Christina Applegate را مرده به من عملکرد است یک تور دو نیروی

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

Christina Applegate است لعنتی خوب

در 10 ثانیه اول از فصل دوم مرده به من, Christina Applegate می گوید: "برو به" هفت بار.

یکی از این زرق و برق دار fucks در مورد تشدید یک شوخی و یا اضافه کردن ناهنجار با تکبر راه رفتن را به یک زخم زبان. آنها کسانی ریگ بدبختی خراشیده از frazzled تخت پوشش اعماق روح با gasped مانند مرگ نفس در شرایط نا امید کننده. آنها واقعا خوب fucks.

این بچه ها در مورد نان که سوخته در حالی که تلاش برای بدست آوردن صبحانه آماده برای او دو بچه. آنها که در مورد کره بادام زمینی شیشه که باز نمی شود که بعد از یک استراحت مختصر از آن اصلی expletive آریا elicits دیگری "می آیند و دندان در, شوخی می کنی؟" آنها در مورد مردی که کشته شد در حیاط خلوت خود شب قبل از بدن است که تا به حال صید از استخر و پنهان است. همچنین بچه ها در حال رفتن به اواخر برای مدرسه.

در دقیقه اول از فصل برتر Applegate شخصیت است برای توضیح به او دو پسر چرا مرزی sociopath که او دوست و سپس بیرون از زندگی او (Linda Cardellini را Judy) پشت در خانه توضیح به جودی تحت نفس خود را که او مجموعه ای از وسایل آتش در یک جا از خشم, برخورد با نوجوان, گناه, سفر در مورد خرید او یک ماشین جدید و ناهار مدرسه.

او برش یک آستر طغیان ناسزاهای, گفتم: کلمات قصار, breezily دسته کارهای روزانه و شیرین است ارز با جوانترین پسر او که در آن او به دروغ به او در مورد آنچه اتفاق افتاده در حیاط خلوت...در حالی که همه مرد مرده نقش بر حلقه در سر او.

صبح روال تلویزیون, کمدی, اصلی, اما شده است وجود دارد هرگز یکی مثل این. این دو دقیقه از برخی از هیجان انگیز ترین اقدام من دیده ام این سال است. و تنها در دقیقه اول از فصل آن را فقط اشتها آور برای تمام دوره وعده غذایی که Christina Applegate باعث می شود در خارج از فصل دو از مرده به من.

آن را سخت به توضیح آنچه که در Netflix بکشد سری است که برای اولین بار آن قسمت های جدید جمعه, بدون خراب بیش از حد برای بینندگان جدید.

گسترده سکته مغزی است که Applegate نقش یک بیوه به نام جن که پردازش hit-and-run مرگ شوهرش با unapologetic خشم. یک غریبه به نام جودی او ملاقات در سوگ گروه می شود غیر منتظره فویل و محرم تا زمانی که آن را نشان داد به آرامی—برای اولین بار به مخاطبان بیت به بیت و سپس به جن—که جودی درگیر شد که در hit-and-run. در زمان فصل دو شروع می شود به عنوان شما به احتمال زیاد در جمع جن یابد و خودش را درگیر در یک مرگ غیر منتظره به عنوان به خوبی.

چیزی وجود دارد قابل توجه در مورد جن خشم در فصل اول نشان می دهد. آن را آنجا گذاشته لخت. شما آن را دریافت کند به همین دلیل او را عصبانی. اما آن را نامطلوب بود و مسهل برای دیدن آن uncouched, unhesitant و در زمان unhinged. آن چیزی است که انگیزه او به دنبال عدالت برای شوهرش. آن چه او را سوار به یک مادر خوب. آن هم چه خنده دار و غیر منتظره لذت بخش بود.

او سنگدلانه و ساده است که به طرز عجیبی یابم به مردم مانند همسایه اش کارن (Suzy Nakamura عالی). "عیسی مسیح, کارن, شما معتقدند من مانند یک Prius" جن بارکس که کارن میآید بیش از یک بعد از ظهر برای دیدن اگر او می خواهم به تقسیم یک بطری شراب پرتقال با او. "چه اهمیتی نارنجی است شراب؟" جن پاسخ كلیك كنید.

او را بسیار طعنه آمیز و او آگاه از کجا می آید که از آن منحصر به فرد است. آن را همدلانه طعنه صورتی که باعث می شود هیچ حس که من مطمئن هستم که آن را نمی کند چرا که من هرگز دیده می شود آن را کاملا شبیه به این قبل از.

هوشمند چیز در مورد مرده به منکه پوشاند این شخصیت جذاب مطالعه در آدرنالین از رمز و راز قتل و کف صابون یک صابون اپرا است که این نه تنها خالی شاید حتی بی رحمانه فعل و انفعالات. هر یک از آنها را همراه با وحی—تبادل با کارن سطوح خبری که مرد مرده فیلم برداری شده بود رفتن به جن در خانه کارن دوربین های امنیتی—و معمولا یک حماسه bruiser گفت و گو jabbed توسط Applegate. "خوب, شما لازم نیست که چگونه من" است که خارج از چارچوب یاد یکی در این صحنه است.

مرده به من در مورد دو زن است که تبدیل شده اند codependent مرور آنها چه می خواهند و آنچه را که آنها نیاز از هر یک از دیگر. آن careens از طریق پیچ و خم آن را با بی مبالاتی است که دلسردکننده و هیجان انگیز است. اما هیجان انگیز ترین از همه است این احساسی فرار هیستریک, ace عملکرد از Applegate یک زن آور از طریق زندگی تیراندازی کردن جرقه از ساییده شده سیم در پایان شوخ طبعی.

Christina Applegate: هرگز خوب نیست. او را در همه چیز به عنوان گنجینه های ملی هستند. اما کار او در اینجا چیزی است که در سطح بعدی. به عبارت دیگر سازمان دیده بان مرده به من!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب