ساخته شده یک ظرف غذا در قرنطینه? در اینجا چگونه برای تمیز کردن

این دیگر بهار, اما آن را به احساس مانند ما شده است hibernating برای سه ماه گذشته است. در حالی که من هنوز به ما

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

این دیگر بهار, اما آن را به احساس مانند ما شده است hibernating برای سه ماه گذشته است. در حالی که من هنوز به ماندن در داخل خانه برای بیشتر قسمت من شده اند ردیابی به طور قابل توجهی بیشتر گرد و غبار و باقی مانده در اطراف فرش و کف در خانه. و بنابراین من فکر می کنم آن زمان برای یک قرنطینه تمیز.... داشتن فضای پاک می تواند به بهبود سلامت روان و فقط راستش احساس خوبی است. می توان آن را سخت برای شروع هر چند. به کمک ما گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه ما در تمیز کردن وسایل.

برای جارو

Dyson V11 گشتاور درایو خلاء

این خلاء کنه تمام جعبه در کتاب من است. این یک cordless stick vacuum بنابراین شما هرگز دریافت و به راحتی می توانید آن مانور علاوه بر آن موتور منظم خلاء بنابراین شما از دست رفته نیست هر قدرت. هنگامی که شما به نوبه خود آن را برای تلفن های موبایل مانند یک Prius—سکوت—اما نمی شود فریب آن را خورد کردن هر چیزی در مسیر آن است. آن می آید با یک دیوار کوه بیش از حد, بنابراین شما می توانید نگه دارید خود را تمیز کردن وسایل زیبا و سازمان یافته زمانی که شما با آنها انجام می شود.

برای MOPPING

Tineco یک طبقه S3

در حالی که Dyson خواهد خورد تا گرد و غبار و باقی مانده شما هنوز هم نیاز به mop طبقه خود را. این یک ارتقا از کف شوی و سطل معمول است. این خلاء و شوی خود را به طبقه چوب جنگلی با جریان آب به دریافت هر گونه لکه و یا براشهای که ممکن است پشت سر گذاشت. آن را شارژی بسیار سبک وزن و اجرا می تواند تا 35 دقیقه.

برای تمیز کردن راه حل

Blueland پاک ست

Blueland تا به آنچه شما نیاز به نگه داشتن خود را, توالت, ویندوز, آینه و سطوح به دنبال بی عیب. این مجموعه همراه با چهار بطری های قابل استفاده مجدد و برخی از قرص است. فقط با صدای تلپ قرص در هر بطری را با آب پر کنید و voila متمرکز تمیز کردن راه حل. شما می توانید سفارش های بیشتر قرص هنگامی که شما به آنها نیاز دارید بیش از حد.

برای اسفنج

اسکراب پدر

شما نیاز به تمیز کردن پاپ به نوعی, و من به شدت توصیه این اسکراب, پدر, به انجام این کار. این اسفنج ها بوی رایگان به نوبه خود نرم در آب گرم و شرکت در آب سرد اما بهتر از همه هستند ابتدا رایگان. این بدان معناست که شما می توانید استفاده از آنها را در گلدان و تابه به خارج gunk و باقی مانده را بدون نیاز به نگرانی در مورد صدمه زدن به هر چیزی. در عوض, شما فقط می توانید لذت بردن از اسکراب پدر لبخند در شما.

برای به روز رسانی حوله کاغذی

سوئد Dishcloth سلولز اسفنج پارچه

Scouted ویرایشگر جیلیان لوکاس دوست دارد این قابل استفاده مجدد حوله کاغذی. "این نوع از یک حوله کاغذی/اسفنج/ظرف حوله ترکیبی. آنها ساخته شده از سلولز و پنبه است که اجازه می دهد تا آنها را برای جذب تا 20 برابر وزن خود را, به طوری که آنها تبدیل به نرم و زمانی که آنها ، و یا ترک آنها را خشک و استفاده از آنها به مالش دادن ظروف و یا شمارنده. هر یک حوله تمیز می تواند با قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی و یا حتی دستگاه شستشو و استفاده مجدد تا 50 بار قبل از نیاز به پرتاب شود. و پس از آنها می آیند در 10 بسته که به معنی شما در حال گرفتن گزینه های سازگار به 500 یکی-استفاده از حوله کاغذی."

برای DESTRESSING

جهانی ژل تمیز کردن

برای کوچکتر آسانسور به این ژل تمیز کردن رفتن. آن را نمی خواهد و گرد و غبار کف (حداقل نه همه آن) اما آن را به گرد و غبار کوچکتر کردن سطوح سخت مانند صفحه کلید خود را, میز و یا AC. اما بهترین قسمت این است که آن را نیز یک توپ استرس. نگاه کردن می تواند استرس زا باشد اما با این کار, شما باید یک راه برای destress حتی اگر شما لازم نیست که انرژی به پاک کردن همه چیز.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب