دیکسی کنگ و بد بو کنگ نوسان به ماریو Kart تور!

آماده به موز! دو میمون speedsters در حال پوست کندن را برای مسابقه سرگرم کننده در جنگل تور—آخرین محدود به زمان

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

آماده به موز! دو میمون speedsters در حال پوست کندن را برای مسابقه سرگرم کننده در جنگل تور—آخرین محدود به زمان رویداد در ماریو Kart تور بازی اتفاق می افتد در حال حاضر! جمع آوری ستاره گرند و ببینید اگر شما می توانید تمام فنجان.

در جنگل تور رویداد Dixie کنگ نوسانات را به اقدام برای اولین بار در سری Mario Kart به عنوان یک راننده قابل پخش! به علاوه این bodacious بد بو کنگ جهش در پشت چرخ دوباره به فایل های فشرده در اطراف جنگل آسفالت. آنها خواهید بود در نظر گرفتن نوبت حلق آویز کردن در لوله در طول این رویداد به طوری نگه داشتن چشم خود را پوست کنده!

Mario Kart تور برای همه تازه واردان و جانبازان به طور یکسان. آن را چک کنید برای پیوستن به مسابقه امروز.

رویداد مدت: تا 2 ژوئن 2020 در 10:59 p. m. PT

ورود جایزه مدت: تا 2 ژوئن 2020 در 10:59 p. m. PT

تور هفتگی

هفته 1: بد بو کنگ است که در کانون توجه

در اولین هفته از جنگل تور شما می توانید پیدا کردن بد بو کنگ پیچ حشره دار توالت و موز نوک بالها گلایدر در کانون توجه است.

بد بو کنگ ویژه مورد موز بشکه—استفاده از آن به نوبه خود این تنقلات خوشمزه به خطرات در مسابقه آهنگ.

مورد علاقه دوره های آموزشی برای این راننده را شامل دوره دوم از هر جام برای مدت زمان از جنگل تور. این باید به شما کمک کند صعود راه خود را به برخی از نقطه ،

هفته 2: دیکسی کنگ است که در کانون توجه

در هفته دوم از جنگل تور شما می توانید پیدا کردن برچسب ها: Kong, Offroader توالت و صورتی گل گلایدر در کانون توجه است.

دیکسی کنگ ویژه مورد است که سه برابر موز است. سه برابر موز به معنی سه گانه مشکل!

مورد علاقه دوره های آموزشی برای این راننده را شامل دوره سوم از هر جام برای مدت زمان از جنگل تور. ببینید اگر شما می توانید رسیدن به نقطه جدید سوابق!

تور هدیه

شامل تور هدیه در این زمان کودک لوئیجی سبز Kiddie توالت و شخص یا جانور سوگلی مقاله هواپیمای بی موتور. اگر شما یک Mario Kart تور طلا عبور عضویت و کسب درآمد به اندازه کافی بزرگ ستاره های شما را نیز دریافت خواهد کرد خر کنگ Chrome DK ادم تنومند و بدقواره, kart, موز Parafoil گلایدر و اشتباه احمقانه Hanafuda گلایدر به عنوان هدیه تور.

در مورد ماریو Kart تور

رایگان-برای-شروع Mario Kart تور بازی بازیکن می تواند با قرار دادن پدال به فلز در دوره های الهام گرفته از دنیای واقعی مکان به عنوان به خوبی به عنوان Mario Kart سری علاقه مندی ها. قرار دادن آیتم های قدرتمند برای استفاده به عنوان شما پاره کردن مسیر و رفتن برای نمره بالا در مسابقه بی پایان سرگرم کننده است. جمع آوری و ارتقاء انواع درایور kart ها و گلایدر برای پیدا کردن دسته کوچک موسیقی جاز است که شما را منجر به پیروزی!

شهرستان دوره های ویژه در بازی رویداد دوره با الهام از دنیای واقعی مکان در دسترس خواهد بود در طول مدت زمان خاص دوره و به جای هر دو هفته.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماریو Kart تور بازی, بازدید از سایت رسمی: https://mariokarttour.com/en-US

------

رایگان برای شروع; اختیاری در بازی خرید در دسترس است. مداوم اینترنت و گوشی های هوشمند سازگار و نینتندو حساب مورد نیاز است. اتهامات داده ها ممکن است اعمال می شود. Mario Kart تور طلا عبور ثبت نام و اشتراک به طور جداگانه فروخته. از نظر اعمال می شود. دیدن بازی برای جزئیات بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب