صربی معترضان شلاق را در botched همه گیر پاسخ

معترضان در صربستان را مورد دولت بی مهارت تلاش برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری از آنها جو

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

معترضان در صربستان را مورد دولت بی مهارت تلاش برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری از آنها جوان هستند و قهر با ناآرامی مجبور قدرتمند Aleksandar Vucic به زمین.

شب آغاز شده و مانند بسیاری دیگر – با طولانی کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور Aleksandar Vucic. آدرس خود تحویل در مشخصه آهسته و غمگین تن با مقدار زیادی از تصاویر بمب افکن می تواند آب پز کردن به پیام زیر: صربستان خواهد reimpose مستند اقدامات و حکومت برای مبارزه با گسترش شیوع کروناویروس.

ادامه مطلب: صربستان: رئیس جمهور Aleksandar Vucic می گوید معترضان هستند 'اراذل و اوباش'

این حرکت بود به اندازه کافی سریع ابراز خشم در روز سه شنبه. هزاران نفر رفتند به مرکز شهر بلگراد از جمله بسیاری از جوانان و زوج های جوان. معترضان حلیم پلیس با عود سنگ و بطری های خالی و یک گروه از آنها موفق به نقض ساختمان پارلمان. نیروهای امنیتی در پاسخ قریب به اتفاق زور و می بارند از گاز اشک آور. بیشتر به دنبال ناآرامی در روز چهارشنبه.

ادامه مطلب: خشونت معافیت جدید در صربستان تظاهرات

صحبت با دویچه وله تاکید رد این ایده که آنها در اعتراض به مستند. آنها می گویند که آنها عصبانی هستند در Vucic و دولت او برای botching همه گیر پاسخ.

"این اعتراضات در حال ابراز نارضایتی شدید که مردم به خصوص افراد جوان در این کشور احساس شده است برای مدت زمان بسیار طولانی" یکی از شرکت کنندگان گفت: DW. "ما در حال اعتراض به سیستم که در آن همه ارزش های کاملا پیچیده که در این دولت انجام شده است به ما هر آنچه در آن احساس می کند مانند قفل کردن ما در در را" او اضافه شده است.

خنده تمام راه را به حکومت نظامی

دولت منتقدان دولت ضد تلاش های همه گیر به عنوان ترکیبی از سرسام آور بی کفایتی و با انگیزه های سیاسی حساب دیفرانسیل و انتگرال. پس از ویروس برتر ایتالیا در ماه فوریه دولت صربستان صحنه یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن یک ارشد پزشکی مشاور برکنار عفونت به عنوان "مسخره ترین ویروس در تاریخ بشر وجود دارد که در Facebook." با رئیس جمهور Vucic خنده در پس زمینه ، ریه Branimir Nestorovic تشویق صربی زنان را به "رفتن به خرید در ایتالیا" از آنجا که زنان "عملا نمی میرند ویروس."

ده روز بعد از اولین coronavirus مورد ثبت شد در صربستان و دو هفته پس از اصلی کنفرانس مطبوعاتی Vucic تخت انکار کرد که Nestorovic تا کنون ساخته شده خود را ادعا می کنند.

"Don't lie هیچ کس تا کنون گفت: این مسخره ترین ویروس" رئيس جمهور گفت: به عنوان برخی از دو ده نفر تایید به توان و حذف.

به هیچ وجه برای سالمندان

فقط روز بعد صربستان معرفی یک وضعیت اضطراری و اعمال برخی از ترین در جهان سخت گیرانه ضد بیماری همه گیر از جمله 24 ساعته مستند در افراد 65 ساله و مسن تر در مناطق شهری است. مشابه پتو ممنوعیت اعمال شده به 70 ساله و سالمندان زندگی در خارج از صربستان در شهرستانها. دولت به دنبال معرفی شبانه حکومت برای کل جمعیت و همچنین آخر هفته حکومت کشیده است که از جمعه شب تا شنبه صبح.

اما Vucic و دولت او هنوز مجموعه در برگزاری انتخابات پارلمانی در ژوئن 21. در ماه مه مقامات به طور ناگهانی به پایان رسید مستند و گفت: عمومی شیوع بیماری تحت کنترل است. زندگی روزمره را از سر گرفته و با عملا هیچ محدودیتی. رویداد مهم ورزشی از جمله مسابقات تنیس و در سطح بالای فوتبال بازی برگزار شد در مقابل هزاران نفر از طرفداران.

انتخابات خوب و احزاب بد ؟

طرفدار Vucic اردوگاه به ثمر رساند و یک پیروزی چشمگیر در انتخابات. تقریبا بلافاصله پس از این Vucic و مقامات پزشکی هشدار داد افزایش سریع در موارد و فشار بر سیستم بهداشت و درمان. در هفته پس از انتخابات معتبر بالکان تحقیقی شبکه منطقه ای (BIRN) اعلام کرد یک گزارش مدعی است که دولت به شدت underreporting coronavirus موارد است. بسیاری از ناظران نیز متهم ائتلاف حاکم از fudging اعداد به منظور فشار به جلو با انتخابات.

در روزهای اخیر Vucic گفت: شیوع تقویت شد شهروندان مهمانی و معاشرت در داخل خانه و خواست مردم نمی شود "غیر مسئولانه". او همچنین گفت که "هیچ کس آلوده" در انتخابات و مستند اقدامات برداشته شد در شهروندان اصرار. با مرگ روزانه عوارض فراتر از اوج خود در ماه مارس و آوریل سطح این هفته Vucic آغاز شده بازگرداندن محدودیت در زندگی عمومی است.

زمان برای "استبداد" به پایان رسید

برای هزاران نفر از معترضان Vucic سه شنبه اطلاعیه در مورد reimposing این مستند آخرین کلش باعث آنها را به دریچه ماه-طولانی سرخوردگی در خیابان های بلگراد و دیگر شهرهای بزرگ. ریشه های اعتراض, اما, رسیدن, بسیار عمیق تر. برای بسیاری از افراد جوان تظاهرات نیز اعتراض علیه این کشور که در آن حزب حاکم برخوردار کنترل بی سابقه ای از بودجه دولتی به شرکت های خصوصی با نیروهای امنیتی و رسانه ها.

Clashes between the police and protesters in Belgrade (Getty Images/AFP/A. Isakovic)

درگیری میان پلیس و معترضان در بلگراد

"من آمد به اعتراض به سادگی از آنجا که من فکر می کنم آن را در مورد زمان و پس از هشت سال به این ظلم و ستم به پایان آن" یکی دیگر از شرکت کنندگان از بلگراد تجمع گفت: DW.

ادامه مطلب: نظر: Aleksandar Vucic نقش کرده و نقش مهمی در صربستان

دولت را سنگین دست پاسخ که دیدم نصب شده و پلیس ضد ترور جوخه های مستقر برای مهار ناآرامی ها همچنین خدمت به تحریک معترضان بیشتر است. نمونه آشکار خشونت پلیس دور ساخته شده در رسانه های اجتماعی از جمله پلیس ضد شورش ضرب و شتم سه نوجوان اسرائیلی که مسالمت آمیز نشستن بر روی یک نیمکت و یک لباس افسر پلیس با قرار دادن پای خود را بر روی سر یک زندانی است که دروغ گفتن بر روی زمین. منابع متعدد همچنین در مورد شایعات از پلیس و طرفدار دولت و گروه های جاسازی شده در میان تظاهرات.

"ما شاهد استفاده و سوء استفاده از زور – و نه فقط توسط پلیس نه فقط توسط اراذل و اوباش و راست-کنار سازمان یافته توسط این رژیم بلکه توسط برخی از ظاهرا دولت موازی سازه... که البته پوشیدن لباس غیر نظامی" به معترضان اضافه شده است.

Vucic backtracks

در مواجهه با جمعه خشونت رئیس جمهور Vucic چشم. او اعلام کرد که مقررات منع رفت و آمد از ایده "احتمالا" گیریم که تایید شد در روز پنج شنبه به این کشور به اورژانس coronavirus شورای. این شورا همچنین اعمال محدودیت در تجمعات بیش از ده نفر در بلگراد و محدود ساعات کار همه داخل سالن به 9. p. m.

ادامه مطلب: صربستان را Vucic پشت پایین در coronavirus مقررات منع رفت و آمد پس از بلگراد تظاهرات

بعید به نظر می رسد که دولت سازش باید در حفظ و معترضان از خیابان است. با صربی اقتصاد در ژنده پوش و باشگاه ها و میله های بسته در شب وجود دارد نه بسیاری دیگر از مکان های سمت چپ آنها را به رفتن.

  



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن