آلمان: تقریبا هیچ مورد جدید در coronavirus کانون از Gütersloh

تحت محاصره جامعه Gütersloh گزارش تنها یک مورد از COVID-19 در طول توده-تست به معنای شناسایی دامنه شیوع. ساکنان

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

تحت محاصره جامعه Gütersloh گزارش تنها یک مورد از COVID-19 در طول توده-تست به معنای شناسایی دامنه شیوع. ساکنان در مستند تا 30 ژوئن.

وزیر بهداشت کارل یوزف Laumann آلمان در ایالت نوردراین-وستفالن در کشور گفت: تنها یک فرد آلوده پیدا شد در میان برخی از 2,000 مردم آزمایش منطقه Gütersloh.

جامعه شده است در مرکز coronavirus سربازان ارتش در آلمان هنگامی که برخی از 1500 نفر از کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19 در گوشت پردازش کارخانه.

شیوع باعث NRW مقامات برای قرار دادن Gütersloh و همسایه وارندورف منطقه تحت مستند. با هم این دو منطقه به اطراف 628,000 مردم است.

بیشتر بخوانید: آلمان قرار می دهد غربی دو منطقه در مستند

Laumann متعجب شد نتایج اولیه توده تست. اما او گفت که نتایج نهایی انتظار می رود در روز یکشنبه و پس از آن ممکن است ممکن است برای به دست آوردن یک تصویر بزرگتر از وقوع.

این کمک خواهد کرد که مقامات تعیین چه مدت lockdown – میله میله به پایان 30 ژوئن – باید آخرین Laumann اضافه شده است.

ساکنان در Gütersloh و وارندورف رنگی برای تست سایت در این هفته برخی از انتظار تا 3 ساعت به آزمایش می شود. دولت NRW ساخته شده تست در هر دو جوامع رایگان در ایستگاه های تست و یا از طریق افراد خانواده ،

در ایالت نیدرزاکسن, که در مرز با NRW نزدیک به جوامع تحت تاثیر برخی از 45 نفر از کارکنان گوشت بوته آزمایش مثبت برای COVID-19. شرکت Wiesenhof گفت: نتایج بخشی از غربالگری برخی از 1115 کارکنان که باعث شد بعد از 23 کارگران مشخص شد که این بیماری است.

ادامه مطلب: نظر: شیوع کروناویروس در کشتارگاه قابل پیشگیری بود

محدودیت حرکت

بسیاری از ساکنان این دو جامعه با عجله برای آزمایش در امیدوار است که یک نتیجه منفی اجازه خواهد داد که آنها را معاف از برخی از محدودیت هایی که سایر کشورهای فدرال را آغاز کرده اند تحمیل.

محبوب تابستان مقصد تعطیلات در ایالت مکلنبورگ-فورپومن همراه با Schleswig-Holstein, نیدرزاکسن, بادن-وورتمبرگ و بایرن باید همه تحمیل سفر خوابگاه محدودیت برای مردم از Gütersloh و وارندورف که قادر به نشان دادن منفی coronavirus آزمون.

ادامه مطلب: چگونه می جدید کروناویروس نقاط داغ که شامل?

راینلند-فالتز در کشور آلمان واقع شده است همچنین اعمال قرنطینه الزامی برای مسافران از مناطق در معرض خطر در خارج از کشور و یا در خانه که شامل دو جامعه.

همسایه لاو زاکسن گفت: این تعطیلات مهمان از Gütersloh و وارندورف را مجبور به ترک دولت, مگر اینکه آنها وارد قبل از ژوئن 11 یا قادر به نشان دادن منفی COVID-19 تست.

این حرکت باعث یک گفتگو میان ایالات آلمان در مورد چگونه برای تنظیم سفر از جنبش در صورت تک-منطقه شیوع بیماری, با, Saarland برتر Tobias هانس گفت که او خواهد بود به نفع کشور ممنوعیت سفر برای ساکنان در مناطق با عفونت آمار و ارقام.

jcg/aw (dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن