دموکراتیک فرمانداران' COVID پاسخ شده است بهتر از آمریکا

وقتی که می آید به COVID-19 سرزنش جمهوری خواهان بدست شفت در حالی که دموکرات ها آن را ساخته شده در سایه. این است

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

وقتی که می آید به COVID-19 سرزنش جمهوری خواهان بدست شفت در حالی که دموکرات ها آن را ساخته شده در سایه.

این است که حداقل تا حدودی به دلیل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رئيس جمهور است. آن را سخت به چشم پوشی خود فاجعه نادرست از ویروس و یا این واقعیت است که او غالب بسیار توجه رسانه ها.

در حالی که آن را تبدیل به مد روز تبدیل فرمانداران جمهوریخواه برای خود COVID-19 پاسخ به آن خیره کننده است چگونه دموکراتیک فرمانداران باید به طور کلی بدست عبور (و گاهی اوقات حتی بالا ستایش) برای عملکرد ضعیف خود را.

بیایید نگاهی به کالیفرنیا ما بزرگترین دولت توسط جمعیت (سومین مساحت). این اولین بار بود که دولت اعلام stay-در-خانه سفارش در ماه مارس است. اما در مارس 9, پس از دریافت ستایش و توجه خود را برای دست زدن به این ویروس فرماندار گاوین Newsom بازگشایی دولت شده است و همه سراشیبی پس از آن.

"خط پایین این است که ما باز کردن بیش از حد به زودی در کالیفرنیا و در حال حاضر ما در حال پرداخت قیمت" آن Rimoin مشهور, اپیدمیولوژی گفت: New York Daily News. "ما هیچوقت از بین بردن ویروس. ما فقط مسطح منحنی. آن را هنوز هم در جوامع چون ما اصلا گله مصونیت است یا چیزی نزدیک به آن" Rimoin ادامه داد. "ما راضی."

شما ممکن است استدلال می کنند که نیویورک بود ناگهان گرفتار اما شما می توانید واقعا که استدلال برای کالیفرنیا. در مورد آنها بسیار بزرگ و بسیار مهم و بسیار دموکراتیک دولت آگاهانه تصمیم به جمعی خود را پا کردن پدال آشکار نتیجه Newsom غارنوردی به زیاد فشار سیاسی از ساکنان کالیفرنیا.

"نیویورک تا به حال یک قله بسیار زود و همه وجود را دیدم وحشت از آنچه اتفاق می افتد. در اینجا در کالیفرنیا ما از آن تجربه. ما را در معرض خطر جدی است که یک مشکل شایع در بهداشت عمومی" گفت: Rimoin.

صحبت از نیویورک دموکراتیک فرماندار اندرو کومو درمان شده اند مانند ستاره در نظر گرفتن پوچ victory lap—اخیرا ظاهر می شود در این اواخر نشان می دهد با استفان کلبرت. اما کومو در ابتدا به عنوان ویروس و تصمیم خود را به منظور خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات را coronavirus بیماران منتشر شده از بیمارستان ها هزینه تعداد بی حد و حصر زندگی می کند.

هنوز من را بخوانید و در مورد بسیاری از رسانه های جریان اصلی و ارقام (برای ذخیره سی ان ان جیک Tapper) انتقاد از او را. همان می رود برای فرماندار کالیفرنیا که دولت خونتان در حدود همان زمان به عنوان فلوریدا و آریزونا و جورجیا و تگزاس.رسانه ها روایت متمرکز شده که چگونه این ایالت به حال بازگشایی بیش از حد به زودی, اما من نمی شنوید زیادی در مورد کالیفرنیا.

در طول بهار میشیگان گرچن Whitmer تا به حال رسوایی مربوط به دادن چراغ سبز به یک پیمانکار با روابط دموکراتیک را به انجام تماس ردیابی و همچنین شوهرش تمایل به دریافت قایق خود را در آب (در زمانی که Whitmer بود دلسرد آن). شد این آیوا کیم رینولدز, جمهوری, ما فقط می توانید تصور کنید که چگونه رسانه ملی ممکن است درمان داستان.

مشکلات دیگر وجود دارد در دموکراتیک اداره متحده است. کلرادو در حال نزدیک شدن به اوج COVID-19 سطح, اما شما می توانید یک مدل موی وجود دارد در مارس 1. در دلاور ده نفر بودند به تازگی داده شده نادرست COVID نتایج. در کارولینای شمالی زندانها ادامه داد: برای انتقال زندانیان در طول همه گیر می شوند و از انطباق با COVID-19 دستور دادگاه. برخی از رهبران دموکرات (مانند نیوجرسی فرماندار فیل مورفی) تجاوز خود را COVID-19 سفارشات با شرکت در زندگی مهم پیاده روی. شما احتمالا شنیده ام زیادی در مورد این داستان... است که مرتب کردن بر اساس از نظر من.

در حال حاضر شما احتمالا فکر این است که حدیثی گیلاس=چیدن. و آن است. اما در نظر گرفتن داده ها: از نیویورک تایمز لیست متحده که در آن موارد جدید در حال افزایش است (از جولای 27) اکثریت دموکراتیک را برنداشته است.

این کشورها عبارتند از لوئیزیانا, نوادا, ویسکانسین, New Mexico, North Carolina, دلاور, کنتاکی, مینه سوتا, ویرجینیا, ایلینوی, واشنگتن, کلرادو, پنسیلوانیا, میشیگان, رود آیلند و هاوایی.

همچنین شامل در لیست واشنگتن است که نه دولت اما اتحاد دموکراتیک شهردار و پورتوریکو است که نه دولت اما یک فرماندار است که یک عضو جدید و مترقی ،

در حال حاضر این آمار به یک عکس فوری. آنها تمام داستان نیست. یک دولت قوی تر تست ممکن است به عنوان تهمت اغلب ابراز تاسف می شود "پاداش" با شيوع بيشتر عفونت است. یکی همچنین می تواند استدلال می کنند که مرگ و میر است و مهم تر از آمار (اما حتی در اینجا مرگ و میر در آبی متحده—عمدتا رانده وحشتناک اعداد در نیویورک و نیوجرسی—بالاتر از نرخ مرگ و میر در ایالات قرمز). در انصاف با چگالی بالا متحده که تمایل به دموکراتیک احتمالا فراموش صورت یک چالش سخت تر. نکته این است که وجود دارد بسیاری از متغیرهای درگیر است.

"برخی از رهبران دموکرات (مانند نیوجرسی فرماندار فیل مورفی) تجاوز خود را COVID-19 سفارشات با شرکت در زندگی مهم پیاده روی. "

اما اگر که نیست به اندازه کافی برای متقاعد کردن شما فرمانداران جمهوریخواه کردم یک مقدار اولیه در نظر بگیرید: Seth Masket از megyn kelly نگاه اولین مورد ثبت شده از COVID-19 در هر دولت و پس از آن در چند روز گذشته قبل از فرمانداران تحمیل "در خانه ماندن" یا پناهگاه در محل" سفارش. با توجه به Masket "من در بر داشت یک فرماندار وابستگی حزب را ندارد یک تفاوت بزرگ در زمانی که دستور صادر شد."

این تا حدودی گمراه کننده است. در آن زمان (Masket قطعه نوشته شده بود در راه بازگشت در مارس) وجود دارد هنوز هم هشت فرمانداران—همه خواهان—که تا به حال اعمال شده هر ایالت سفارشات (این تمایل به روستایی متحده Iowa). اما به عنوان Masket اشاره کرد تفاوت میان کسانی که کوچک بود. "ميانه فرماندار دموکرات تحمیل چنین دستوری 21 روز پس از مورد اول به نظر می رسد و ميانه فرماندار جمهوری خواه در زمان 25 روز."

چه می کند این همه چیست ؟ به عنوان یک ناظر شما می شود به استدلال می کنند که دموکرات ها در حال دست زدن به COVID-19 بدتر از جمهوری خواهان. اما یک استدلال ساده تر—یکی داده به نظر می رسد برای تایید حتی اگر پوشش رسانه ای درصدد آن—این است که دموکراتیک متحده هستند و نه دست زدن به آن را به خوبی و فرمانداران جمهوریخواه (به طور کلی) در نظر گرفتن فشار از coronavirus سیاسی بازدید.

با تشکر از مغلوب ساختن پیشی جستن!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن