آیا کاخ سفید خبرنگار واقعا تماس Kayleigh McEnany یک "دروغ B*tch'?

ظاهرا ما باید یکی دیگر از "Yanny یا لورل" وضعیت در دست ما—به جز این یکی بیشتر منحصر به فرد گردد برای عمیقا تقس

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

ظاهرا ما باید یکی دیگر از "Yanny یا لورل" وضعیت در دست ما—به جز این یکی بیشتر منحصر به فرد گردد برای عمیقا تقسیم سیاست از سال 2020 است.

در عین حال یکی دیگر از مجادله و کاخ سفید در نشست خبری روز سه شنبه کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany sparred کمی با الجزیره انگلیسی خبرنگار کیمبرلی Halkett در مورد مسائل خارجی در انتخابات دخالت و پست الکترونیکی-در رای گیری.

McEnany در نهایت به استناد یک وال استریت ژورنال op-ed در حالی که وجود دارد گفت: "سوال در مورد ایمیل انبوه-از رای گیری" باعث Halkett به مداخله. به عنوان یک نتیجه McEnany سخنرانی خبرنگار.

"من می دانم که شما نمی خواهید به آنها را بشنود به همین دلیل است که صحبت شما بیش از من, اما من شما را تشویق به خواندن op-ed" McEnany گفت.

Halkett سپس اقدام به یک سؤال دیگر بپرسید که McEnany کردن دست تکان داد و اضافه کرد که خبرنگار الجزیره در حال حاضر بدست دو سوال در.

Halkett سپس زیر لب تلافی سریع—در گرم گرفتار mic—که بخش هایی از جناح راست توییتر به دیوانگی.

با توجه به چند مفسران محافظه کار خبرنگاران و حداقل یک اخبار خروجی Halkett به نام کاخ سفید سخنگوی یک "دروغ عوضی."

Breitbart کاخ سفید خبرنگار چارلی Spiering برچسب Halkett او بپرسید اگر او به نام دبیر مطبوعاتی یک "،"

"با تشکر برای درخواست @charliespiering ... وجود دارد بسیاری از گزارشدهی نادرست وجود دارد که در مورد جلسه," او نوشت: در پاسخ. "پاسخ به سوال شما من نیست. آنچه من گفته بود, " خوب, شما نمی خواهید به تعامل با.'"

بررسی دقیق تر از صدا نشان می دهد که Halkett را توضیح درست است.

روزانه وحش خبرنگار آدم Rawnsley کوتاه صوتی, کاربردی یک صدای جداسازی فیلتر به آن و آهسته آن را پایین. Halkett می توان به وضوح شنیده remarking که McEnany "نمی خواهید به تعامل" با او.

پس از Halkett توییتی او توضیح چند محافظه شخصیت های رسانه ای عقب نشینی و اذعان کرد که این خبرنگار به احتمال زیاد نمی profanely لکه دار کردن مطبوعات ،

علاوه بر این واشنگتن آزما حذف شده اولیه آن صدای جیر جیر از لحظه ای که به صراحت ادعا کرد که "یک خبرنگار به نظر می رسد به تماس @PressSec یک "دروغ گفتن عوضی" و جایگزین آن با منفعل یک ادعا "برخی می گویند" Halkett ساخته شده است که به نظر.

و در نهایت آنچه که باید حرف آخر را در مورد این موضوع کاخ سفید ریز نمرات رسمی از این نشست خبری به Halkett به گفتن McEnany که او نمی "می خواهید به تعامل با" هر بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب