نویسنده لیندا Seay را "معجزه ما پس از نیمه شب" بر قدرت دعا

لیندا Seay نمونه پشتکار در زندگی نماز است که به بهترین وجه توسط داستان او در کتاب خود "ما معجزه پس از نیمه شب"

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

لیندا Seay نمونه پشتکار در زندگی نماز است که به بهترین وجه توسط داستان او در کتاب خود "ما معجزه پس از نیمه شب" (میثاق کتاب; 2019).
 
نویسنده زندگی کردن معابر به خصوص ارمیا 29:12 علامت 11:24 و 1 تسالونیکیان 5:16-18 در مورد اهمیت نماز در سفر ایمان هنگامی که او پسر داریوش بود درگیر در یک تصادف وحشتناک, در اکتبر 3, 2013. مانند بسیاری از پدر و مادر او دریافت تماس است که همه والدین می ترسند. "ما دریافت تماس از پلیس در 12:57 صبح" گفت: Seay.
 
به جای سرزنش خدا برای نابهنگام وضعیت است که او و خانواده اش در, نویسنده تبدیل به او. در واقع این حادثه ثابت می شود یک زمان مناسب به محل و تقویت – او ایمان و اعتماد خود را صرفه جویی در قدرت. او را شکست نیست ،
 
"همانطور که ما دعا منتشر ایمان صحبت کلام خدا تنها ما شاهد ما پسر داریوش' بهبود معجزه آسا گفت:" نویسنده است.
 
همه چیز در مورد چگونه خدا تجلی خود را در عشق و رحمت به لیندا Seay و خانواده اش در "ما معجزه بعد از نیمه شب است." موجود در آمازون و Barnes & Noble.
 
 
 
 
ما معجزه بعد از نیمه شب
نویسنده | لیندا Seay
| تاریخ انتشار اوت 4 2019
ناشر | میثاق کتاب
کتاب خرده فروشی | $12.95
 
بیوگرافی نویسنده
 
لیندا بازنشسته ثبت نام دندان (ارائه درمان و مراقبت های پیشگیرانه به نظامی روی Camp Lejeune, NC). تدریس زنان مدرسه یکشنبه 8 سال برگزار شد و مطالعه کتاب مقدس در خانه سالمندان محلی برای 7 سال است. لیندا یکی از 5 نماز رهبران در کلیسا نماز خط دعا و اعلام وعده های خدا. لیندا همراه با شوهرش به عنوان رهبران ازدواج وزارت برای بیش از 15 سال است. لیندا همراه با شوهرش به عنوان به عنوان آماده سازی–غنی سازی خبره تسهیل کار با ازدواج و زوج های درگیر که با استفاده از ارزیابی برای کمک به زوج های تقویت روابط خود هستند. لیندا کار به عنوان یک آماده سازی – غنی سازی مربی قطار و گواهی دیگران با برگزاری کارگاه های آموزشی (از جمله کارگاه های آموزشی مجازی) برای تبدیل شدن به خبره آماده سازی-غنی سازی تسهیل قادر به کار با ازدواج و درگیر زوج برای کمک به آنها در تقویت روابط خود هستند. لیندا یک کاردانی علمی کاربردی, ساحلی, کارولین کالج (1977); لیسانس علوم دین, آزادی دانشگاه (2012); و استاد هنر در خدمات انسانی: ازدواج و خانواده, Liberty University (2013). لیندا و همسرش, جان, فعال هستند و وفادار اعضای کلیسای خود را بدون محدودیت مسیحی مرکز جدید برن, NC. آنها افتخار پدر و مادر چهار فرزند بزرگسالان و هفت نوه.
 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن