حمله به پایگاه نظامی در نیجر را Diffa منطقه

چندین کشته و زخمی گزارش شده در یک مظنون بوکوحرام در حمله به یک پاسگاه نظامی در جنوب شرقی نیجر. این آخرین در یک

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

چندین کشته و زخمی گزارش شده در یک مظنون بوکوحرام در حمله به یک پاسگاه نظامی در جنوب شرقی نیجر. این آخرین در یک سری از درگیری های خشونت آمیز در منطقه در این ماه.

دوازده سرباز ارتش کشته در حمله به یک پایگاه نظامی در نیجر را Diffa منطقه صحنه درگیری های اخیر با جنگجویان جهادی این کشور وزارت دفاع روز سه شنبه گفت.

حمله "بوکوحرام تروریست های" یک شب جمعه در Blabrine پایگاه نظامی چپ یکی دیگر از 10 سربازان زخمی این وزارتخانه در بیانیه ای گفت.

آن را بلافاصله روشن نیست که چگونه بسیاری از مهاجمان کشته شدند در این حادثه که در نیجر را Blabrine پایگاه نظامی در حدود 20 کیلومتر (12 مایل) در شمال شرقی Diffa شهر از راه دور در جنوب شرقی منطقه در نزدیکی دریاچه چاد که در آن مرزهای کامرون چاد و نیجر و نیجریه همگرا.

بیشتر بخوانید: افزایش حملات تروریستی در آفریقا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

منطقه فقیر Sahel مرزهای کشور نیجریه زادگاه بوکوحرام.

چندین درگیری های خشونت آمیز را بازمی گردد ارتش علیه شبه نظامیان اسلامگرا در منطقه از زمان شروع ممکن است. هفته گذشته 75 بوکوحرام مبارزان کشته شدند در منطقه — هر دو در جنوب شرقی نیجر و در سراسر مرز در نیجریه.

بوکوحرام شورش تاکنون بیش از 36,000 زندگی پس از آن آغاز شد و در شمال شرقی نیجریه در سال 2009 و آواره نزدیک به دو میلیون نفر از خانه های خود.

ببینید/روپیه (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن