Altair® پادشاه® علائم 30th Anniversary با عرضه عمده جدید از بصری و ثابت آماده سازی داده ها راه حل برای تمام سطوح تجربه

Altair (Nasdaq: ALTR) یک شرکت فن آوری جهانی ارائه راه حل در توسعه محصول high-performance computing (HPC) و داد

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

Altair (Nasdaq: ALTR) یک شرکت فن آوری جهانی ارائه راه حل در توسعه محصول high-performance computing (HPC) و داده ها تجزیه و تحلیل ترافیک امروز اعلام کرد که آخرین اندازی Altair® پادشاه®عمده جدید انتشار خود را قدرتمند و بصری داده ها آماده سازی راه حل. به مناسبت سالگرد 30 از پادشاه اصلی راه اندازی نسخه جدید تقویت توانایی کاربران برای استخراج و تبدیل داده ها به طور خودکار از منابع از جمله صفحات گسترده اکسل و Pdf و متن مبتنی بر فایل ها و آماده سازی آن را به سرعت و با دقت کارآمد برای تجزیه و تحلیل داده ها و یادگیری ماشین پیش بینی.

با تبدیل داده ها را از هر منبع به ردیف ها و ستون ها بدون نیاز به برنامه نویسی پادشاه به سرعت تولید تمیز و قابل دسترس ، بیش از 80 قبل از ساخته شده در توابع در دسترس هستند را قادر می سازد دشوار و مستعد خطا کتابچه راهنمای آماده سازی داده ها وظایف به طور کامل خودکار می باشد. گزارش می دهد که قبلا در زمان ساعت یا حتی چند روز برای ایجاد در حال حاضر در تکمیل دقیقه است. به عنوان یک نتیجه را به کاربران می دهد به تمرکز بر ارزش افزوده تجزیه و تحلیل داده ها است که پشتیبانی از تصمیم گیری بهتر ساخت.

ویژگی های کلیدی جدید به پادشاه عبارتند از:

اکسل به دام انداختن – این ویژگی منحصر به فرد را قادر می سازد به کاربران برای مقابله با پیچیده اکسل ورودی. قوانین در حال حاضر می تواند مورد استفاده برای استخراج و اضافه کردن ساختار به داده ها و فراداده از کتابهای که یا طراحی شده به صورت گزارش و یا ترکیب چند برگه.
بهبود یافته PDF استخراج – با شناسایی عناصر گرافیکی مانند مستطیل و خطوط در رندر PDF, صفحه, تصاویر, پادشاه با ظرفیت طیف متنوعی از گزارش سبک شاغل در این قالب است. هر ترکیبی از فونت و رنگ پس زمینه را می توان استخراج شده با موفقیت.
پشتیبانی از Altair واحد – Altair را صدور مجوز انعطاف پذیر مدل اجازه می دهد تا مشتریان به پرداخت تنها برای آنچه که آنها نیاز به زمانی که آنها به آن نیاز دارید.

"با یک کاربر جهانی, جامعه, در, دهها هزار نفر, پادشاه شامل تجربه طولانی ما کمک به مشتریان غلبه بر داده های پیچیده آماده سازی چالش ها" گفت: سام Mahalingam رئیس فنی افسر Altair. "سی سال به بعد از راه اندازی اولیه آن را کاملا مناسب است که ما در حال حاضر ارائه حتی آزادی بیشتری برای تبدیل داده ها از منابع مختلف به یک کسب و کار قدرتمند asset."

از یک محاکمه رایگان از پادشاه در دسترس است altair.com/monarch-free-trial و اطلاعات بیشتر را می توان در یافت altair.com/monarch.

برای بینش بیشتر به Altair را تجزیه و تحلیل داده های ارائه شده به ما بپیوندید در مجازی Altair تجزیه و تحلیل داده های اجلاس سران در ماه ژوئن 23-25 به غوطه ور در فن آوری ها و ایده هایی که درایو دقیق تصمیم گیری: altair.com/das2020.

در مورد Altair (Nasdaq: ALTR)
Altair یک شرکت فن آوری جهانی فراهم می کند که نرم افزار و ابر راه حل در زمینه توسعه محصول و محاسبات با کارایی بالا (HPC) و تجزیه و تحلیل داده های. Altair سازمان را قادر می سازد در سراسر گسترده صنعت بخش به رقابت موثر در جهان متصل در حالی که ایجاد یک آینده پایدار. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.altair.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن