اپسون امر خشک تکنولوژی فیبر به ساخت ماسک صورت

Seiko Epson Corporation (تسه: 6724, "اپسون") اعمال خواهد شد اصلی آن خشک تکنولوژی فیبر به ساخت ماسک صورت برای ک

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

Seiko Epson Corporation (تسه: 6724, "اپسون") اعمال خواهد شد اصلی آن خشک تکنولوژی فیبر به ساخت ماسک صورت برای کارکنان خود در ژاپن است. خشک تکنولوژی فیبر است و همچنین مورد استفاده در اپسون را PaperLab یک-8000 در دفتر کاغذی خشک ساخت سیستم فرآیند خشک است که تا به حال استفاده شده است به نوبه خود با استفاده از کاغذ به کاغذ داخل دفتر. ماسک ساخته خواهد شد نه از استفاده کاغذ اما از عملکرد الیاف و تولید خواهد شد در شرکت Kanbayashi و سووا Minami گیاهان در ناگانو ژاپن که در آن اکثریت از آن کارکنان داخلی قرار دارد. اپسون انتظار برای شروع ساخت ماسک از پایان ماه مه. این شرکت در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای ساخت ماسک برای فروش.

این ماسک در پاسخ به تقاضای رو به رشد برای ماسک صورت برای حفاظت در برابر رمان coronavirus (COVID-19). تولید ماسک در خانه اجازه می دهد اپسون برای اهدای 100,000 فولاد ماسک آن را خریداری کرده بود به عنوان بخشی از کسب و کار خود تداوم طرح (BCP) به مقامات محلی و موسسات پزشکی در Nagano جایی که نیاز به تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) شده اند به سرعت در حال گسترش.

این شرکت نیز اهدا 5,600 صورت سپر به همان سازمان است.

اینجا را ببینید برای کسب اطلاعات بیشتر در PaperLab و خشک تکنولوژی فیبر global.epson.com/innovation/paperlab/

در مورد اپسون
اپسون یک شرکت پیشرو در تکنولوژی اختصاص داده شده برای تبدیل شدن به ضروری برای جامعه با اتصال مردم همه چیز و اطلاعات اصلی خود را کارآمد و جمع و جور و دقیق فن آوری. این شرکت با تمرکز بر رانندگی نوآوری و بیش از انتظارات مشتریان در جوهر افشان تصویری, ارتباطات, wearables و رباتیک. اپسون مفتخر است سهم خود را به تحقق یک جامعه پایدار و مداوم آن تلاش برای تحقق ملل اهداف توسعه پایدار.
رهبری مبتنی بر ژاپن Seiko Epson Corporation در سراسر جهان Epson گروه تولید فروش سالانه بیش از JPY 1 تریلیون. global.epson.com/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن