آیا آمریکا و چین coronavirus بازی سرزنش را تهدید می کند تحقیقات علمی?

چین نیاز به پنهان کاری رسمی و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیاز به یک coronavirus قربانی هستند ترکیب به من قرض ب

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

چین نیاز به پنهان کاری رسمی و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیاز به یک coronavirus قربانی هستند ترکیب به من قرض بدهید اعتبار به تئوری های توطئه است. می تواند علم تبدیل به یک قربانی سیاست همه گیر?

به عنوان رهبران جهان و کارشناسان تاکید بر همکاری جهانی در ضرب و شتم به عقب COVID-19 همه گیر وجود دارد نگرانی رو به رشد است که دو کشور با بزرگترین منابع گیر کرده در یک تبلیغ سوخت اختلاف بیش از این ویروس هستند که تهدید به تحریف مبتنی بر علم بررسی است.

چین تلاش کرده است برای نشان دادن دلاوری های آن حکومت در ضرب و شتم ویروس و آماده محکم بازیابی. آمریکا در نظر گرفتن هر فرصتی برای یادآوری این جهان است که چین مسئول کل ظروف سرباز یا مسافر در حالی که منحرف کردن توجه از کسری بودجه خود را پاسخ.اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

آخرین ردیف است وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo بیانیه روز یکشنبه گذشته ادعا دارد که "شواهد زیادی" که SARS-CoV-2 فرار از ضعیف تنظیم زیستی آزمایشگاه در ووهان شهر در مرکز چین که در آن موارد برای اولین بار از COVID-19 شناسایی شد.

پکن به نام ادعای "مجنون" و سازمان بهداشت جهانی گفت که "نظری می باشد." سازمان های اطلاعاتی در سراسر جهان از جمله در آمریکا و نه به هر گونه نتیجه گیری در مورد ویروس مبدا. رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده است "قطعی" گزارش با اشاره به چین است.

"Pompeo شناخته شده است چین هاوک و به خصوص معتبر یکی. اما او وزیر خارجه آمریکا — حتی اگر مردم لزوما بر این باورند که آنچه که او گفت: آنها نیاز به آن را به طور جدی گفت:" جفری رایت یک تحلیلگر در آمریکا مبتنی بر ریسک سیاسی مشاوره گروه اوراسیا.

ووهان می رود ویروسی

اولیه اجماع علمی است که SARS-CoV-2 تشکیل شده به طور طبیعی در حیوانات و قادر به پرش به انسان است. چگونه این اتفاق افتاده است که تحت بررسی است.

به عنوان آزمایشگاه بود, همکاری با ما-بر اساس تحقیقات سازمان دیپلمات توصیه می شود که دولت آمریکا توجه بیشتر به آزمایشگاه "مهم و خطرناک" کار تحصیل coronaviruses در خفاش ها و ارائه کمک های بیشتر به آدرس نگرانی های ایمنی.

با توجه به پست گزارش دولت آمریکا ارائه شده هیچ اضافی کمک در پاسخ. پس از COVID-19 همه گیر آغاز شد 2018 کابل جلب توجه در واشنگتن — به عنوان شواهدی وجود دارد که مقامات چینی و دانشمندان بودند به سرزنش برای شیوع.

چین به عدم شفافیت

چین پاسخ اولیه به کروناویروس شده است به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار در سراسر جهان است. مقامات در استان هوبئی در ابتدا سعی در سرپوش گذاشتن بر شیوع در ووهان و اجازه میلیون ها نفر از مردم برای ادامه سفر. تاخیر در مهار و کاهش اقدامات بالقوه گسترش پاتوژن بیشتر است.

به اعتبار آن چین موفق به مهار COVID-19 در چند هفته البته با قرار دادن در محل شدیدی محدودیت در جنبش مردم و نظام قرنطینه رژیم در شهر ووهان.

ادامه مطلب: Coronavirus: از خفاش ها به pangolins, چگونه ویروس رسیدن به ما ؟

پکن دستگاه تبلیغاتی مشغول بوده است شعار آن داستان موفقیت و کمرنگ جلوه دادن آنچه که در ژانویه شبیه یک فاجعه برای چین را با دقت سرپرستی جهانی تصویر.

اما دولت چین را نشان داد عدم شفافیت همچنین درایوهای جهانی روایت است که پکن پنهان کردن چیزی. این ارائه می تواند زمینه مناسبی برای تئوری های توطئه که پیچیده تجزیه و تحلیل منطقی که در آن بیماری را از آمد و چگونه می توان آن را متوقف کرده است.

"متاسفانه ما در حال تجربه یک وضعیت که در آن سوال COVID-19 منشاء و استراتژی های مختلف در مبارزه با این بیماری همه گیر تبدیل شده اند و این موضوع یک جنگ تبلیغاتی بین آمریکا و دولت های" آلمانی sinologist فلیکس Wemheuer گفت: DW.

The lab in question at the Wuhan Institute of Virology (WIV) drew international attention in April after the Washington Post obtained leaked cables from 2018 sent by US embassy officials in China warning of safety and management weaknesses.

آزمایشگاه در سوال در ووهان موسسه ویروس شناسی (WIV) جلب توجه بین المللی در ماه آوریل پس از واشنگتن پست به دست آمده به بیرون درز کابل از سال 2018 ارسال شده توسط سفارت آمریکا مقامات در چین هشدار دهنده ایمنی و مدیریت نقاط ضعف'

منحرف سرزنش و شکست خورده دیپلماسی

و به عنوان برگ برنده دولت پاسخ نیز تساوی انتقاد گسترده مقامات در واشنگتن شده اند بیش از حد مشتاق به نقطه که در آن ویروس را از آمد.

"چین می تواند در امان جهان تبار به اقتصادی جهانی بحران. آنها تا به حال یک انتخاب است اما در عوض چین پوشش داده شده تا شیوع در ووهان" Pompeo گفت: در این هفته. "چین است که هنوز هم به دلیل خودداری از به اشتراک گذاری اطلاعات ما نیاز به نگه داشتن مردم امن است."

اما با وجود چین اولیه پوشش های جهان آگاه بود که COVID-19 بود شدید تهدید قبل از فشار کامل از این بیماری در ایالات متحده رسیده. لرزشی پاسخ مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شامل هفته محرومیت و مخلوط پیام.

هنگامی که آن را روشن بود در ماه مارس که COVID-19 بود که به سرعت در حال گسترش در سراسر کشور بی ربط فدرال اقدام چپ متحده به دفع کردن برای خود. ما در حال حاضر رهبر جهان در مجموع تعداد موارد و مرگ و میر هر چند آن را کرایه بهتر از کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و اسپانیا و انگلستان وقتی که می آید به مورد نرخ مرگ و میر.

"سیاسی فرصت برای جمهوری خواهان این است که این ویروس در چین آنها را می دهد یک فرصت برای منحرف کردن مقصر برای مغلوب ساختن پیشی جستن فقیر پاسخ به بحران" گفت: تحلیلگر رایت. "همچنین به تهمت مفید دشمن — سیاست های او بستگی دارد درگیری و ویروس نیست و بسیار خوب دشمن به خاطر آن بیچهره و نمی تواند به طور موثر مورد حمله قرار دهد."

ادامه مطلب: Kishore Mahbubani: COVID-19 'تقویت موضع چین در نظم جهانی'

پس از برخی از ایالات آمریکا در ماه آوریل به نام برای چین به پرداخت غرامت برای اثرات این بیماری همه گیر کلاوس Mühlhahn یک sinologist در دانشگاه آزاد در برلین گفت: DW که آن را نشانه ای از تنش و شکست دیپلماسی است.

"حتی در دوران جنگ سرد زمانی که وجود دارد جدی بیماری های شرق و غرب مشغول به کار و تحقیقات انجام شده با هم."

"علم باید در مرکز'

به عنوان همه گیر می شود پیچیده در سیاست این نگرانی وجود دارد که رسیدگی به منشاء SARS-CoV-2 خواهد بود اریب به دور از علم به عنوان ما هرچه منابع به کاوش ووهان آزمایشگاه برای یک تفنگ سیگار کشیدن است که سیمان ادعای چینی مجرمیت.

"تحلیلگران در حال حاضر به وضوح تحت فشار سیاسی نسبت به آزمایشگاه تئوری" گفت: رایت.

این که شرایط اضطراری رئیس Michael Ryan اخیرا هشدار داد در برابر سیاسی علمی بررسی منشاء SARS-CoV-2. "ما می توانند یاد بگیرند از دانشمندان چینی ما می توانیم از یکدیگر یاد بگیرند ما می توانیم تبادل دانش و ما می توانیم پیدا کردن پاسخ هم گفت:" رایان اضافه کرد که دانشمندان باید در مرکز کاوش که در آن ویروس را از آمد.

"اگر این پیش بینی شده است به عنوان مهاجم تحقیق و تفحص از تخلف و سپس من باور دارم که بسیار مشکل تر برای مقابله با. که یک مسئله سیاسی و نه علم موضوع گفت:" رایان.

"علم باید در مرکز. علم را پیدا خواهد کرد پاسخ," او اضافه شده است. "پیامدهای پاسخ آن می توان از یک سیاست و دیدگاه سیاسی."

ادامه مطلب: چین تلاش می کند حاوی جدید شیوع کروناویروس

و به افزایش تنش های سیاسی افزایش همکاری علمی بین المللی در درک چگونه ویروس SARS-CoV-2 سرچشمه و تکثیر نیز می آید تحت فشار است.

برای مثال در اواخر ماه آوریل ایالات متحده موسسه ملی بهداشت و درمان کاهش بودجه برای پروژه مطالعه چگونه coronaviruses انتقال از خفاش ها به انسان ها از آنجا که این پروژه را حمایت اتهام استفاده از بودجه به همکاری با دانشمندان در ووهان موسسه ویروس شناسی.

در ماه ژانویه چین نیز به طور موقت بسته یک آزمایشگاه در شانگهای که برای اولین بار کشف ژنوم توالی SARS-CoV-2 بعد از یکی از دانشمندان آن را به اشتراک گذاشته اطلاعات با همکاران خود در سراسر جهان آنلاین. پکن ادعا آزمایشگاه بسته بود برای "اصلاح."

"جدید 'جنگ سرد' است که در آینده بسیار نامطلوب زمان. اگر جامعه بین المللی پیدا کند مشترک در پاسخ به چالش های جهانی از این و بعد از همه گیر آینده تاریک و دلگیر به نظر می رسد" گفت: sinologist Wemheuer.

گزارش اضافی توسط هانس Spross و Cui Mui.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب