تنوع دیدگاه در پورشه: عامل موفقیت و راننده نوآوری

به علامت 8th, آلمانی, تنوع بعد این جمعه پورشه در حال راه اندازی یک تنوع, تیم, چالش است. حدود 32,000 کارکنان در

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

به علامت 8th, آلمانی, تنوع بعد این جمعه پورشه در حال راه اندازی یک تنوع, تیم, چالش است. حدود 32,000 کارکنان در پورشه مکان در آلمان دعوت شده را به این چالش.

به صورت تصادفی انتخاب تیم از چهار خواسته خواهد شد که به طور مشترک حل های دیجیتال, مسابقه, همه چیز در مورد فرصت های برابر و تنوع دیدگاه. ایده پشت این چالش این است که یک بار دیگر نیروی کار آگاه از پتانسیل های ارائه شده توسط کار در ناهمگن تیم است. کارکنان نیز باید ببینید چقدر مهم است فردی, مهارت های, دیدگاه ها و شیوه زندگی هر فرد هستند و برای تضمین موفقیت این تیم است. مشهور حامی این چالش این است که آلمان در جام جهانی فوتبال, قهرمان, Sami Khedira.

"برای ما در پورشه, تنوع بسیار بیش از کشور مبدا و یا جنسیت. دیدگاه های جدید در حال آنچه که مورد نیاز برای موفقیت در شکل دادن به آینده از تحرک. آنها منجر به سوالاتی که ممکن است در غیر این صورت خواسته شده است و به راه حل هایی که ممکن است در غیر این صورت فکر شده است. غنی تنوع شرکت و تقویت ویژه ما پورشه فرهنگ است. آن را در نهایت درایو نوآوری و یک عامل کلیدی موفقیت می گوید:" Andreas Ray عضو هیئت اجرایی و مسئول منابع انسانی در پورشه AG.

تنوع چالش تیم است تنها یکی از بسیاری از بلوک های ساختمان است که با ماشین ورزشی تولید کننده به طور منظم نشان می دهد اهمیت تنوع دیدگاه ها در درون آن تیم است. چگونه تنوع را می توان به طور موثر مورد استفاده در زندگی روزمره در محیط کار نیز یک موضوع پرداخته با مدیریت آزمایشگاه که در آن از 1500 مدیران کار در مدیریت آینده است. طیف گسترده ای از دوره های آموزشی در پورشه پلت فرم یادگیری نیز ارائه می دهد کارکنان فرصت بررسی تمام جنبه های تنوع دیدگاه و شاید از به چالش کشیدن تاسیس الگوهای رفتار و تفکر است.

به تنوع, تیم, چالش های اضافی و افزایش, فوتبالیست Sami Khedira راه اندازی کرده است این رویداد با یک درخواست تجدید نظر به پورشه نیروی کار – و همچنین به عنوان یک تیم خود را. 33 سال, بازی های برگزار شده است در سطح بین المللی برای سال های بسیاری است که در ارتباط با پورشه به عنوان حامی جوانان حمایت برنامه "توربو برای استعداد". زندگینامه خود را بدان معنی است که او می ایستد و برای تنوع و فرصتهای برابر بود تقریبا دیگر هیچ. یک چیز روشن است به او: "در فوتبال مانند هر زمینه دیگر تحمل و باز تفکر به دیگران حیاتی برای موفقیت است. این بود که ما منحصر به فرد ما تنوع استعدادها و مهارت ها و روش های است که ما را قادر به پیروزی در جام جهانی در سال 2014."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب