آشپزخانه خود را برای شما کار با یکی از این ظرف خشک کردن قفسه

لوکس ماشین ظرفشویی چیزی است که من چند سال در زمان به درک. من اولین آپارتمان بدون یک, بنابراین من صرف ساعت های

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

لوکس ماشین ظرفشویی چیزی است که من چند سال در زمان به درک. من اولین آپارتمان بدون یک, بنابراین من صرف ساعت های بسیاری شستشو و خشک کردن ظروف با دست طی دو سال از زندگی وجود دارد. وجود دارد هیچ انکار که این نوع از بمکد. اما وجود دارد برخی از چیزهایی که می تواند کمک به نگه داشتن شما را از تمایل به نفرین کردن هم اتا قی خود و یا همسر به نوعی با استفاده از هر صفحه در وجود می روم شما را به پاک کردن آنها. یکی از کسانی که یک قفسه برای خشک کردن. همه خشک کردن قفسه ها برابر خلق شده اند. وجود دارد چند که واقعا ایستادگی کردن. ما گرد کرده ام تا چند خشک کردن قفسه که برش (خشک) خردل به برخی از مورد علاقه ما است.

Joseph Joseph ارتقا ظرف شور

Scouted نویسندگان جسیکا غرفه واقعا عاشق این یکی از Joseph Joseph, که باعث می شود برخی از فوق العاده باهوش ابزارهای آشپزخانه. "این قفسه برای خشک کردن دارای مقدار قابل توجه از اقلام و آن را آسان برای تمیز کردن: دو قطعه از هم جدا و پس از این جراحی قفسه را می توان حذف, شما لازم نیست برای تمیز کردن اطراف آن است." او همچنین دوست دارد که یکپارچه تخلیه اسپوت بنابراین شما گیر با یک استخر کثیف ظرف آب.

پنج دو-سینک قفسه برای خشک کردن

این قفسه برای خشک کردن فوق العاده نوآورانه و تغییر چگونه Scouted کارکنان نویسندگان دن Modlin شستن ظروف خود. "نه تنها آن را مناسب بر روی سینک کوچک اما آن را رول تا پس از آن طول می کشد تا فضا تنها زمانی که من به آن نیاز دارند. فکر نمی کنم برای دومین دلیل آن را رول است که آن را شل و ول یا نه. چرا که آن را ساخته شده از سیلیکون با پوشش فولاد ضد زنگ آن را قادر به پشتیبانی از همه سنگین گلدان و ظروف شیشه ای ظریف, بیش از حد."

ساباتیه ارتقا فولاد ضد زنگ ظرف رک

Scouted نویسندگان Gideon Grudo نیاز به یک اسب بارکش مانند این قفسه در آشپزخانه خود را. "همه در یک محصول (به جای یک کنسرت دو) من می توانید بازی شیر یا خط ظروف شسته و اجازه دهید آنها را خشک و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد که در آن آب به عنوان آن را به عنوان جمع آوری به تخلیه اسپوت که خالی به غرق. آن را مانند یک ایمیل خودکار-فیلتر ماشه اما برای آب و باقی مانده است."

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب