Euronext اعلام کرد حجم برای مارس سال 2020

Euronext پیشرو پان اروپایی ارز در منطقه یورو امروز اعلام کرد حجم معاملات در آوریل سال 2020 است. ماهانه و تاریخ

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

Euronext پیشرو پان اروپایی ارز در منطقه یورو امروز اعلام کرد حجم معاملات در آوریل سال 2020 است.

ماهانه و تاریخی حجم جدول موجود در این آدرس:
https://www.euronext.com/en/investor-relations#monthly-volumes

20200504_Euronext_Press Release_Volume - مارس سال 2020 است.pdf

در مورد Euronext
Euronext پیشرو پان اروپایی, بورس, پوشش, بلژیک, فرانسه, ایرلند, هلند, نروژ, پرتغال و انگلستان است. با نزدیک به 1500 ذکر شده صادر کنندگان به ارزش €4.5 تریلیون دلار در بازار capitalisation همانطور که از پایان ماه دسامبر 2019 Euronext اتحاد بی بدیل آبی تراشه حق رای دادن است که شامل 26 صادر کنندگان در مورنینگ® یورو 50 شاخص℠ و قوی متنوع داخلی و بین المللی پایه مشتری. Euronext عمل تنظیم و شفاف سهام و مشتقات و بازارهای بزرگترین مرکز بدهی و بودجه لیست در جهان است. مجموع آن ارائه محصول شامل سهام, فارکس, تبادل وجوه معامله حکم و گواهینامه ها و اوراق قرضه مشتقات کالاها و شاخص. Euronext همچنین اهرم تخصص خود در بازارهای در حال اجرا با ارائه تکنولوژی و مدیریت خدمات به اشخاص ثالث. علاوه بر آن اصلی تنظیم بازار Euronext نیز به اجرا در Euronext رشد™ و Euronext دسترسی™ تسهیل دسترسی به لیست برای شرکتهای کوچک و متوسط. نروژی بورس و نقل و انتقال آن & حل و فصل فرعی هم عامل به عنوان اسلو Børs سرور مجازی پیوست Euronext در 17 ژوئن 2019.
برای مشاهده آخرین اخبار ما را در توییتر (twitter.com/euronext) و LinkedIn (linkedin.com/euronext).
 

سلب مسئولیت
این آزادی مطبوعات است که برای مقاصد اطلاعات است و نه یک توصیه به شرکت در فعالیت های سرمایه گذاری. این آزادی مطبوعات ارائه شده است "as is" بدون نمایندگی و یا ضمانت نامه از هر نوع. در حالی که تمام مراقبت مناسب گرفته شده است برای اطمینان از دقت و صحت محتوا Euronext تضمین نمی کند صحت و یا تکمیل آن. Euronext نمی خواهد در قبال هر گونه ضرر یا خسارت از هر طبیعت متعاقب آن با استفاده از اعتماد و یا اقدام در اطلاعات ارائه شده است. هیچ اطلاعات مجموعه و یا اشاره در این نشریه میتوان به عنوان ایجاد هر گونه حق یا تعهد. ایجاد حقوق و تعهدات در رابطه با محصولات مالی است که در حال داد و ستد در بورس توسط Euronext های تابعه این شرکت باید صرفا وابسته به قوانین قابل اجرا از بازار اپراتور. تمام حقوق اختصاصی و علاقه و یا در ارتباط با این نشریه باید جلیقه در Euronext.

این آزادی مطبوعات صحبت می کند تنها به این تاریخ. Euronext اشاره به Euronext N. V. و وابسته به آن است. اطلاعات مربوط به علائم تجاری و حقوق مالکیت معنوی Euronext واقع شده است در www.euronext.com/terms-use.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن