انجام بیشتر برای حمایت از سازندگان در Instagram

سازندگان همواره در هسته اصلی جامعه ما است. از آنجا که اولین روز Instagram آنها را الهام بخش مردم در سراسر جهان

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

سازندگان همواره در هسته اصلی جامعه ما است. از آنجا که اولین روز Instagram آنها را الهام بخش مردم در سراسر جهان با استعدادهای خود را به اشتراک گذاشته و زندگی آنها ساخته شده و خود را شخصی مارک های از زمین تا.

ما همواره متعهد به حمایت از سازندگان به عنوان آنها به نوبه خود علاقه خود را به معیشت - از آنجا که هر خالق منحصر به فرد است که به معنی ارائه ترکیبی از ابزار کسب درآمد برای کمک به سازندگان از تمام اندازه ها از در حال ظهور به بیشتر تاسیس شده است.

با توجه به نامشخص شرایطی بسیاری روبرو هستند امروز که تعهد مهم تر از همیشه. امروز ما اعلام راه های جدید برای سازندگان برای کسب درآمد از طریق Instagram زنده و IGTV.

معرفی مدالها در زندگی

در طول COVID-19 بحران دیده ایم مردم حمایت خود را از مورد علاقه سازندگان در زندگی با نظرات و کمک های مالی. به طرفداران راه دیگر برای شرکت و نشان دادن عشق خود را, ما در حال معرفی مدالها که بینندگان می توانید در طول یک ویدئو زندگی می کنند.

در ماه های اخیر دیده ایم سازندگان در آغوش زندگی در راه های جدید منجر به 70% افزایش نمایش ها از فوریه تا مارس است. از آموزش تناسب اندام به, رقصنده هنرمندان به سرآشپزها زندگی کمک کرده است و سازندگان و کسب و کار همیشه در ارتباط ماندن به پیروان خود و مردم را با هم. با مدالها سازندگان می تواند به تولید درآمد از محتوای آنها در حال حاضر در حال ایجاد.

مدالها بعدی ظاهر خواهد شد به نام یک فرد در طول زندگی تصویری است. طرفداران که خریداری کرده اند مدالها در زندگی را به ایستادگی کردن در نظرات و باز کردن ویژگی های اضافی از جمله قرار دادن در یک خالق لیست خاطرات و دسترسی به ویژه قلب است.

"مدالها در Instagram می تواند در یک زمان بهتر برای تناسب اندام سازندگان مثل من. این یک راه آسان به کانال عشق ما در حال حاضر در ما زنده خوردها بنابراین ما می توانیم ادامه ساخت و ساز و ایجاد برای طرفداران ما." @charleeatkins

مدالها را شروع آزمایش در ماه آینده با یک گروه کوچک از سازندگان و کسب و کار. در ماه های آینده آن را گسترش در سراسر ایالات متحده, برزیل, بریتانیا, آلمان, فرانسه, ایتالیا, ترکیه, اسپانیا و مکزیک است. اگر شما می خواهم به در نظر گرفته شود برای دسترسی سریع به مدالها, لطفا با پر کردن این فرم.

IGTV تبلیغات

شروع هفته آینده ما معرفی تبلیغات در IGTV ما صورت تصویری مقصد. ما می خواهیم برای حمایت از سازندگان' سرمایه گذاری در IGTV توسط های تبلیغات درآمد با آنها.

IGTV تبلیغات را در ابتدا به نظر می رسد هنگامی که مردم را کلیک کنید به تماشای IGTV ویدئوها از پیش نمایش در خوراک خود را. ویدیو تبلیغات خواهد بود ساخته شده برای تلفن همراه و تا 15 ثانیه طولانی است. ما تست تجارب مختلف در IGTV تبلیغات در طول سال - از جمله توانایی به جست و خیز یک آگهی برای اطمینان از نتیجه نهایی این نسخهها کار به خوبی برای مردم و سازندگان و تبلیغ.

IGTV تبدیل به یک موقعیت قدرتمند برای سازندگان برای اتصال عمیق تر با طرفداران خود را, خلبان, پروژه های جدید و به اشتراک گذاری زندگی خود و استعدادهای خود را. با IGTV تبلیغات آنها را یکی دیگر از راه های جدید برای کسب درآمد از محتوای آنها کار بسیار سخت برای تولید.

"IGTV به من داده است و جایی برای نشان دادن طرفداران من بیشتر از خلاقیت و شخصیت کمک کرده است که رشد نام تجاری شخصی من. قادر بودن برای به دست آوردن پول از مطالب من در حال حاضر ایجاد می دهد من حتی انگیزه بیشتری برای به اشتراک گذاشتن بیشتر از خودم با پیروان من در IGTV." @avani

ما شروع تست IGTV تبلیغات با یک گروه کوچک از سازندگان و تبلیغ در ما خواهد شد گسترش به آرامی در طول زمان به عنوان ما را در بهبود تجربه.

نگاه به آینده

در علاوه بر این به مدالها در زندگی و IGTV تبلیغات ما نیز آن را آسان تر برای سازندگان به رشد با خرید و مارک محتوا.

ما به تازگی اعلام کرد زندگی می کنند خرید که به شما اجازه سازندگان و برندهای برچسب محصولات خود را در طول زندگی ، و در ماه های آینده ما گسترش خرید دسترسی به بیشتر سازندگان که می خواهند به خود را به فروش کالا. ما نیز در حال گسترش دسترسی به نام تجاری Collabs مدیر کمک می کند که سازندگان پیدا کردن پتانسیل تجاری همکاران.

این به روز رسانی یک گام به جلو در دادن سازندگان راه برای به دست آوردن پول و رشد کسب و کار خود را. همانطور که ما تست و جمع آوری انتقادات و پیشنهادات ما را در پیدا کردن راه های بیشتر برای حمایت از سازندگان در Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب