داده های مرکز سوئیچ درآمد سقوط در سه ماهه اول سال با توجه به دل D'oro گروه

با توجه به گزارش اخیر توسط دل D'oro گروه منبع قابل اعتماد برای اطلاعات در مورد ارتباطات شبکه و مرکز داده این ص

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

با توجه به گزارش اخیر توسط دل D'oro گروه منبع قابل اعتماد برای اطلاعات در مورد ارتباطات شبکه و مرکز داده این صنایع در سراسر جهان دیتا مرکز سوئیچ بازار ثبت آن کاهش برای اولین بار در نه سال حذف 9 درصد در طول دو سال گذشته در سه ماهه اول. 1Q 2020 درآمد سطح نیز پایین ترین میزان در سه سال است. نرمی بود گسترده در سراسر عمده مارک فروشندگان به جز شبکه های درخت عرعر و سفید جعبه فروشندگان. درآمد حاصل از جعبه سفید فروشندگان رو بود و عمدتا توسط افزایش تقاضا از گوگل و آمازون است.

"این COVID-19 همه گیر ایجاد کرده است برخی از تاثیر مثبت بر بازار به عنوان برخی از مشتریان کشیده سفارشات در انتظار کمبود عرضه و طویل منجر نیوز" گفت: Sameh Boujelbene مدیر ارشد در دل D'oro ، "در عین حال این حرکت صعودی پویا تر بود نسبت به جبران همه گیر تر تلفظ تاثیر منفی بر تقاضای مشتری به عنوان آنها مکث خرید به دلیل کلان اقتصادی عدم قطعیت. محدودیت عرضه نمی شد و عمده headwinds در طول سه ماهه اول اما انتظار می رود برای تبدیل شدن به بیشتر آشکار در سه ماهه بعدی" اضافه شده Boujelbene.

اضافی برجسته از 1Q 2020 Ethernet Switch – مرکز داده های گزارش:

  • درآمد کاهش گسترده در تمام مناطق بود اما کمتر در شمال امریکا است.
  • ما انتظار داریم درآمد در بازار به کاهش بالا تک رقمی در سال 2020 با وجود برخی از جیب قدرت از بخش خاصی.

در مورد گزارش

دل D'oro گروه سوئیچ اترنت – مرکز داده های گزارش سه ماهه ارائه می دهد یک نمای تفصیلی از بازار از جمله Ethernet برای دسترسی به سرور, سرور تجمع و مرکز داده های هسته ای. (نرم افزار خطاب است به طور جداگانه.) این گزارش شامل عمق بازار و فروشنده-سطح اطلاعات تولید کنندگان درآمد; پورت حمل; میانگین قیمت فروش برای هر دو مدولار و ثابت موفق و Unmanaged Ethernet (1000 Mbps,10, 25, 40, 50, 100, 200, و 400 GE); و منطقه ای جوش. برای خرید این گزارش لطفا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل در dgsales@delloro.com, daisy@delloro.com.

در مورد Dell D'oro گروه

دل D'oro گروه شرکت تحقیقات بازار است که دارای تخصص در استراتژیک تجزیه و تحلیل رقابتی در ارتباطات از راه دور شبکه و مرکز داده در آن بازار. شرکت ما فراهم می کند در عمق داده های کمی و کیفی تجزیه و تحلیل به منظور تسهیل مهم این واقعیت مبتنی بر تصمیم گیری کسب و کار. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید Dell D'oro گروه در +1.650.622.9400 و یا بازدید www.delloro.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن