دشوار برای بازیابی مالزی و سنگاپور CAD بزرگ فرمت چاپگر در میان COVID-19 Pandemic; IDC

با توجه به IDC در سراسر جهان در سه ماهه صنعتی چاپگر ردیاب مالزی و سنگاپور طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) بزرگ فرم

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

با توجه به IDC در سراسر جهان در سه ماهه صنعتی چاپگر ردیاب مالزی و سنگاپور طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) بزرگ فرمت چاپگر حمل 192 واحد در سه ماهه اول سال 2020 – کاهش 52.8% سه ماهه چهارم (سالانه) و 32.6% سال بیش از سال (سالانه).

در حال حاضر مالزی و سنگاپور بستگی دارد میلیون ها نفر از کارگران خارجی به پر آبی یقه مشاغل – به خصوص در ساخت و ساز و کشاورزی است. در سنگاپور COVID-19 موارد را تصویب رسید 40,000 با برآورد 90% بودن کارگران خارجی. در ضمن در مالزی, ظهور جدید خوشه از موارد متشکل از کارگران خارجی مشغول به کار در یک سایت ساخت و ساز.

با سفت بازرسی و دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (SOP) اطراف کارگران خارجی فعالیت های ساخت و ساز نمی خواهد بود قادر به ادامه به طور معمول در سال 2020 است. دولت مالزی دستور داده است تا تمام کارگران خارجی در این کشور اجباری تحت COVID-19 تست. بعلاوه جنبش کارگران خارجی در داخل و خارج از کشور نیز بوده است مختل شود.

در میان وحشت ساختمان اطلاعات مدل سازی (BIM) فروشندگان در حال حاضر با استفاده از COVID-19 اپیدمی به عنوان یک سنگ پله به ترویج و ارائه آموزش آنلاین. دولت مالزی نیز ارائه US$163 میلیون دلار کمک مالی و وام به کوچک و متوسط شرکت (SME) و اواسط ردیف شرکت digitalize عملیات به عنوان بخشی از کوتاه مدت بهبود اقتصادی طرح است که پیمانکاران و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از BIM برای تصویب.

به عنوان فعالیت های شروع به سر در مراحل با سست شدن مستند IDC انتظار دارد که رشد ساخت و ساز راکد باقی خواهد ماند برای حداقل 2 سال. دولت هر دو کشور دست خود را کامل در غلبه بر COVID-19 موارد و مقدار مصرف شده است channelled به آن علت است. هزینه های زیربنایی در سال 2020 خواهد بود هدفمند برای تکمیل پروژه های در حال انجام در کاهش هزینه و/یا بیش از تمدید دوره ساخت و ساز به عنوان صنعت حل کارگر خارجی گلایه.

-به پایان می رسد-

در مورد IDC انتقالها

IDC ردیاب محصولات ارائه دقیق و به موقع اندازه بازار فروشنده سهم و پیش بینی برای صدها فن بازار از بیش از 100 کشور در سراسر جهان است. با استفاده از ابزار اختصاصی و فرایندهای تحقیقاتی IDC این انتقالها به روز شده در شش ماهه سه ماهه و ماهانه. ردیاب نتایج در حال تحویل به مشتریان در کاربر پسند اکسل تحویل و آنلاین ابزار پرس و جو.

در مورد IDC

بین المللی شرکت داده (IDC) برتر ارائه دهنده جهانی از بازار اطلاعات خدمات مشاوره و حوادث, فناوری اطلاعات, ارتباطات و فن آوری مصرف کننده بازار. با بیش از 1100 تحلیلگران در سراسر جهان IDC ارائه می دهد جهانی و منطقه ای و محلی و تخصص در صنعت و تکنولوژی و فرصت ها و روند در بیش از 110 کشور جهان است. IDC را تجزیه و تحلیل و بینش از آن کمک می کند حرفه ای مدیران کسب و کار و سرمایه گذاری جامعه به این واقعیت مبتنی بر فن آوری تصمیم گیری و دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار. تاسیس در سال 1964 IDC یک شرکت تابعه تماما متعلق به از بین اطلاعات گروه (IDG) جهان پیشرو تکنولوژی رسانه های, اطلاعات و خدمات بازاریابی شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد IDC لطفا www.idc.com. دنبال IDC در توییتر @IDC و LinkedIn. اشتراک در IDC وبلاگ برای اخبار صنعت و بینش: http://bit.ly/IDCBlog_Subscribe.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن