گرفتگی تامین کننده پلت فرم همکاری برای پیشبرد پیشرفت در توسعه پایدار

در AB InBev ما مصمم به ساخت یک شرکت به گذشته اما ما می دانیم که ما فقط می توانید انجام دهید که با محیط زیست طب

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

در AB InBev ما مصمم به ساخت یک شرکت به گذشته اما ما می دانیم که ما فقط می توانید انجام دهید که با محیط زیست طبیعی سالم و پر رونق جوامع است. به عنوان پیشرو در جهان از آبجو ما بصورتی پایدار و محکم باقی می ماند متعهد به ایجاد یک دنیای بهتر هم تراز با سازمان ملل متحد در اهداف توسعه پایدار. از طریق ما 2025 پایداری اهداف بلند پروازانه ترین مجموعه ای از تعهدات عمومی و در عین حال هدف ما برای ایجاد اندازه گیری تاثیر مثبت درایو رشد و بهبود معیشت در سراسر ما کل زنجیره ارزش—از ما تولید کنندگان و خرده فروشان به مصرف کنندگان ما و جوامع خود.

AB InBev 2025 اهداف پایداری

پس از سال 2017, ما بهبود یافته ما بهره وری آب نزدیک به 10 درصد و بهره وری انرژی 6 درصد. ما همچنین قرارداد 60 درصد از ما جهانی, برق حجم از منابع تجدید پذیر. بیش از 40 درصد از حجم ما در برگشت بسته بندی و ما متعهد به بهبود بازیافت مطالب اولیه بسته بندی. ما نیز کاهش می یابد ما گاز گلخانه ای (GHG) تولید گازهای گلخانه ای در عملیات ما بیش از 13٪. و ما در حال کار با دهها هزار نفر از کشاورزان در سراسر جهان به اطمینان حاصل شود آنها ماهر متصل شده و از نظر مالی توانمند.

اما ما آن را به تنهایی ندارند. به عنوان ما به انتقال به یک اقتصاد کم کربن بهبود حوضه سلامت و تنوع زیستی و ایجاد عادلانه تر زنجیره تامین ما یک فرصت واقعی برای همکاری با تامین کنندگان ما به طراحی برای انعطاف پذیری و همکاری و سرمایه گذاری در نوآوری است.

همین دلیل است که ما در راه اندازی اکلیپس – جدید ما همکاری تامین کننده پلت فرم طراحی شده برای پیشبرد آب و هوا در دایره ای بسته بندی آب نظارت و هوشمند کشاورزی – در سرعت و در مقیاس.

گرفتگی به ارمغان می آورد ما شبکه گسترده ای از تامین کنندگان و شرکای با هم همکاری کنند و برای پیشرفت در ما مشترک اهداف پایداری. اولین از نوع خود در صنعت نوشیدنی, پلت فرم ارائه می دهد, آموزشی, آموزشی و کارگاه های آموزشی با بخش کارشناسان و فراهم می کند فرصت برای به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه. اخیر تامین کننده همکاری منجر به معرفی جایگزین تحویل سوخت کامیون ها و سازگار با محیط زیست سیستم های خنک کننده در هر منطقه که در آن AB InBev عمل در سراسر جهان است.

در اوایل سال جاری در حمایت از Anheuser-Busch را بهتر جهان, استراتژی, Bud Light – the official آبجو NFL – ارائه طرفداران فوتبال با اولین آلومینیوم فنجان در سوپر باول LIV. همکاری با کانتینر تولید کننده توپ شرکت ما توسعه 50000 تا بی نهایت قابل بازیافت آلومینیوم فنجان برای کاهش single-استفاده از پلاستیک و زباله در طول این سال بازی بزرگ است.

دیگر تامین کنندگان که در حال حاضر پیوست Eclipse شامل Ardagh, OI, Rio Tinto, بین المللی, کاغذ Iberdrola, ValFilm, BYD, نیکولا, San Carlos, CanPack, Novozymes ADM و بیشتر.

اگر شما یک AB InBev تامین کننده و یا شریک در این روز جهانی محیط زیست, ما از شما دعوت به پیوستن به ما در Eclipse برای به اشتراک گذاشتن تعهد خود را به دنیای بهتر و گام های بلندی شما در حال ساخت نسبت به پایداری!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن