورد خیانت است چگونه بایدن-پوروشنکو ضبط شده بودند به دست آمده در وهله اول که گذشت و آنها را به Derkach. او ادعا می کند او آنها را از برخی از "روزنامه نگاران کاوشگر" اما هیچ کس نمی داند روزنامه نگاران' نام.

کیف مبتنی بر کارشناسان پس از Bidens, Burisma و تهمت مصیبت در جزئیات می خواهید دادستان Venediktova به توجه جدی به منبع به بیرون درز ضبط شده است.

"من شخصا می دانم که Derkach می گوید:" یوگنی Kiselev از تلویزیون نشان می دهد واقعی سیاست. "او برای تلفن های موبایل مانند او پلی میان اوکراین و روسیه خدمات ویژه. ما در مکالمات او bragged در مورد جلسات و اتصالات در مسکو; پدرش رئیس سابق سرویس امنیتی اوکراین درگیر شد در چاپ و نشر به خطر انداختن ضبط شده برای بی اعتبار ساختن رئیس جمهور [لئونید] کوچما و در حال حاضر Derkach junior نشت بسیار مشکوک ضبط شده است."

"سابق وزیر خارجه پاول Kilimkin به من گفت که Poroshenko بایدن و کری تا به حال مقدار زیادی و تعداد زیادی از مکالمات در مورد کمک های مالی و در مورد کنگره تصویب پول" Kiselev گفت: روزانه وحش. "او همچنین گفت که Poroshenko استفاده می شود برای دعوت از تمام انواع از مردم به کسانی مجازی مکالمات بیشتر برای نشان دادن چقدر مهم او بود; یکی از آنها باید ضبط مکالمات—که یک موضوع برای تحقیق و تفحص است."

روزانه وحش پرسید که دادستان کل Venediktova اگر دفتر او نیز بررسی شده است منبع ضبط شده اما دریافت هر پاسخ.

کریستوفر دیکی نیز به این مقاله است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن