CraftResumes راه اندازی به روز رسانی بسته های مقرون به صرفه برای همه مشتریان

تازه از مدرسه فارغ التحصیل که متوسط تجربه و یا یک کوسه در کسب و کار بازی ؟ نگران نباشید CraftResumes تیم باید

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

تازه از مدرسه فارغ التحصیل که متوسط تجربه و یا یک کوسه در کسب و کار بازی ؟ نگران نباشید CraftResumes تیم باید همه تحت پوشش با شگفت انگیز خود را سر بسته. انتخاب هر یک از نوشتن بسته های خدمات اعم از موارد زیر است:

  1. حرفه ای بسته شده برای کمک به فارغ التحصیلان جدید شروع حرفه خود.
  2. محبوب ترین رشد حرفه ای بسته برای کمک به کارگران در حال حاضر در این زمینه یک حرفه ای افزایش دهد.
  3. یا اجرایی بسته به ارائه تاسیس کارگران با نیازهای خود را به این زمینه است.

CraftResumes یک سرویس نوشتن رزومه حرفه ای که آماده رزومه از ابتدا و یا ویرایش یک سند موجود است که کمک خواهد کرد که برای تضمین رویایی که مصاحبه. خدمات خود را گسترش خارج رزومه به همچنین شامل نامه نوشتن مشخصات لینک ویرایش CV نوشتن و مربیگری حرفه ای.

چرا با CraftResumes

  • تجربه: نویسندگان CraftResumes به رخ کشیدن می تواند با داشتن بیش از دو هزار و موفقیت نوشته شده رزومه زیر کمربند خود را. این گواهی نویسندگان مجرب و چاشنی خوبی برای دیدار با نوشتن نیاز دارد.
  • مربیگری حرفه ای: خدمات خود را ندارد محدود به فقط کیفیت نوشتن رزومه آنها همچنین ارائه به مشتریان خود این شانس را به یک حرفه ای مربی حرفه ای برای کمک به آنها ace که مصاحبه و کار مورد نظر.
  • افزایش فوق العاده: در ATS خدمات رزومه تا 40 درصد بیشتر در دید متوسط با توجه به بهینه سازی ATS.
  • نمونه کارها شگفت انگیز: CraftResumes مشتریان طیف وسیعی از حرفه ای در ایجاد همکاری آی بی ام و فدرال اکسپرس و آمازون و Pfizer, به نام چند.
  • به مراقبت های اضافی: رفتن به جلو CraftResumes ثابت می کند که آنها یک برش بالاتر از بقیه به آنها پرتاب محدود ارزیابی سیاست اکثر نوشتن رزومه ارائه خدمات از پنجره به بیرون. چه مشتری دریافت تعداد نامحدودی از ارزیابی پس از چهار روز از درخواست برای ارسال.

نحوه دریافت که رزومه در چهار مرحله آسان

  1. ایجاد یک حساب کاربری در وب سایت.
  2. ارائه اطلاعات لازم است.
  3. دیدار با نویسنده است.
  4. عقب بنشینید و استراحت در حالی که یک نویسنده حرفه ای آماده رزومه.

سراسر به CraftResumes با تماس خود ما تلفن رایگان line: 1-888-384-3312 بین 6.m به 9.m (PDT). به در تماس گرفتن با استفاده از چت آنلاین و یا ارسال ایمیل به support@craftresumes.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب