Debi Bober را "اجتماعی فاصله" - دانلود رایگان فردا (6/1/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Debi Bober جدید کتاب "اجتماعی فاصله: صدای یک معلم و دانش آموزان خود را در ی

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Debi Bober جدید کتاب "اجتماعی فاصله: صدای یک معلم و دانش آموزان خود را در یک جهان همه گیر." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 1سنت.

با کمتر از یک روز متوجه هر معلم در سراسر جهان مجبور شد به شدت تغییر کل آموزش و یادگیری سیستم دولتی و مدرسه خصوصی به عنوان ما آن را می دانم. دانش آموزان و معلمان و پدر و مادر در سراسر جهان به قرنطینه, فروشگاه, بسته, رستوران سوار کردن. زندگی شد اندازه گیری شده توسط یک "6 پا اجتماعی-حقوقی" هنجار شده است. اما برای کودکان به صورت محلی و بین المللی در این لحظه تماس به عمل سکوت نیازهای خود را قفل شده است تا امید خود را و احساس به عنوان اگر آنها در جهان به پایان رسیده بود. این کتاب مجموعه ای از داستان از یک کلاس از دانش آموزان و معلم خود را که ثبت افکار و تجارب مرور از طریق جهان COVID-19 همه گیر از سال 2020.
 

اثری اجتماعی عاطفی سفر از این کلاس پنجم دانش آموزان کلاس و معلم به عنوان آنها یاد بگیرند به حرکت چگونه به مقابله با اثرات coronavirus در آموزش و پرورش عمومی در امریکا است .

"اجتماعی فاصله" توسط Debi Bober رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/1/2020 – 6/5/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B088LM57M4.

"اجتماعی فاصله گرفته" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"اجتماعی فاصله' زیبا نوشته شده, بی ریا کتاب است که به ما می دهد بینش منحصر به فرد به کودکان برای مقابله با خاموش شدن های اخیر. شوک ناباوری, غم, تنظیم, جدید, دیدگاه, اکتشافات جدید...گفت در کلمات خود را. این داستان را با الهام نه تنها برای معلمان و پدر و مادر بلکه برای همه ما است. چون گروه کر ده ساله صدای طنین انداز با امید. به عنوان یکی از کودکان قرار داده و آن را: "من ممکن است جوان و کوچک اما من هنوز هم ساخت یک تفاوت." – Iva Embley

"این بچه ها باید بسیار به خود افتخار!! این به عنوان خوانده شده با بینش در مورد چگونگی این بیماری همه گیر همه تاثیر می گذارد نه تنها بزرگسالان است." – TS

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

دکتر Debi Bober آموخته است K-8 دانش آموزان در LBUSD برای 25 سال است. او با این نسخهها کار میکند در خطر جمعیت انگلیسی زبان آموزان آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان mainstreamed دانش آموزان و دروازه شناسایی زبان آموزان. Debi Bober موفق به دریافت مدرک دکترا در رهبری و مدیریت آموزشی از دانشگاه UCLA در سال 2007 که در آن او موفق به کسب دکترا پایان نامه جایزه برای کار خود را در آموزش اثربخشی. Debi انتخاب شد به عنوان یکی از 200 ملی تیم رویایی معلمان به طرح درس برای LearnZillion.com. او دیجیتالی تعاملی درس قابل دانلود هستند توسط معلمان در سطح جهان است. Debi نیز ایجاد و توسعه حرفه ای فیلم های آموزشی برای معلمان در منطقه است.

Debi در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک مشاور آموزشی برای teachinglearningsolutions.com. او تسهیل یادگیری مشارکتی معلمان, معلم رهبران و مدیران در سراسر ایالات متحده است. در 2019, Debi Bober اهدا شد معلم سال در محلی منطقه لس آنجلس و انتخاب شد فینالیست در ایالت کالیفرنیا است. او یک همسر و مادر دو فرزند ساکن در لانگ بیچ کالیفرنیا در یک بلوک از جایی که او به مدرسه رفت و به عنوان یک کودک. در زمان او یک رقابتی بست قایق رانی paddler Ragnarian دونده و نقش فلوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن