فاجعه آرکانزاس COVID خوشه جادوها مشکل برای کلیسا دهانه

به عنوان متحده تصمیم بگیرید که چگونه و چه زمانی بازگشایی کلیساها در میان رمان بیماری همه گیر کوروناویروس جدید

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

به عنوان متحده تصمیم بگیرید که چگونه و چه زمانی بازگشایی کلیساها در میان رمان بیماری همه گیر کوروناویروس جدید فدرال گزارش تجزیه و تحلیل خوشه ای در آرکانزاس نشان می دهد که چگونه به راحتی این ویروس می تواند به گسترش در جوامع دینی—حتی زمانی که آنها اقدامات احتیاطی.

این تجزیه و تحلیل از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) جزئیات چگونه یک زن و شوهر—یک کشیش در کلیسای محلی و همسرش—قرارداد ویروس و ناخواسته ممکن است کمک به گسترش آن به 26 نفر دیگر که ballooned به یک خوشه از 61 از آن چهار نفر کشته شدند. تحلیل آینه گذشته گزارش جزئیات—با دردناک دقت—چگونه فقط یک مورد از COVID-19 می تواند به سرعت گسترش در جوامع و یا شهرستانها مانند در یک مراسم تشییع جنازه و جشن تولد در شیکاگو است.

اما این آخرین گزارش می آید به عنوان متحده و محل حرکت به بازگشایی از COVID-19 مستند—و به عنوان یک استارک هشدار در میان عجله به مد قوانین و مقررات برای اجتماعات بزرگ.

قبل از آرکانزاس, زن و شوهر توسعه علائم تنفسی و تب 57 ساله با حضور کشیش یک گروه مطالعه کتاب مقدس در تاریخ 11 مارس در کلیسای او. در طول پس از آن تماس با ردیابی های محلی و فدرال و مقامات بهداشت عمومی تعیین می شود که ده ها تن دیگر شد و به احتمال زیاد آلوده به جفت برجسته "پتانسیل گسترده انتقال" ویروس "هر دو در گروه تجمعات در طول رویدادهای کلیسا و در درون جامعه گسترده تر" با توجه به گزارش.

در مارس 12, پس از یادگیری است که اعضای جماعت خود را در حال توسعه علائم کشیش و 56 ساله متاهل بسته کلیسای "به طور نامحدود." آنها برای اولین بار دو تایید موارد این ویروس در شهرستان, گزارش, متحده است. آنها به احتمال زیاد آلوده بین مارس 6 و 8 و "شوهر ممکن است پس از آن در معرض دیگران در حالی که presymptomatic" در مارس 11 مطالعه کتاب مقدس رویداد.

او و همسرش رسما تشخیص داده شده در مارس 16, پس از آزمون نتایج برگشتم مثبت است.

آرکانزاس مورد گزارش تا حد زیادی سازگار با جزئیات شیوع گزارش شده در یک کلیسا در Greers Ferry, آرکانزاس, شمال لیتل راک هر چند که با دیگر CDC گزارش از این طبیعت افراد هویت پنهان شد. و اگر شماس علنا هشدار عبادت به این ویروس به طور جدی در آن صورت مقامات بهداشت عمومی باید sparred با کشیشان و دیگر رهبران مذهبی بیش از اجتماعی فاصله گاهی اوقات منجر به اتهامات جنایی.

البته رمان coronavirus همه گیر است نه اولین بار است که بهداشت عمومی شده است در مواجهه با اعمال به گفته دکتر ایروین Redlener مدیر مرکز ملی برای آمادگی در دانشگاه کلمبیا و متخصص در ایالات متحده آمادگی برای بیماری های همه گیر.

او با اشاره به درگیری میان کسانی که در غرب آفریقا که شور مبارزه برای حفظ مذهبی دفن سنت در طول شیوع بیماری ابولا و حتی ارتدوکس جوامع یهودی در شهر نیویورک که در آن شیوع بیماری سرخک برابر سال گذشته است. (تنش بین فوق العاده ارتدوکس جامعه و شهر نیویورک شهردار, بیل د Blasio را تشدید کرده در میان گزارش های خوبی با حضور در مجالس ترحیم و جلسات مدرسه در هفته های اخیر.)

"مردم وجود دارد که در تمام طول زندگی مرکز در سراسر رفتن به یک مگا کلیسا هر یکشنبه" گفت: Redlener. "این است که انتظار می رود در راه به دلیل بسیار قوی اعتقادات مذهبی که اغلب نادیده گرفتن نگرانی ها در مورد سلامت و ایمنی است."

اما آرکانزاس مورد است که شاید بیشتر مربوط به این دلیل که کلیسا بسته به طور نامحدود به عنوان به زودی به عنوان کشیش و همسرش آموخته است که عبادت در حال توسعه علائم. بیشتر چه, زن و شوهر همکاری با این تحقیقات تولید یک لیست از 94 اعضای کلیسا و مهمانان که تا به حال برای ثبت نام و یا ممکن است با حضور مربوط به حوادث. کسانی مارس حوادث شامل 3 روز کودکان رویداد ابتدا در مارس 6 با داخل سالن جلسات آواز و خدمات کلیسا به رهبری مهمانان از دولت دیگر و مربوط به تماس در طول ارائه شده است. در مارس 7, مواد غذایی تهیه شده توسط اعضای کلیسا خدمت کرده بود در یک بوفه.

از مجموع 35 مورد مربوط به کلیسا را از طریق 22 آوریل تحقیقات توسط آرکانزاس وزارت بهداشت شناسایی کشیش و همسرش به عنوان شاخص موارد است. اما یکی دیگر از دو نفر بودند که به علامتی قبل از آن تاریخ بود که "موارد اولیه... چرا که آنها به احتمال زیاد آغاز زنجیره ای از انتقال میان کلیسا شرکت کنندگان." آن دو زندگی مردم محلی گزارش هیچ سفر یا تماس بگیرید با هر گونه موارد تایید شده و در ارتباط بودند تنها از طریق کلیسا.

"اگر چه هیچ موارد قبلی گزارش شده بود از این شهرستان کشف نشده در سطح پایین جامعه انتقال به احتمال زیاد و برخی از بیماران در این خوشه ممکن است تا به حال مواجهه خارج از کلیسا" با توجه به CDC گزارش.

این گروه از 94 کلیسا رویداد شرکت کنندگان 92 تماس گرفته شد و 38 درصد از این گروه قرارداد ویروس. از 45 نفر بودند که آزمایش 78 درصد مثبت دریافت نتایج آزمون. در میان 35 کلیسا رویداد شرکت کنندگان با آزمایشگاه تایید COVID-19 هفت یا 20 درصد—در بیمارستان بستری شد و سه یا 9 درصد—درگذشت. بدون کودکان دچار عفونت شدید. شش هفت بستری افراد و هر سه مرگ و میر رخ داده است در افراد در یا بیش از سن 65 سال است.

اما کسانی که 35 نفر به نظر می رسد به گسترش این ویروس به دیگر 26 از جمله یک نفر که فوت منجر به مجموع 61 مورد تأیید یا به طور مستقیم یا غیر مستقیم در ارتباط با کلیسا. به روشنی در این گزارش اشاره می کند که می تواند وجود داشته اند موارد اضافی که تشخیص داده نمی شدند "چرا که آنها به دنبال ندارد تست شد فاقد شرایط لازم برای تست بر اساس معیارهای در زمان و یا قادر به دسترسی به تست."

به عنوان Redlener اشاره کرد در حالی که دیگر خوشه های سراسر کشور را درگیر اصطلاح "سوپر پخش" که ممکن است مسری از متوسط بیمار ویروس خود را عفونی است به اندازه کافی به راحتی توسط هر کسی—حتی اگر آنها خفیف و یا بدون علائم است.

"ما حتی نمی نیاز به فوق العاده-پخش برای ایجاد یک شیوع قابل توجهی از آنجا که نرخ انتقال بالا است," او گفت:. "این بیماری بسیار عفونی و مگر ما کامل تماس, ردیابی, آن را می شود سخت به کنترل است."

این مسائل یک معامله بزرگ زمانی که ایالات متحده در مورد چگونگی و زمانی که به بازگشایی کلیساها و دیگر مکان های عمومی جمع آوری فضاهای Redlener استدلال کرد. کلیساهای سراسر کشور گفته اند که آنها در حال کار برای تعیین چه چیزی را حس می کند و پس از هفته زوم خدمات. در نیویورک در دست رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفته است که کلیساها را در میان فضاهای آخرین به بازگشایی شده است.

"مردم می توانند با رفتن به کلیسا و آلوده شدن و سپس گسترش آن به جوامع بزرگتر و با عفونت مانند SARS-CoV-2 این واقعا می تواند در ترویج عمده ثانویه یا از موج سوم از عفونت در جامعه بزرگتر" Redlener گفت. "این فقط محدود به افرادی که در این خدمات است."

"این یک موضوع حل نشده است," او اضافه شده است. "وجود دارد یک تهدید برای جامعه بزرگتر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن