Elon Musk را تهدید می کند به حرکت تسلا کالیفرنیا کارخانه بیش از خاموش کردن

مدیر عامل شرکت Elon Musk تهدید کرده است که به حرکت این شرکت در آینده تولید خودرو در خارج از کالیفرنیا اگر آن ف

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

مدیر عامل شرکت Elon Musk تهدید کرده است که به حرکت این شرکت در آینده تولید خودرو در خارج از کالیفرنیا اگر آن فرمونت کارخانه مجاز به بازگشایی شده است. Coronavirus محدودیت در حال حاضر ناکرده ماشین الکتریکی گیاه از عامل.

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk در روز شنبه تهدید به حرکت خود در کارخانه و دفتر مرکزی از کالیفرنیا در یک فشار به راه اندازی مجدد تولید است که بسته به علت پایین با توجه به شیوع کروناویروس.

این خودرو الکتریکی شرکت همچنین طرح دعوی در دادگاه فدرال این ادعا که Alameda County Health Department تجاوز فدرال و ایالتی coronavirus محدودیت زمانی که آن را مانع تسلا از شروع مجدد تولید در کارخانه خود در فرمونت کالیفرنیا.

تسلا طرح دعوی در دادگاه استدلال می کند که مرکز آن در نظر گرفته شده است "زیرساخت های حیاتی" است و کارکنان آن باید مجاز به کار در کالیفرنیا اقامت در خانه سفارش دهید.

ادامه مطلب: تسلا سهام جست و خیز کردن به مشک می گوید سهام شرکت است که بالاتر از حد ارزشگذاری

"رک و پوست کنده این نهایی کلش" مشک نوشت: در یک صدای جیر جیر. "تسلا در حال حاضر حرکت آن HQ و برنامه های آینده به تگزاس/نوادا بلافاصله." آیا این شرکت ادامه خواهد داد عملیات جاری در منطقه وابسته "چگونه تسلا درمان در آینده," او اضافه شده است.

کالیفرنیا باز می شود تسلا همچنان بسته

مشک شده است آشکارا انتقاد از اقامت در خانه سفارش پس از تسلا منتشر شد اولین-درآمد سه ماهه در آوریل 29. او با اشاره به کالیفرنیا coronavirus محدودیت به عنوان "فاشیست."

تسلا کارخانه بسته بوده است مارس 23, زمانی که یک سفارش در منطقه خلیج سان فرانسیسکو مجبور به تعطیل برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار است. منظور از تمدید شده است تا پایان ماه مه.

فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom دهکدهای را تایید کرد محدودیت در منطقه خلیج شهرستانهای در حالی که کاهش آنها در بخش های دیگر دولت است.

ادامه مطلب: تسلا برنده تصویب دادگاه به ساخت Gigafactory پاکسازی جنگل در آلمان

آالمدا کانتی را در بخش بهداشت و درمان گفت: در یک شنبه بیانیه ای که در آن مشغول به کار بود با تسلا بر ایمنی طرح است که اجازه می دهد این گیاه برای بازگشایی شده است.

در این بیانیه همچنین تاکید کرد که فداکاری های ساخته شده برای حفاظت از سلامت مردم در منطقه است.

"این است که ما مسئولیت جمعی به حرکت را از طریق مراحل بازگشایی و شل شدن محدودیت های اعمال شده از پناهگاه در محل سفارش در امن ترین راه ممکن است هدایت داده و علم" آن را گفت.

شهردار خواستار همکاری

شهردار فرمونت لیلی مه گفت که او نگران بود در مورد اقتصادی خرید اینترنتی از گسترش stay-at-home سفارشات بدون ماده است که اجازه می دهد تا تولید کنندگان مانند تسلا را از سر گرفت. در روز شنبه او را تشویق شهرستان برای همکاری با کسب و کار در "قابل قبول دستورالعمل برای دوباره باز کردن."

ادامه مطلب: پرواز آلمانی 'تسلا بچه' نه مرعوب امنیت

تسلا در حال حاضر در تلاش برای افزایش تولید آن مدل Y وسیله نقلیه سودمند ورزش است که انتظار می رود به تولید و ثبت تقاضا و حاشیه سود.

تولید کننده تولید نزدیک به یک و نیم میلیون خودرو در آن فرمونت گیاه در 2019. کارشناسان گفته اند در حال حرکت تولید می شود یک تعهد عظیم است که می تواند بین 12 و 18 ماه.

kp/mm (dpa رویترز)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن