لگد زدن به پشت و نوشیدن سفید پنجه در تابستان امسال کامل نیست و بدون این Brümate عایق دارنده

یک زن و شوهر از سال پیش, من معرفی شد به پنجه (من فکر می کنم آن را در واقع Bon & درآمدزایی مشخصی Seltzer, ا

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

یک زن و شوهر از سال پیش, من معرفی شد به پنجه (من فکر می کنم آن را در واقع Bon & درآمدزایی مشخصی Seltzer, اما آن را نه در اینجا و نه وجود دارد در این نقطه) من دوست پسر خواهر. او به دنبال یک جایگزین سبک برای نوشیدن در حالی که در تعطیلات. ایده مشخصی seltzer نوع skeeved من. از آینده مبهم و مه آلود خاطرات نوشیدن چهار لک (قبل از آنها خلاص شدن از شر کافئین) در دانشگاه و رفتن را از طریق یک مرحله از شکر و تخم مرغ دوستان من با Smirnoff, من فکر نمی کنم من می خواستم به ولگرد بیش از حد دور از سنتی الکل.

اما چه سفید پنجه و دیگر مشخصی seltzers آیا واقعا خوب است نگاهی به "alcoholness" از این نوشابه ها است. آنها طعم درست مثل دشت ol' طعم دار است که شما می نوشند در یک روز گرم. آنها مانند La Croix برادر با بچه ها و یک جفت Crocs که frequents محلی کارخانه های لبنی برای روز. بنابراین در طی دو تابستان من شده است swigging seltzer بیشتر از آبجو و شراب. و از آنجا که این, من سهم عادلانه من از قوطی basking در آفتاب, آماده به نا امید من به عنوان به زودی به عنوان من یک جرعه. خوشبختانه من در نهایت سرمایه گذاری در چیزی است که می تواند کمک: BrüMate را Hopsulator باریک.

در حالی که عایق می تواند دارندگان واقعا خبر را به هر کسی, به خصوص اگر شما به طور منظم Scouted خواننده آنهایی هستند که به طور خاص ساخته شده برای seltzer قوطی جدید بود برای من (آنها تمایل به اعتصاب و بلندتر از حالت عادی می, 12, fl oz مقابل حدود 8 fl oz). این BrüMate عایق دارندگان سه گانه-عایق به نگه داشتن خود را می توانید سرد بدون توجه به آنچه. به سادگی فشار می تواند به سیلندر و آن را نگه می دارد آن را امن. حتی بدون لغزش پایین نگه داشتن آن از ریختن در کنار استخر.

من فکر کردم من تا به حال کرک کد با افتخار اعلام کنید که من تا به حال در بر داشت بهترین چیز برای ما تعطیلات تابستان. وقتی که من به آنها نشان داد به من به پسر خواهر او لبخند زد و نشان داد این دو است که او تا به حال برای سال در حال حاضر پوشش داده شده در برچسب و آماده نگه داشتن او seltzers سرد حتی در گرمای تابستان.

BrüMate Hopsulator باریک فولاد ضد زنگ عایق می توانید کولر

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب