رقصنده تصویر برنده 1968 Kentucky Derby. سپس یک دوپینگ رمز و راز آغاز شد.

رقصنده تصویر کاهش یافته و به عقب 14-اسب بسته در اولین ثانیه از این 1968 Kentucky Derby. زمانی که شروع گیتس باز

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

رقصنده تصویر کاهش یافته و به عقب 14-اسب بسته در اولین ثانیه از این 1968 Kentucky Derby. زمانی که شروع گیتس باز Gleaming شمشیر ضربه به جلو پاس که آمار رقصنده تصویر که فرود آمد و در عقب گله و جایی که او در آنجا ماند برای بسیاری از یک و یک چهارم مایل مسابقه.

اما اشتباه خواهد بود که صدمه دیده اند چشم انداز بسیاری دیگر از اسب فقط خوب بود برای رقصنده تصویر. عقب بود دقیقا همان جایی که تیم او می خواست او را به بود.

چرا که تا چه حد در پشت او سوار برای خیلی از مسابقه رقصنده تصویر نیست حتی در قاب برای بسیاری از پخش فیلم از روز است. آن نیست تا زمانی که نهایی نیم مایل است که سوارکار اسب دوانی شدن بابی Ussery دیدم باز ساخته شده و برای شکستن آن. Galloping در یک furious داش به پایان در کشش نهایی یک مسابقه بود که در آن رقصنده تصویر تابیده و او ثابت کرد آن را در سال 1968 دربی. او برنده مسابقه توسط یک-و-نیم طول.

پتو از 500 گل رز آویخته شد در اسب ستاره همانطور که در تصاویر گرفته شده در دایره برنده; بطری شامپاین شد ظهور به توست اسب صاحب پیتر فولر بوستون تاجر در حزب پس از برای 94 Kentucky Derby; و روزنامه ها آماده روز بعد تیتر که اعلام پیروزی برای رقصنده تصویر.

اما جشن کوتاه بود. به عنوان دو پا کنندگان reveled در روز, حوادث واقعی برنده شد و هنوز هم در محل کار. در سراسر مسیر رقصنده تصویر و یک اسب دیگر به طور تصادفی برداشت شد تحت یک روال تست مواد مخدر. Churchill Downs تا به حال یک سیاست تحمل صفر برای هر اثری از مواد در اسب سیستم در روز مسابقه.

میلتون توبی نویسنده رقصنده تصویر: فراموش شده داستان از سال 1968 کنتاکی دربیبود, یک دانشجوی سال اول در دانشگاه زمانی که او با حضور در اولین دربی در سال 1968. آن را یک رویداد هیجان انگیز, حتی اگر او در این باغ وحش از مردم از زمین زیر کشت. اما تقریبا به عنوان به یاد ماندنی به عنوان نژاد بود که او را برداشت لویی پیک مجله چند روز بعد دیدم این تیتر: "دربی برنده شوید."

رقصنده تصویر تا به حال آزمایش مثبت برای "Bute," ضد التهابی فنیل بوتازون که معمولا استفاده می شود برای درمان اسب اما نبود مجاز به حضور در هر مقدار در دربی روز.

اسب تیم شوکه شده بود. با تمام حساب های خود را مالک و مربی شد upstanding مردان و آنها به شدت رد کرده است که هر Bute داده شده به او در طول پنجره ای که از آن می شده اند قابل تشخیص است. اما اگر آنها نمی dope اسب خود را در تلاش برای برنده شدن چه اتفاقی افتاد ؟ شد آزمون معیوب? یا تا به حال کسی عمدا دستکاری رقصنده تصویر ؟

این سوالی است که از طریق رفت و پنج سال از دادخواهی است و هنوز هیچ جواب یکی که درگیر سایه اسب, دکتر لویی درگیر در جنبش حقوق مدنی و یک مسابقه جامعه تقسیم در پاسخ به سوال از چه دارو باید اجازه داده شود.

رقصنده تصویر متولد شد و در آوریل 10, 1965, پسر بومی رقصنده یک اسب است که از دست داده و تنها یکی از 22 مسابقه او در طول زندگی حرفه ای او. آن چشمگیر بود شجره نامه اما با خوب و بد آمد. رقصنده تصویر نه تنها ارث پدرش مسابقه لغو احکام صادره ی او نیز خود را بد مچ پا.

پیتر فولر در اصل نام جدید خود را colt A. T. تصویر پس از خود پدر Alvan تافتز فولر یک تاجر و مبتکر در زمینه رو به رشد فروش خودرو, که همچنین به عنوان یک دو ترم فرماندار ماساچوست است. زمانی که A. T. تصویر بود فقط بیش از یک سال و نیم قدیمی, فولر او را به دیدن مربی لو Cavalaris که در زمان یک نگاه اسب فقیر مچ پا و توصیه می شود فولر به فروش برساند.

فولر بود و اسب خود را با تغییر نام به رقصنده تصویر و او قرار داده تا برای حراج. اما Bostonian تا به حال دو مشکل بزرگ. همسر خود را نمی خواهید به فروش اسب و او نیز بسیار متصل به چهار پا ادای احترام به پدرش. به ترکیب مسائل فروش قیمت از $25,000 خواهد تنها پوشش او گل میخ هزینه نیست پولی که صرف شده در این کلت را نگهداری.

بنابراین هنگامی که زمان برگزاری مزایده نورد در اطراف فولر تصمیم به خرید رقصنده تصویر و متقاعد کردن Cavalaris به او آموزش دهد.

همه چیز خوب پیش رفت برای اسب و مربی به عنوان 1968 دربی با نزدیک شدن. رقصنده تصویر هنوز هم دچار ضعف مچ پا, اما آنها موفق شد.

هفته قبل از این مسابقه بزرگ در Churchill Downs در مارس 4, 1968, رقاص, تصویر وارد شد فرماندار جام طلا در مریلند است. مسابقه در حال وقوع بود در پی ترور مارتین لوتر کینگ در 4 آوریل و کشور در آشفتگی.

فولر بود با افتخار حامی جنبش حقوق مدنی و هنگامی که اسب خود را برنده مسابقه, او تصمیم به اهدای $62,000 کیف پول به Coretta اسکات کینگ.

اخبار اهدای پرواز تحت رادار در مسابقه جامعه تا زمانی که یک گوینده در چوب یادبود سهام یک زمان کوتاه بعد از آن نیاز به چیزی برای پر کردن مرده و هوا نشان داد فولر حمایت از شاه بیوه. سراسیمگی از نامه به فولر گرفت از جمله برخی از باطل نفرت ایمیل.

کنتاکی دربی به حال خود را مملو رابطه با جنبش حقوق مدنی. سال گذشته پادشاه سفر کرده بود به لوئیزویل در حمایت از تظاهرات که شکسته بود در برابر مسکن تبعیض نژادی در این شهر است.

به عنوان تظاهرات در ادامه ناآرامی ها در شهر تهدید به لغو آن سال مسابقه. وجود دارد صحبت از آوردن گارد ملی و Ku Klux Klan ارائه خدمات خود را به چرچیل مقامات به منظور فعال کردن مسابقه را ادامه دهد. دربی رفت و به عنوان برنامه ریزی شده و بدون پذیرش یا ارائه, اما تنش باقی مانده است.

"وجود دارد بسیاری از عناد نسبت به جنبش حقوق مدنی در حال حاضر از سال 1967 دربی" توبی می گوید. "و در حال حاضر پیتر فولر می آید در او اهدا پول به Coretta اسکات کینگ او اهل شمال, او یک دموکرات او بسیار فعال بود و در جنبش حقوق مدنی در جنوب شرق بنابراین او نمی تواند دوست خوبی در کنتاکی."

فولر درخواست شده است که Churchill Downs گوشت گاو تا امنیت را برای اسب خود را در طول دربی یا حداقل اجازه بدهید او را خود مردم است. اما به او گفته شد نگرانی های خود را بی اساس بود و درخواست او رد شد.

در هفته منتهی به این روز بزرگ رقصنده تصویر رنج می برد از یک بیت از مچ پا تا استعداد. به مطمئن شوید که او در شرایط نخست مسابقه تیم او تصمیم گرفت به کمک طلب کردن از کمک یک دامپزشک به عنوان شناخته شده "دربی Doc."

دکتر الکس Harthill شد تا به خوبی شناخته شده در جامعه است که او مجاز به نگه داشتن خود را انبار در Churchill Downs زمینه بسیار غیر معمول وضعیت داده شده که هر دامپزشک کار می کرد از ماشین خود را. بیش از خود زندگی حرفه ای او نیز شناخته شده برای خود شیوه های سایه دار.

پنج روز قبل از شنبه مسابقه Harthill تصمیم گرفت بهترین برنامه عمل خواهد بود به رقصنده تصویر دوز Bute. دوز او پیشنهاد کرد با توجه به زندگی مجله به طور کلی پردازش از یک اسب است که در 36 ساعت اما همیشه در 90 پس از آن باید مدت طولانی رفته دربی روز. این تیم به توافق درمان است.

در هر مرحله در طول راه Cavalaris و فولر به حال درک: اگر رقصنده تصویر نگاه کنید نه در اوج بیماری به اجرای آنها خواهد برداشت او را از این زمینه است. او یک اسب خوب و هیچ دلیلی وجود دارد که به آن فشار اگر او نبود در شکل بالا.

اما آمده روز مسابقه همه چیز به نظر می رسید به در. رقصنده تصویر زد در این مسابقه که تیم او می دانست که او تا به حال در او و او به دست آورد. آن را باور نکردنی دستاورد و یک لحظه افتخار برای همه درگیر.

"من شده است در این بازی 21 سال و من هرگز از انجام هر چیزی اشتباه نشده است. من گناه هستند و بنابراین ، آنها عشق رقصنده تصویر فقط به عنوان من"

و هنگامی که آن همه آمد فاسد کردن آنها شوکه شده بودند.

"کلمات مبهوت من. من افسون بود. من فقط ایستاده بود وجود دارد" Cavalaris گفت: Sports Illustrated در سال 1968. "من شده است در این بازی 21 سال و من هرگز از انجام هر چیزی اشتباه نشده است. من گناه هستند و بنابراین ، آنها عشق رقصنده تصویر فقط به عنوان من انجام دهد."

فولر بلافاصله می دانست که او که قرار بود برای مبارزه با یافته هایی که تا به حال محروم اسب خود را از آن عنوان و نام نفر دوم جلو عبور یک اسب متعلق به کلومت مزرعه در نظر گرفته شد کنتاکی حق امتیاز جدید برنده است.

وجود دارد دو توضیح برای آنچه که می توانست اتفاق افتاده است. یا آزمون و شیمیدان مسئول انجام آنها در خطا و یا وجود داشته است مورد بازی ناپاک و کسی تا به حال dosed اسب با Bute در روزهای منتهی به مسابقه بدون آگاهی از تیم خود را.

اما برای مبارزه با این اتهامات فولر واقعا به حال فقط یک گزینه: "مشکل این بود که پیتر فولر فکر کردم که اسب برنده صادقانه میگویم. و یا اگر او نبود سپس کسی رو به او" توبی می گوید. "اما که نمی خواهد تغییر در این واقعیت است که او تا به حال یک مثبت تست مواد مخدر. واقعا تنها چیزی که آنها می توانند انجام دهند می گویند که در این آزمون اشتباه بود و شیمیدان بود بی کفایت."

وجود دارد مقدار زیادی از پشتیبانی برای این استدلال است. در علاوه بر این به مسائل با شیمیدان و با روش واقعی از شش سری تست نیز وجود دارد این مسئله است که چرچیل قوانین نمی نیاز به یک بازگشت به بالا نمونه فقط در مورد.

بنابراین هیچ راهی برای دوباره تست نمونه برای اطمینان از مثبت نتیجه دقیق بود. آزمون نیز تنها نشان دهنده مثبت یا منفی—آن را نمی گویند چقدر Bute در اسب سیستم است که می تواند تعیین اگر یک دوز اضافی داده شده بود و نزدیک به روز مسابقه.

بیش از پنج سال آینده فولر صرف بیش از او دریافت کرده اند که از دربی کیف مبارزه با رد صلاحیت. او برنده اوایل پیروزی در حالت مدار دادگاه که رد تصمیم به نوار رقصنده تصویر از عنوان خود. اما در مورد رفت و به کنتاکی دادگاه تجدید نظر که تصمیم گرفت این موضوع را یک بار و برای همه در برابر فولر و اسب خود را.

"نظریه شده اند bandied مورد در طول سال در حال اجرا از بی ضرر تر نابکار"

در حالی که این تصمیم به طور رسمی محروم رقصنده تصویر خود عنوان برنده و جایزه مورد هنوز هم پرسه با یک علامت سوال بزرگ: چگونه Bute نشان می دهد تا در تست ؟

نظریه شده اند bandied مورد در طول سال در حال اجرا از بی ضرر—را-از هر اسب متفاوت است و شاید رقصنده تصویر پردازش یکشنبه Bute تزریق بسیار آهسته تر از حد معمول—به زشت تر—کسی که در Churchill Downs جامعه دستکاری اسب به عنوان انتقام فولر حمایت از MLK.

آن می توانست dastardly Harthill بود که به خوبی برای خود هدف و یا شاید Harthill یا شخص دیگری می خواستم به پرتاب نژاد به نفع کلومت مزرعه.

در پی قانونی مورد کنتاکی دربی بی سر و صدا ساخته شده تغییرات. آنها افزایش امنیت در Churchill Downs تغییر روش های تست و به آرامی شل قوانین خود را که در آن داروهای مورد تایید برای استفاده است.

این تیم در پشت رقصنده تصویر برای بخش خود سرسخت باقی مانده تا پایان که اسب خود را—بهترین اسب—است حق برنده 1968 Kentucky Derby.

در ژانویه سال 1969 زندگی مجله خود را منتشر کرد لیست برندگان و بازندگان از سال قبل است. رقصنده تصویر تاج گذاری شد برنده سال با یک عنوان که گفت: خوانندگان به "فراموش دادخواهی در Churchill Downs—که داد و بیداد برای مسابقه کمیسیون است."

در سال 1998 این سوارکار اسب دوانی شدن Ussery به یک خبرنگار در لس آنجلس تایمز خود کارت کسب و کار است که به عنوان خوانده شده "کنتاکی دربی برنده '67 & '68"; فولر نگه داشته و نشانه ای در مزرعه اش که خواندن "رقصنده تصویر برنده 1968 Kentucky Derby."

"تنها چیزی که ما می تواند کاملا با اطمینان می دانیم این است که او به ضرب و شتم هر اسب زد که در دربی که روز" توبی می گوید. "و هنگامی که شما در حال صحبت کردن در مورد دربی برندگان که همه شما می توانید می گویند در مورد هر یک از آنها. او برنده آن را بسیار تحت. و برای من این است که چگونه رقصنده تصویر باید به یاد داشته باشیم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب