مرگبار طوفان Amphan برگ دنباله از تخریب در هند و بنگلادش

Super cyclone Amphan اتحاد چپ بیش از ده نفر کشته و میلیون ها نفر بیشتر تخلیه و یا بدون برق است. "وضعیت نگران ک

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

Super cyclone Amphan اتحاد چپ بیش از ده نفر کشته و میلیون ها نفر بیشتر تخلیه و یا بدون برق است. "وضعیت نگران کننده تر از coronavirus همه گیر" یک مقام گفت.

حداقل 20 نفر کشته و بیش از 3 میلیون آواره طوفان Amphan آن را به عنوان ضربه هند و بنگلادش, مقامات روز پنجشنبه گفت. این طوفان یکی از قدرتمند ترین طوفان به آمار و جنوب آسیا تا کنون.

Amphan تخریب هزاران خانه و جا و درختان و باعث جاری شدن سیل شدید. دولت هند بنگال غربی در زمان فشار از طوفان ساخته شده است که ریزش زمین در شب چهارشنبه.

بادها رسیده 185 متر/ثانیه, (115 مایل در ساعت) و هند در شهر کلکته به 15 میلیون نفر دیدم شدید آسیب به ساختمان, قطع برق و تخریب زیرساخت ها است. حداقل 10 نفر کشته شدند در بنگال غربی به تنهایی بیشتر به دلیل سقوط دیوار و غرق شدن دولت وزیر Mamata بانرجی گفت.

People standing close to each other in Kolkata street (DW/Sudipta Bhowmick)

اجتماعی فاصله ساخته شده است حتی سخت تر توسط طوفان Amphan

"ما مواجه با سه بحران: coronavirus ها هزار نفر از مهاجران که در حال بازگشت به خانه و در حال حاضر طوفان" گفت: Banjeree. "وضعیت نگران کننده تر از coronavirus بیماری همه گیر. ما نمی دانیم که چگونه به آن رسیدگی," او اضافه شده است.

او همچنین با اشاره به این که در مقیاس کامل تخریب شد هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده به عنوان جزایر بسیاری در خلیج بنگال قطع شد و از تماس با.

Coronavirus کاهش می یابد و تخلیه تلاش

اجتماعی فاصله اقدامات معرفی شده به سرعت گسترش coronavirus مانع تخلیه و تلاش و با بسیاری از مردم در هند و بنگلادش حاضر به ترک خانه های خود را برای ترس از عفونت در پناهگاه طوفان.

بیشتر بخوانید: Coronavirus را تهدید می کند میلیون ها نفر آواره شدید آب و هوا و تعارض

مقامات در بنگلادش هنوز موفق به آوردن بیش از 2.4 میلیون نفر به پناهگاه که در آن ماسک صورت اجباری هستند. عفونت نرخ در حال افزایش در کشور است.

طوفان عبور از مرز هند به بنگلادش اواخر شنبه شب که در آن حداقل چهار نفر کشته شدند. حدود یک میلیون نفر را بدون برق هستند و صدها نفر از روستاها به زیر آب به دلیل جزر و مد موج. یک دوجین از سیل و سدهای است نقض شده است.

نگرانی مطرح شد بیش از Bhasan کاراکتر جزیره که در آن صدها نفر از Rohingya پناهندگان قرار دارد و بزرگترین اردوگاه پناهندگان در نزدیکی کخس بازار در بنگلادش که در آن 1 میلیون بیشتر زندگی می کنند در شرایط تنگ شده.

طوفان است و انتظار می رود به سرعت از دست دادن بعد در روز پنج شنبه. Amphan اول "سوپر گردباد" برای ضربه زدن به خلیج بنگال از سال 1999 زمانی که 150,000 نفر کشته شدند.

اد/ng (AP, AFP, dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب