اسپانیا آغاز می شود 10 روز عزاداری برای coronavirus قربانیان

یک دقیقه سکوت برگزار شد و در اسپانیا به آغاز فرایند عزاداری با هر دو پادشاه اسپانیا و نخست وزیر مشتاق برای ادا

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

یک دقیقه سکوت برگزار شد و در اسپانیا به آغاز فرایند عزاداری با هر دو پادشاه اسپانیا و نخست وزیر مشتاق برای ادای احترام خود را. این کشور رنج می برد بیش از 27 ، 000 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

اسپانیا گزارش شده بیش از 27 ، 000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 و گفتگوها منجر سخت-آمار کشور در ظهر به وقت محلی (ساعت 10 صبح به وقت تهران) در یک دقیقه سکوت از Zarzuela کاخ در حومه مادرید. پادشاه و خانواده اش در لباس پوشیدن و همه در سیاه و ایستاده در مقابل یک پرچم اسپانیا که یکی از بیش از 14,000 نیمه افراشته در ساختمان های عمومی در سراسر کشور است.

Members of the Spanish royal family standing in black (picture-alliance/dpa/Casa de SM El Rey)

اعضای خانواده سلطنتی افتخار هزاران نفر از افرادی که فوت کرده اند از coronavirus در اسپانیا

نخست وزیر پدرو سانچز و دیگر قانونگذاران در پارلمان اسپانیا در حالی که سلامت کارگران و دیگر شهروندان نیز متوقف فعالیت به افتخار کسانی که از دست داده بود جان خود را به علت این بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: اسپانیا برای بازگشایی به گردشگران خارجی از جولای

سانچز توییتی جهات خود را همراه با تصویری از او و همکارانش در دقیقه سکوت "و به رسمیت شناختن همه از اسپانیا به کسانی که فوت کرده اند از COVID-19. حافظه خود را همیشه با ما است."

رسمی عزاداری تا تاریخ 5 ژوئن طولانی ترین در اسپانیا پس از احیای دموکراسی در اواخر 1970s.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن